Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Nej det skulle vara ett stort misslyckande för henne, och dessutom tror jag att de har rätt mycket press från produktionen att försöka så länge det går. Hon är säkert också förvirrad och försvagad i sitt logiska tänk av den romantiska inramningen, fina resan, kemin från blixtförälskelsen och en förmåga till manipulation (som han utvecklat under sina manusutbildningar) som jag tror inte riktigt går igenom rutan då många bara verkar se en man som är lite "ärlig och tydlig"
Jag är fotbollssupporter och går dessutom på väldigt många små och stora konserter. Har massor av manliga vänner och det funkar utmärkt utan att vi "råkar hoppa i säng".
Exakt! Jag har, i likhet med Olivia, en manlig vän som jag har känt sedan högstadietiden (20 + år) och vi är bästa vänner. Vi har varit singlar samtidigt, men det har aldrig hänt någonting "romantiskt" mellan oss överhuvudtaget - vi är vänner och inte alls intresserade av varandra ur en närhetssynpunkt fysiskt.
Nu är han gift sedan ett antal år, och hans fru är fantastisk och har blivit en nära vän till mig också, och jag lever också i en relation.
Det har varit NOLL problem för min kille och likaså min väns fru att jag och min vän går ut och äter något gott, eller ser en film på bio.
Det är verkligen ingenting anmärkningsvärt och det finns noll svartsjuka från något håll.
Och - to be fair - vi har varit singlar samtidigt i nära 10 år - om vi hade velat bli romantiskt involverade så har vi verkligen haft vår chans redan 😂