Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Förstod nästan att du tillhörde planetens vackraste kvinnor. Är det ofint att fråga hur många miljoner du dragit in på ditt utseende bara i år? Har du varit på omslaget på Vogue än för övrigt.
Och för att svara på frågan i rubriken så inbillar jag mig att det är mer eller mindre omöjligt att det ska kunna finnas kukar till alla snygga kvinnor jag ser ensamma eller i tjejgäng på stan. Eller är det så jävligt att det kanske finns någon utbytbar stackare där hemma som de behandlar som en anställd, och som de ogärna visar sig ute på stan med?
Jag tycker det här poängsystemet är enormt fånigt så det var ett ironiskt svar från mig.
Men så mycket vet jag att fotomodeller är oftast inte gemene killes drömtjej. Jag har nog snarare varit den tjejen "alla" killar velat ha. De i min mening vackraste tjejerna har sällan varit det.
Och bara för att du hade önskat du kunnat tjäna pengar på ditt utseende och din kropp betyder inte det att alla andra människor hade velat det. Alla med ett fördelaktigt yttre skal har inte samma simpla innehåll hur gärna och mycket du än vill förenkla världen för att försöka förstå den någorlunda.
Precis som att alla kvinnor inte är drinkluder bara för att de är de enda just du lyckats få i säng.
Citat:
Ursprungligen postat av
lordalatar
Alla kvinnor tror att de är 10 poängare. Även de som är långt ner på skalan. Applicera en normalfördelningskurva på skalan och de flesta kvinnorna skulle hamna på 4,5,6 och 7 i snitt.
Där med vill jag inte säga emot dig att du mycket väl kan vara värd 10 poäng men sanningen kan också vara något annat.
Jag tycker tvärtom ofta att kvinnor undervärderar sig själva, och män tvärtom. Om jag skulle ta det där poängsystemet på allvar skulle jag väga in betydligt mer än ytan som möter betraktarens ögon. En "perfekt" manskropp hade jag och gemene man betygsatt helt olika.
Men jag har å andra sidan aldrig varit inne på en dejtingsajt så jag är tack o lov helt oerfaren när det gäller den värld som berövar er så ofantligt på all normal syn på samvaro mellan könen.