2026-09-05, 17:03
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Instämmer fullständigt.

Det är verkligen inte förvånande att du inte lyckas hitta ett fruntimmer med din inställning och personlighet. Se ovan inlägg från proconsul.
Klart kvinnorna inte springer mot dig...
Ok 10 poängaren
Citera
2026-09-05, 19:25
Medlem
Hur är med de "vanliga" tjejerna då?. Måste du träfda en 10 oängare?
Citera
2026-09-05, 21:35
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Du hade chansen att bli först på bollen.

Under din gymnasietid.

Det är under den perioden som folk alltid skaffat en partner, så långt tillbaka i bondesamhället vi kan se. Och inte bara i sverige utan i alla kulturer som någonsin funnits på planeten.

Satt du och lekte med MS-dos under denna viktiga period får du skylla dig själv.

Nu återstår 2a sortering. Vilket du själv är.

SÅ jävla sant och efter den tiden (gymnasietiden) är de hur svåra som helst att skaffa. Exakt lika stor chans att det ska bli sandstorm i Stockholm.

Måste finns något vettig förklarning varför tjejer tappar suget totalt (att skaffa en vettig man) efter gymnasietiden?

Fast samtidigt som någon sa det här på FB att det kvinnans fixxa är verk meningen med detta liv eller något man måste ha till varje pris!
Citera
2026-09-06, 00:05
Medlem
Klappasäftens avatar
Satsa på en vettig och tjej och gå inter efter utseende men du ändå tycker är attraktiv.
Citera
2026-09-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
En kvinna spelar ett spel som heter hela havet stormar eller musical chair. De måste hela tiden gallra sin bästa stol vid rätt tillfälle. Som man vill man gärna vara först på bollen eller hitta en ledig stol. Hursomhelst - man undrar ju lite hur kvinnor tänker vid val av män. Själv har jag bara varit med om att lvinnor jag i största del ibte är i tresserad av är lediga och vill ha en. Medan de msn ör intresserad av redan har pojkvän eller är ointresserade. Samtidigt så har inte dejtingsppar lett till någon framgång. Iuf är behovet av en tjej mycket lågt - men det hade nog ubderlättat livet med att ha lite stöd från någon. Trist bara att alla är så fula eller tråkiga eller inte kan välja. Vid något enstaka tillfälle har jag varit intresserad av någon - men sedan väljer det någon i min tycke fel person. Och då måste man ju ifrågasätta sig själv vilken smak man har. Hur tänker ni kring dessa frågor? Hur ska man tänka? Ska msn vara en connoisdeur som mig eller ska man bara starta relation med första bästa för att komma in lite mer i dejtingsfären?
Ytlighet lär inte göra dig lyckligare.
Citera
2026-09-09, 21:01
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
En kvinna spelar ett spel som heter hela havet stormar eller musical chair. De måste hela tiden gallra sin bästa stol vid rätt tillfälle. Som man vill man gärna vara först på bollen eller hitta en ledig stol. Hursomhelst - man undrar ju lite hur kvinnor tänker vid val av män. Själv har jag bara varit med om att lvinnor jag i största del ibte är i tresserad av är lediga och vill ha en. Medan de msn ör intresserad av redan har pojkvän eller är ointresserade. Samtidigt så har inte dejtingsppar lett till någon framgång. Iuf är behovet av en tjej mycket lågt - men det hade nog ubderlättat livet med att ha lite stöd från någon. Trist bara att alla är så fula eller tråkiga eller inte kan välja. Vid något enstaka tillfälle har jag varit intresserad av någon - men sedan väljer det någon i min tycke fel person. Och då måste man ju ifrågasätta sig själv vilken smak man har. Hur tänker ni kring dessa frågor? Hur ska man tänka? Ska msn vara en connoisdeur som mig eller ska man bara starta relation med första bästa för att komma in lite mer i dejtingsfären?

Är du förvånad över att de snyggaste tjejerna redan är upptagna (förutsatt att de vill vara upptagna)?
Det är samma sak på den begagnade bil-marknaden eller på fastighetsmarknaden - de bästa exemplaren är lättsålda och behöver inte stå lediga länge.
Citera
2026-09-11, 15:13
Medlem
Citat:
Vem skuĺle vija ha en man som du?
Citera
2026-09-12, 14:19
Medlem
Incendios avatar
Du ser det inte som talande att du mest bara är intresserade av kvinnor du inte kan få? Det är ju tryggt och praktiskt att slippa försöka, riskera att få ett nej OCH att riskera att få ett ja med allt vad det kan innebära. Nä, detta är ett du-problem.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in