Citat:
Ursprungligen postat av
ReedMe
Vänstern vet att många svenskar avskyr ryssen och att rysskramarna finns i enorma mängder på vänsterkanten. Särskilt islamisterna har ett nära samarbete med fd Sovjets o Rysslands underrättelsetjänster sen 50-talet. För att inte tala om kommunisterna....
Man vill alltså bara flytta fokus och kasta skit på SD. (Jag har aldrig röstat på SD om nån undrar.)
Jag är faktiskt grymt impad av att det här var det värsta dom kunde hitta inpå valet.
Jag väljer att lägga noll värdering i detta expo-inslag. Och samma gäller denna tråd. 102 sidor på Sveriges i särklass största forum och ingen har kunnat lägga fram
något av värde. "Googla, kolla twitter, nån skrev på reddit". Är det så svårt att åtminstone bifoga en länk med trovärdig källa?
Det här skitkastandet tror jag inte gör SD en otjänst heller, för folk skulle väl häpna om även jag kom ut och sa att jag inte hör till SDs väljarbas. Jag kan till och med erkänna att jag historiskt har röstat S. På riktigt.
Men jag börjar bli trött på all propaganda, välta sd-skyltar och bojkotta artister som har spelat på deras torgmöten samtidigt som man skriker "SD är ett hot mot demokratin". Gå till val med den enda motiveringen "akta er för sd" och dessutom ha mage att stjäla just SDs tandvårdsreform 12 dagar innan valet, som SD har skrikit om i 4 års tid.
Och nu då, försöka måla upp SD som "ryssvänner" trots att de statistiskt sett är de mest rysskritiska partiet samtidigt som just V ironiskt nog är det ryssvänligaste. Läser man delar av deras partiprogram så ser man ju att det är Marxistiskt för guds skull.
Och
det, det stör mig. Att vi som människor liksom inte ser sånt helt själva. Att vi saknar kritiskt tänkande