2026-09-03, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatever1986
Alltså är det bara jag som stör mig på att det står Alice in the kitchen på det där jädrans fodralet till proteinbarer? Ska det inte stå Inalicekitchen 🤣🤣🤣

Stör mig också på det 😂
Hon sa att det även funkar att ha solglasögon i. Varför inte bara ta ett fodral till solglasögon om proteinbarsen alltid blir mos?
Citera
2026-09-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Ja, så himla skevt av H att lägga såna kommentarer om utseende/dieter. Hon lever i total förnekelse om hon på riktigt tror att Alice inte är ätstörd. Förstår inte det helt faktiskt. Hur går tankarna hos H på riktigt? Hade velat låna hennes hjärna bara för att förstå henne. Alice är enklare att förstå för mig.

Hoppas också det. Bra att han jobbar på hennes restaurang, då kan de prata utan att A och H är närvarande.

Btw hennes fejkade ”HIHI” som kommer rätt ofta t.ex. i dagens klipp när hon säger att hon sparar marsipanen till sist 😂 hjälp

Det har du fan rätt i. Alice förstår man mer, eller man ser igenom hennes lögner och hennes två personligheter. Men mamman är ett mysterium, hur kan man vara trebarnsmamma, uppfostrat tre barn, utbildat sig, sköter jobb, har ansvar för en hund och så är hon såhär, är 60+ som gjort podcast med sin dotter, klagar på elstängsel för hon lät hunden gå emot och fick trauma? Går inte att förstå.

Jättebra att han jobbar där så han kommer ifrån dom och som du säger kan prata själv med systern. Blev så glad när han för någon vecka sen skulle sova hos en kompis, fint att han har andra i sitt liv än bara Alice och H.

Men ja! Hennes hihi-fnitter..
Citera
2026-09-03, 20:33
Medlem
Hon la upp bild från nagelsalongen med texten "gör mig fin för födelsedagsfirande😌".
Var firandet att beställa mat och äta tårta?

Alltså man behöver inte fira och göra något stort, och hon säger ju mycket på sina andra konto som inte rimmar med verkligheten, men fixade hon naglarna för att äta tårta med mamsen?
Citera
2026-09-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatever1986
Alltså är det bara jag som stör mig på att det står Alice in the kitchen på det där jädrans fodralet till proteinbarer? Ska det inte stå Inalicekitchen 🤣🤣🤣

Haha nej inte bara du, jag blir orimligt provocerad.

Det är så taffligt alltihop, inte ens namnet kan han få rätt på det fula plastiga onödiga 3d-printade skalet.
Citera
2026-09-03, 21:02
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Det har du fan rätt i. Alice förstår man mer, eller man ser igenom hennes lögner och hennes två personligheter. Men mamman är ett mysterium, hur kan man vara trebarnsmamma, uppfostrat tre barn, utbildat sig, sköter jobb, har ansvar för en hund och så är hon såhär, är 60+ som gjort podcast med sin dotter, klagar på elstängsel för hon lät hunden gå emot och fick trauma? Går inte att förstå.

Jättebra att han jobbar där så han kommer ifrån dom och som du säger kan prata själv med systern. Blev så glad när han för någon vecka sen skulle sova hos en kompis, fint att han har andra i sitt liv än bara Alice och H.

Men ja! Hennes hihi-fnitter..

Exakt och vet man lite om ätstörningar förstår man precis hur A fungerar. H kanske bara spelar med? Hon kanske tidigare har försökt hjälpa A men gett upp till slut och vill hellre ha A i sitt liv, boende hos sig, än att A stöter bort henne som hon stött bort systern? Kanske nåt sånt.

Tycker verkligen inte om när A nedlåtande pratar om L ”man måste påminna honom om att äta” aa uppenbarligen dig också eller till och med tvinga?! Han klarar ju livet mycket bättre än vad hon gör.
Citera
2026-09-03, 22:17
Medlem
Citat:
Hon la upp bild från nagelsalongen med texten "gör mig fin för födelsedagsfirande😌".
Var firandet att beställa mat och äta tårta?

