2026-09-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Alla kvinnor tror att de är 10 poängare. Även de som är långt ner på skalan. Applicera en normalfördelningskurva på skalan och de flesta kvinnorna skulle hamna på 4,5,6 och 7 i snitt.

Du har fel. Kvinnor är rätt bra på att avgöra hur snygga de själva är även om de spelar kaxiga ibland. Män däremot, tjocka Örjan på 57 år går utan problem fram till snygg Linn 25 på krogen och lägger in en stöt. Män har inget begrepp om var de befinner sig på skalan, vilket gör att de blir avvisade i parti och minut. Jag tror det är för att män tror att mäns utseende inte är så relevant. Men det är det och på senare år ännu mer.
Citera
2026-09-05, 15:13
Medlem
Skriv ordentligt utan att skita i att kolla autocorrection. Orkar knappt läsa trådstarten pga alla felstavningar.
Citera
2026-09-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weitzmann
Att döma av ditt inlägg och tidigare så är allt annat som drabbat dig antingen kvinnors eller samhällets fel. Naturligtvis har du bara ett slags ansvar, inte hela. Men det hjälper dig föga att se fiender överallt. Fokusera på dig själv istället. Att i inlägg efter inlägg gnälla på kvinnor, universitet eller att exempelvis Östermalm blivit sunkigt hjälper dig varken att få en examen, "rätt" jobb eller en "snygg" tjej.
Inbillade samhällsstrukturer kan du ändå inte påverka.
Strukturera upp dig själv istället, ta ansvar, jobba - och acceptera dig själv. Det är bara du som kan påverka din egen situation.
Hade jag orkat och haft förmågan så hade jag skrivit exakt det här. Jag kräks på alla som ständigt skyller på omgivningen.
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Är du älskvärd? Annars är det ju kört i vilket fall som helst.
Good point. Det är verkligen inte alla som är. I Usa säger de likable men älskvärd är en mycket bra översättning. Och en enorm faktor i hur man lyckas i sitt sociala liv, oavsett kön.

Citat:
Ursprungligen postat av Rosentry
Du har fel. Kvinnor är rätt bra på att avgöra hur snygga de själva är även om de spelar kaxiga ibland. Män däremot, tjocka Örjan på 57 år går utan problem fram till snygg Linn 25 på krogen och lägger in en stöt. Män har inget begrepp om var de befinner sig på skalan, vilket gör att de blir avvisade i parti och minut. Jag tror det är för att män tror att mäns utseende inte är så relevant. Men det är det och på senare år ännu mer.
Tack. Skrev detsamma igår. Vissa medelålders män har verkligen noll koll. Jag tror de släckt ner all belysning i närheten av speglar. Alternativt installerat mindre speglar så isterbuken hamnar utanför.
Citera
2026-09-05, 15:32
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000

Good point. Det är verkligen inte alla som är. I Usa säger de likable men älskvärd är en mycket bra översättning. Och en enorm faktor i hur man lyckas i sitt sociala liv, oavsett kön.

Yepp. Och det är något man kan jobba på. Ett bra utseende är gratis men utan att vara älskvärd kommer man ändå ingenstans.
Citera
2026-09-05, 15:36
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Kvinnorna som raggar på dig och som du inte är intresserad av har noterat att ni ligger på samma nivå utseendemässigt och därför matchar, men du sitter och trånar efter högre nivåer av kvinnor som inte är intresserad utav dig. Det är för att du inte lärt dig din plats i hierarkin.
Kvinnor lägger sig minst tre nivåer högre än deras nivå. Kvinnor är hypergama i grunden. Ingen kille får en tjej som är i samma liga tyvärr.
Citera
2026-09-05, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
De flesta "snygga" du ser på stan är inte så otroligt snygga utan smink.
Sminkad potatis som bevis för min tes.
https://imgur.com/a/QTmt4J8
Förklara då varför vissa kvinnor är snygga med smink medan många fortfarande är fula med smink
Citera
2026-09-05, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Yepp. Och det är något man kan jobba på. Ett bra utseende är gratis men utan att vara älskvärd kommer man ändå ingenstans.
Instämmer fullständigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Kvinnor lägger sig minst tre nivåer högre än deras nivå. Kvinnor är hypergama i grunden. Ingen kille får en tjej som är i samma liga tyvärr.

Citat:
Förklara då varför vissa kvinnor är snygga med smink medan många fortfarande är fula med smink

Citat:
Det är 2026. Inte 1990. Tider förändras.
Det är verkligen inte förvånande att du inte lyckas hitta ett fruntimmer med din inställning och personlighet. Se ovan inlägg från proconsul.
Klart kvinnorna inte springer mot dig...
Citera
2026-09-05, 16:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Tala för dig själv, incel. Min fru är snygg som få.

Och eftersom du satt på Flachen hela natten så kan jag ju bara undra om du satt väntade på att hon skulle ringa när hon hade festat klart så du kunde åka och hämta henne?
Citera
2026-09-05, 16:18
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och eftersom du satt på Flachen hela natten så kan jag ju bara undra om du satt väntade på att hon skulle ringa när hon hade festat klart så du kunde åka och hämta henne?

Hon sov, jobbar helg den här veckan och går upp vid 04. En annan satt och bärsade halva natten, jag tänker inte offra min fredag för att hennes schema är bajs
Citera
2026-09-05, 16:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Hon sov, jobbar helg den här veckan och går upp vid 04. En annan satt och bärsade halva natten, jag tänker inte offra min fredag för att hennes schema är bajs

Då är jag med dig.
Citera
2026-09-05, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Instämmer fullständigt.

Det är verkligen inte förvånande att du inte lyckas hitta ett fruntimmer med din inställning och personlighet. Se ovan inlägg från proconsul.
Klart kvinnorna inte springer mot dig...
Ok 10 poängaren
Citera
2026-09-05, 19:25
Medlem
Hur är med de "vanliga" tjejerna då?. Måste du träfda en 10 oängare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in