Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Får jag fråga varför du tycker det är helt irrelevant att den 13 åriga tjejen haft sexuella kontakter med 24 olika personer tidigare?
Oavsett vad du och jag tycker om att en 13 åring haft sex med 24 stycken så är det juridiskt ok om hen haft det med jämnåriga.
Personligen tycker jag att en orosanmälan borde göras. Men det är ett helt annat kapitel.
Detta fallet handlade om en 25 årig man som trodde sig sätta på en 14 åring, också det olagligt.
Huruvida hon ser äldre ut eller inte har inte ett skit med nånting att göra och nämndemännen borde få varsin varning.
Varenda jävla pedofil kommer i efterhand hävda att barnet såg äldre ut och betedde sig moget........och att det faktiskt var barnet som tog initiativet och var den som förförde pedofilen.. ..
För många många år sen var där en reportageserie om Thailandspedofilerna. Gubbar och män från all världens hörn som reste till Thailand för att utnyttja, våldta och exploatera barn. Deras ursäkter fick nackhåren att resa sig..... Vad sägs tex om denna "de mognar snabbare här"