2026-09-05, 15:44
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Vi ska givetvis motarbeta rysskramarna. Men det är på kommunistkanten som dom trängs i hundratusental. Av någon anledning går dessa vänsternazister alltid fria från statsmedias granskande blick.
Men nu handlar det om att vi har dom i riksdagen.

Vi får väl ändå börja med att städa upp där?
Citera
2026-09-05, 15:46
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikodemous
Jaha, du menar att det inte spelar någon roll för SD ifall negativ medial info kommer fram? Då förstår jag faktiskt inte ens varför många SD:are här inne ens blir upprörda över dessa nyheter om det inte har nån betydelse. Vet du nåt som vi andra inte vet?
Word!
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Menar att eftersom inget av riksdagspartierna vill skicka ut 1-2 miljoner invandrare så är sannolikheten större att Ryssland gör det om de ockuperar riksdagen.
Vad pratar du om? Ryssland har importerat miljontals muslimer. Du får utveckla.
Citera
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Så ett ryskt "folkutbyte" hade du gillat?

Eller vad menar du?

De menar att ryssar är "vita" nog och deras regering hatar och förtrycker liknande folk som de vill förtrycka, eller så anses det iallafall.
Citera
2026-09-05, 15:48
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunnyboy
Gellerbrant verkar vara en av de mäktigaste i SD. Konstigt har aldrig hört talas om honom. Citat via Klägget
Han omnämndes mycket i samband med Tidöavtalets tillkommande men har sedan dess valt att hålla en låg profil och kanske på grund av detta.

Jag tror att den här damen är bra i sängen eftersom alla verkar vilja ligga med henne.
Kanske utbildad i sådant vid GRU.

Rysslands svar på den här kvinnlig polisen som gick runt som vandringspokal.
Citera
2026-09-05, 15:48
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Men nu handlar det om att vi har dom i riksdagen.

Vi får väl ändå börja med att städa upp där?
Jag tycker gott att man kan granska andra sidan också så här strax innan ett val.
Citera
2026-09-05, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Det värsta som kan hända är att de som inte bestämt sig för SD väljer M eller KD istället. Att någon helt skulle byta block pga en sån här icke-nyhet känns väldigt verklighetsfrämmande.

Det är det jag sa från början. Såna här nyheter påverkar troligen den flyktiga väljarbasen, men det betyder troligen bara att väljarna byter parti inom samma block, precis som V så går vissa till S eller MP efter islam-kritiken. Det var dock nån här som menade på att det inte berör SD:s väljarbas alls, vilket jag menar är felaktigt. Jag menar; varför ens krishantera ifall man är helt säker på att ingen lämnar, samt varför ens orka motdebattera en sån här nyhet här på FB om man nu är så säker?
Citera
2026-09-05, 15:53
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Ska också kolla på twitter om jag kan hitta nåt där.
Begär ut kopior på Gustav Gellerbrants e-post till sambon med information om EU/Ukraina som han skickade från riksdagen.
Citera
2026-09-05, 15:57
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Han omnämndes mycket i samband med Tidöavtalets tillkommande men har sedan dess valt att hålla en låg profil och kanske på grund av detta.

Jag tror att den här damen är bra i sängen eftersom alla verkar vilja ligga med henne.

Tack för att du håller dig till de faktiska omständigheterna och inte spekulerar hej vilt.
Citera
Avstängd
Artikel från archive.org utan de flesta bilder

https://delafil.se/ec2a1a7ad75ba919/polina.pdf
https://gofile.io/d/MOA0fxW1
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide

Nu har hon varit gravid i nio månader och fött ett barn och är mammaledig.

Men du anser alltså att hon är en hora.
Citera
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
De har nog legat o tryckt på denna uppgift ett tag för att svagbegåvade ska förfasas.
De svagbegåvade finns att hitta bland SD-väljare här på flashback.

Vi får nog börja mäta skallar igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in