Citat:
Ibland känner jag att jag inte förstår Alice heller. Har hon anorexi på riktigt, och alla andra krämpor är påhitt/inbillning? Eller är anorexian bara ett verktyg för henne för att bli sjuk på riktigt, som Münchhausens syndrom?
Nu hävdar ju Alice dessutom att hon gått upp 20 kg, och om det är sant är hon väl inte underviktig längre?
Tycker också det är väldigt märkligt som flera av er redan påpekat att hon har två konton som visar upp helt olika sidor av henne? Ett konto där hon är stackars lilla Alice som varje vecka säger sig ha svåra smärtor, andningssvårigheter, darrningar i hela kroppen så hon tappar saker, kraftiga epileptiska anfall, och hon knappt kan lämna lägenheten utan bara orkar baka.
Och sen Miss Vox kontot där hon skriver att hon gymmet så mycket så rumpan blivit fyllig, lägger upp bilder i höga lackstövlar med skärp spända runt låren och där hon flirtar med sliskiga följare.
Varför har en person två aktiva konton med så vitt skilda material?
Nu hävdar ju Alice dessutom att hon gått upp 20 kg, och om det är sant är hon väl inte underviktig längre?
Tycker också det är väldigt märkligt som flera av er redan påpekat att hon har två konton som visar upp helt olika sidor av henne? Ett konto där hon är stackars lilla Alice som varje vecka säger sig ha svåra smärtor, andningssvårigheter, darrningar i hela kroppen så hon tappar saker, kraftiga epileptiska anfall, och hon knappt kan lämna lägenheten utan bara orkar baka.
Och sen Miss Vox kontot där hon skriver att hon gymmet så mycket så rumpan blivit fyllig, lägger upp bilder i höga lackstövlar med skärp spända runt låren och där hon flirtar med sliskiga följare.
Varför har en person två aktiva konton med så vitt skilda material?
Hon har anorexi på riktigt, annars hade läkarna inte satt den diagnosen på henne när hon fick LPT. Hon hade inte vägt 29 kilo osv. Antingen är hon väl medveten om det och försöker skydda sjukdomen genom att säga att hon är sjuk i något annat som resulterar i hennes undervikt. På så sätt kan hon fortsätta svälta sig själv och inte ta tag i att bli frisk från anorexin. Ett annat alternativ är att hennes hjärna på grund av svält inte längre fungerar som den ska och att hon på riktigt tror att det är andra sjukdomar som ligger bakom. Och därför utöver anorexia utvecklat Münchhausen. Typ så tänker jag.