2026-09-05, 02:28
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
En kvinna spelar ett spel som heter hela havet stormar eller musical chair. De måste hela tiden gallra sin bästa stol vid rätt tillfälle. Som man vill man gärna vara först på bollen eller hitta en ledig stol. Hursomhelst - man undrar ju lite hur kvinnor tänker vid val av män. Själv har jag bara varit med om att lvinnor jag i största del ibte är i tresserad av är lediga och vill ha en. Medan de msn ör intresserad av redan har pojkvän eller är ointresserade. Samtidigt så har inte dejtingsppar lett till någon framgång. Iuf är behovet av en tjej mycket lågt - men det hade nog ubderlättat livet med att ha lite stöd från någon. Trist bara att alla är så fula eller tråkiga eller inte kan välja. Vid något enstaka tillfälle har jag varit intresserad av någon - men sedan väljer det någon i min tycke fel person. Och då måste man ju ifrågasätta sig själv vilken smak man har. Hur tänker ni kring dessa frågor? Hur ska man tänka? Ska msn vara en connoisdeur som mig eller ska man bara starta relation med första bästa för att komma in lite mer i dejtingsfären?
Citera
2026-09-05, 02:33
Medlem
One2Manys avatar
Kvinnorna som raggar på dig och som du inte är intresserad av har noterat att ni ligger på samma nivå utseendemässigt och därför matchar, men du sitter och trånar efter högre nivåer av kvinnor som inte är intresserad utav dig. Det är för att du inte lärt dig din plats i hierarkin.
Citera
2026-09-05, 02:45
Medlem
Men om du nu så gärna vill ha en för att underlätta ditt liv lite i form av stöd, så får du väl sänka ribban och ta nån ”ful” då. Eller om inte.. Använda din familj/vänner som stöd i livet.
Citera
2026-09-05, 02:51
Medlem
laughingducks avatar
Om man vänder på steken .
Blir det gissningsvis samma läge
Citera
2026-09-05, 02:53
Medlem
Finns ingen kvinna i världen som orkar läsa igenom dina kompakta massor av text. Tyder på noll bildning.

Du har inte hört talas om mellanslag?
Citera
2026-09-05, 02:59
Avstängd
Är män det absolut högsta? Jag menar varför måste alla kvinnor vilja ha en man?

Snygga kvinnor har sannolikt partners om deras självkänsla är mycket låg eller mannen hon är med har gjort mycket ansträngningar.

De du får är på den nivå du själv befinner dig. Öka din egen nivå eller dejta dem där i din egen liga.
Citera
2026-09-05, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Är män det absolut högsta? Jag menar varför måste alla kvinnor vilja ha en man?

Snygga kvinnor har sannolikt partners om deras självkänsla är mycket låg eller mannen hon är med har gjort mycket ansträngningar.

De du får är på den nivå du själv befinner dig. Öka din egen nivå eller dejta dem där i din egen liga.
Eller bara fortsätta singel? Som shakespeare sa en gång "to be or not to be"
Citera
2026-09-05, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Kvinnorna som raggar på dig och som du inte är intresserad av har noterat att ni ligger på samma nivå utseendemässigt och därför matchar, men du sitter och trånar efter högre nivåer av kvinnor som inte är intresserad utav dig. Det är för att du inte lärt dig din plats i hierarkin.
Nej kvinnor har en ide om att de alla ör snygga oavsett vikt eller annat.
Citera
2026-09-05, 03:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Eller bara fortsätta singel? Som shakespeare sa en gång "to be or not to be"
Det är väl bättre att du ökar din egen nivå istället då? Det hade jag gjort om jag velat ha en partner. Had eiofs velat gå på gym för min egen skull redan som det är men ändå. Människor som vill ha partners bör inte slösa bort livet som ensamma. Sedan är det såklart svårt att hitta "den rätta".
Citera
2026-09-05, 03:17
Medlem
Citat:
Jaha det var ännu en gnälltråd om att kvinnor tror sig vara förtjänade av en sådan man en bög dyrkar alltså?
Jamen om du tror det så är det väl bara att börja gymma ordentligt så är problemet löst?
Citera
2026-09-05, 03:48
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Kvinnor brukar vara betydligt bättre än män på att avgöra var de rankar in på utseendeskalan.

Sen finns det så klart stolpskott till brudar som tror att nån 95 pannors blobb rankas högt för att "hon har så fin personlighet".

Men när du lär dig din egen plats i hierarkin och börjar titta på andra saker än en porrmodell till 10poängare så kommer du hitta någon du kan bygga något med.

Tro mig, en 10poängare är mer jobb än det är värt. Super high maintenance, det finns aldrig en lugn stund. Efter man varit med en och lärt sig alla problem det kommer med så är förtrollningen bruten sen.
Citera
2026-09-05, 04:06
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Du får jobba på att bli attraktiv i kvinnors ögon och det gäller inte bara fysiskt för du låter väldigt negativ i varje tråd du statar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in