2026-09-05, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jag tycker det här poängsystemet är enormt fånigt så det var ett ironiskt svar från mig.
Men så mycket vet jag att fotomodeller är oftast inte gemene killes drömtjej. Jag har nog snarare varit den tjejen "alla" killar velat ha. De i min mening vackraste tjejerna har sällan varit det.

Och bara för att du hade hade önskat du kunnat tjäna pengar på ditt utseende och din kropp betyder inte det att alla andra människor hade velat det. Alla med ett fördelaktigt yttre skal har inte samma simpla innehåll hur gärna och mycket du än vill förenkla världen för att försöka förstå den någorlunda.
Precis som att alla kvinnor inte är drinkluder bara för att de är de enda just du lyckats få i sång.

Om jag inte minns fel så har våran kära halaltarzan varit naken krokimodell. Fråga Chatgpt.

Och hur kan du förneka att en vältränat manlig kropp inte är godis för ögonen ? Såklart menar jag en naturlig muskulös manlig kropp och inte en anabolatjockis.
Citera
2026-09-05, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Om jag inte minns fel så har våran kära halaltarzan varit naken krokimodell.

Och hur kan du förneka att en vältränat manlig kropp inte är godis för ögonen ? Såklart menar jag en naturlig muskulös manlig kropp och inte en anabolatjockis.
En krokimodell väljs knappast ut för att hon eller han är vacker... Det måste du väl ändå känna till?

Vilken manskropp du eller jag tycker är attraktiv hör inte till trådens ämne men för mig räcker det att titta på mina närmaste vänninors män för att konstatera att smaken varierar markant.
Citera
2026-09-05, 09:46
Medlem
Jag tror inte det handlar om smak men acceptans. Precis som män, gillar även kvinnor att deras partner håller sig i form. Nej, ingen kvinna föredrar en pappakropp.

Jaha, en supermodell är inte attraktiv och heller inte en krokimodell. Men en pappakropp är det?

Citat:
En krokimodell väljs knappast ut för att hon eller han är vacker... Det måste du väl ändå känna till?

Vilken manskropp du eller jag tycker är attraktiv hör inte till trådens ämne men för mig räcker det att titta på mina närmaste vänninors män för att konstatera att smaken varierar markant.
Citera
2026-09-05, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Jag tror inte det handlar om smak men acceptans. Precis som män, gillar även kvinnor att deras partner håller sig i form. Nej, ingen kvinna föredrar en pappakropp.

Jaha, en supermodell är inte attraktiv och heller inte en krokimodell. Men en pappakropp är det?
Träffar du någonsin människor i verkligheten eller tittar du bara på bilder av dem på nätet?

Det kan säkerligen handla om acceptans i många fall men jag vet precis vad jag gillar och tänder på när det kommer till en manskropp och då spelar det inte ett dugg roll vad du eller tusen andra random användare på exempelvis flashen tycker.

Nu råkar inte pappakroppen vara just den jag suktar mest efter men det var ett ganska kul exempel att dra till med då den återigen dök upp i något jag nyligen skummade. Ärligt talat vet jag inte ens vad som kännetecknar en pappakropp men begreppet har jag sett rätt ofta senaste åren.
Citera
2026-09-05, 10:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag tycker det här poängsystemet är enormt fånigt så det var ett ironiskt svar från mig.
Men så mycket vet jag att fotomodeller är oftast inte gemene killes drömtjej. Jag har nog snarare varit den tjejen "alla" killar velat ha. De i min mening vackraste tjejerna har sällan varit det.

Och bara för att du hade önskat du kunnat tjäna pengar på ditt utseende och din kropp betyder inte det att alla andra människor hade velat det. Alla med ett fördelaktigt yttre skal har inte samma simpla innehåll hur gärna och mycket du än vill förenkla världen för att försöka förstå den någorlunda.
Precis som att alla kvinnor inte är drinkluder bara för att de är de enda just du lyckats få i säng.