Alltså man behöver inte fira och göra något stort, och hon säger ju mycket på sina andra konto som inte rimmar med verkligheten, men fixade hon naglarna för att äta tårta med mamsen?

Hon gör väldigt lite för att försöka förtränga att det är den värsta dagen på året 😂
Citera
2026-09-03, 22:35
Medlem
Hon påstår att hela tårtan är gjord från grunden. Ja tjena att hon inte har köpt ett färdigt marsipanlock!
Citera
2026-09-03, 23:31
Medlem
Hon är så sjuk så sjuk !!!!!

Bara man lyssnar på henne 1 minut så fattar man ju det ..

Klarar verkligen inte av henne längre 🤮
Citera
2026-09-03, 23:46
Medlem
Citat:

Ibland känner jag att jag inte förstår Alice heller. Har hon anorexi på riktigt, och alla andra krämpor är påhitt/inbillning? Eller är anorexian bara ett verktyg för henne för att bli sjuk på riktigt, som Münchhausens syndrom?
Nu hävdar ju Alice dessutom att hon gått upp 20 kg, och om det är sant är hon väl inte underviktig längre?

Tycker också det är väldigt märkligt som flera av er redan påpekat att hon har två konton som visar upp helt olika sidor av henne? Ett konto där hon är stackars lilla Alice som varje vecka säger sig ha svåra smärtor, andningssvårigheter, darrningar i hela kroppen så hon tappar saker, kraftiga epileptiska anfall, och hon knappt kan lämna lägenheten utan bara orkar baka.
Och sen Miss Vox kontot där hon skriver att hon gymmet så mycket så rumpan blivit fyllig, lägger upp bilder i höga lackstövlar med skärp spända runt låren och där hon flirtar med sliskiga följare.
Varför har en person två aktiva konton med så vitt skilda material?
Citera
2026-09-04, 00:10
Medlem
Hon tror väl att hon har blivit stor med nu med tanke på att flera större mat och bakinfluencers följer henne...

Men ja... Något står inte rätt till där hos denna dam med dubbla personligheter.....
Citera
2026-09-04, 00:19
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbirdz
Tycker också det är väldigt märkligt som flera av er redan påpekat att hon har två konton som visar upp helt olika sidor av henne? Ett konto där hon är stackars lilla Alice som varje vecka säger sig ha svåra smärtor, andningssvårigheter, darrningar i hela kroppen så hon tappar saker, kraftiga epileptiska anfall, och hon knappt kan lämna lägenheten utan bara orkar baka.
Och sen Miss Vox kontot där hon skriver att hon gymmet så mycket så rumpan blivit fyllig, lägger upp bilder i höga lackstövlar med skärp spända runt låren och där hon flirtar med sliskiga följare.
Varför har en person två aktiva konton med så vitt skilda material?

Oerhört märkligt. Personlighetsklyvning? Eller nån personlighetsstörning? Rimligtvis borde hon ju vilja hålla de olika målgrupperna åtskilda, vilket blir svårt med öppna konton som följer/avslöjar varann. Men tror nån skrev att de blev blockade som följare på misswox när de började prenumerera/betala för community på kitchenkontot.

Kvinnan lever ju uppenbarligen i nån fantasivärld med återuppladdade gamla bilder.
Citera
2026-09-04, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
Oerhört märkligt. Personlighetsklyvning? Eller nån personlighetsstörning? Rimligtvis borde hon ju vilja hålla de olika målgrupperna åtskilda, vilket blir svårt med öppna konton som följer/avslöjar varann. Men tror nån skrev att de blev blockade som följare på misswox när de började prenumerera/betala för community på kitchenkontot.

Kvinnan lever ju uppenbarligen i nån fantasivärld med återuppladdade gamla bilder.
Kidsen hade kallat henne DeLulu och jag är beredd att hålla med. Hon kvalar nog inte in i dissociativ personlighetsstörning. Tror att hon leker nån roll på MissWox vad den står för vet väl kanske inte ens hon själv. Lägger hon ens upp nya inlägg där, så länge den låg öppen var det bara gammalt material och en massa upprepningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in