Och bara antar att det var din vinnande personlighet som avgjorde.

Är du redan upp för övrigt lillstumpan, dygnar du? Tänk bara på att alltför oregelbunden sömn kan ge dig påsar under ögonen.
Citera
2026-09-05, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och bara antar att det var din vinnande personlighet som avgjorde.

Är du redan upp för övrigt lillstumpan, dygnar du? Tänk bara på att alltför oregelbunden sömn kan ge dig påsar under ögonen.
Det verkar vara den charmerande och unika helheten som fått och får knäna att vika sig hos mansfolket som ställs inför lilla mig. I kombination med andra små trevliga attribut har jag fått höra.

Ingen fara, jag fungerar inte riktigt som er krämare. Mitt rena och oskyldiga samvete avspeglar sig i mitt lilla nylle. Det är bara de korta perioder av mitt liv då jag tvingades arbeta som säljare som skammen avspeglades i mina yttre drag. Hemskt, som Dorian Grays porträtt. Men Oscar visste nog vad han talade om.
Citera
2026-09-05, 10:26
Medlem
Absolut inte alltid upptagna
Men ofta betydligt mer populära än medelsnittet
Men inte nödvändigtvis högre krav
Citera
2026-09-05, 11:39
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Du får jobba på att bli attraktiv i kvinnors ögon och det gäller inte bara fysiskt för du låter väldigt negativ i varje tråd du statar.
Boomerkvinna med hund, ger råd. Blir fel.

Citera
2026-09-05, 12:03
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Boomerkvinna med hund, ger råd. Blir fel.

Är du det? Du får ge råd ändå.
Citera
2026-09-05, 12:05
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
En kvinna spelar ett spel som heter hela havet stormar eller musical chair. De måste hela tiden gallra sin bästa stol vid rätt tillfälle. Som man vill man gärna vara först på bollen eller hitta en ledig stol. Hursomhelst - man undrar ju lite hur kvinnor tänker vid val av män. Själv har jag bara varit med om att lvinnor jag i största del ibte är i tresserad av är lediga och vill ha en. Medan de msn ör intresserad av redan har pojkvän eller är ointresserade. Samtidigt så har inte dejtingsppar lett till någon framgång. Iuf är behovet av en tjej mycket lågt - men det hade nog ubderlättat livet med att ha lite stöd från någon. Trist bara att alla är så fula eller tråkiga eller inte kan välja. Vid något enstaka tillfälle har jag varit intresserad av någon - men sedan väljer det någon i min tycke fel person. Och då måste man ju ifrågasätta sig själv vilken smak man har. Hur tänker ni kring dessa frågor? Hur ska man tänka? Ska msn vara en connoisdeur som mig eller ska man bara starta relation med första bästa för att komma in lite mer i dejtingsfären?

Att döma av ditt inlägg och tidigare så är allt annat som drabbat dig antingen kvinnors eller samhällets fel. Naturligtvis har du bara ett slags ansvar, inte hela. Men det hjälper dig föga att se fiender överallt. Fokusera på dig själv istället. Att i inlägg efter inlägg gnälla på kvinnor, universitet eller att exempelvis Östermalm blivit sunkigt hjälper dig varken att få en examen, "rätt" jobb eller en "snygg" tjej.
Inbillade samhällsstrukturer kan du ändå inte påverka.
Strukturera upp dig själv istället, ta ansvar, jobba - och acceptera dig själv. Det är bara du som kan påverka din egen situation.
Citera
2026-09-05, 13:50
Medlem
proconsuls avatar
Är du älskvärd? Annars är det ju kört i vilket fall som helst.
Citera
2026-09-05, 14:20
Medlem
De snygga kvinnor ser ju på dig, som du ser på de tjejer som är på din nivå. De ser att du är tillgänglig men de tycker inte du är tillräckligt attraktiv. Och sen väntar de hellre på någon hetare.

Du har två val öka ditt egna erotiska kapital eller sänk dina standards, gör helst båda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in