2026-09-03, 19:32
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Bo vart väl hjärndöd eller? Ni måste väl kunna dra en egen slutsats.
Var väl? Nej det är ingen som vet. Tro inte allt du läser. Han dog på sjukhuset.
Citera
2026-09-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound1
https://www.nwt.se/karlstad/polisen-bekraftar-finns-ingen-misstanke-om-sexuella-ofredanden/

Kanske det är rykten, men än så länge får vi vänta och se. Inte tvärsäkert säga att det var si eller så. Blir bäst så.
Citera
2026-09-03, 19:33
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Riktigt som ni påstår,men här fanns ju tidigt vittnen i tråden.
Påstådda vittnen.
Citera
2026-09-03, 19:36
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Varför skulle hon ljuga om det? Det är inte direkt en nyhet att vissa män är vidriga vad får hon utav det? Hennes pappa är redan död?
För att skydda pappan. Det var säkert han som började.
Citera
2026-09-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
"Det finns för närvarande ingen misstanke om sexuella ofredanden i samband med händelsen, skriver polisen."

I samband med händelsen, "tafsandet" som dottern påstår och bråket som uppstod har inget samband.
Bråket handlade om annat.

Vad är det du inte förstår?

Vad är det du inte förstår..? Kanske det är två händelser som lett till en händelse.. återgå snarast till att smaska i dig chips o cola du..
Kanske dotterns "påstående" bara är ett rykte.
Citera
2026-09-03, 19:38
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scalopp
Jag delar mitt inlägg från igår så kan man kanske bilda sig en sanningsenlig bild av vad som kanske hände.
Jag kände BO sen låång tid tillbaka och kan säga att han var bland det snällaste man kan tänka sig MEN när han drack eller tog droger så brann det fullständigt i huvudet han kunde bli aggressiv och våldsam blixtsnabbt för ingenting. Det här som hände kunde lika gärna hänt för 25-30 år sen han var. en person som absolut inte ska dricka eller ta droger för det tålde han inte iofs så vet jag ju inte om så var fallet nu hur som helst skulle jag inte tveka att göra upp räkningen direkt med MGM för det var BO värd,Han var en jättefin kille och vän.
Ja jag läste ditt inlägg tidigare och det väcker självklart också tankar om vad som egentligen kan ha hänt. Det stora problemet i den här tråden är att skilja agnarna från vetet. Det vill säga ha någon slags känsla för vad som är sant eller inte.

Nåväl det som du beskriver låter nästan som ett så kallat patologiskt rus. En före detta studiekamrat till mig, på den tiden för övrigt boende just i Karlstad, var drabbad av detta. Innan vi andra i kompisgänget på den tiden visste om det så var vi hembjudna till den här killen på fest. Festen slutade med att vi alla fick dra iväg därifrån eftersom han efter ett antal öl skulle ge oss alla stryk. Detta av en i nyktert tillstånd skitsnäll kille.

Nu vet ju inte jag om BO var drabbad av något sånt eller om du över huvud taget är sanningsenlig när du skriver detta, men om så är fallet och han kanske tog några öl under kvällen kan jag tänka mig att han exploderade rätt fort om något gick honom emot. Så ja det går ju att spekulera i vad som egentligen hände men det har varit så mycket spekulationer, gissningar och annat i den här tråden att jag ska avstå från att lägga fram någon teori som kanske när allt blir klarlagt, om det blir, visar sig vara helt fel
Citera
2026-09-03, 19:38
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galten1
Du lär knappas doktorera, har du inte läst tråden? Två svennar tafsar på dottern och Pappa säger ifrån
Inte du heller tydligen. Det var inget tafsande!
Citera
2026-09-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Vad heter grabbarna och är dom etnisk svenska?
Dom heter läs tråden.
Etniska svenskar.
Citera
2026-09-03, 19:50
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Vad heter grabbarna och är dom etnisk svenska?
De häktade för mordet i Karlstad
Citera
2026-09-03, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
SD- tattare? De är båda negerinfluerade babbelovers.
BO var däremot SD, så du har fått precis allt om bakfoten.
Så här går det när man låter MENA-babberiet sprida sig fritt i samhället, det är som en farsot.

Biskopen måste ändå erkänna att Er analys är något av det märkligare som passerat genom denna tråd. Ni får uppgiften att MGM följer AfS, Jimmie Åkesson och Nick Alinia, alltså personer och miljöer som knappast behöver någon närmare presentation, och lyckas ändå förklara det hela med ”MENA-babberiet”.

Det är ungefär som att hitta en stövel i hallen och efter en halvtimmes grubblande meddela att bevisningen entydigt pekar på en elefant.

Än mer pikant blir det om MGM faktiskt delar delar av den politiska miljö Ni själv tycks känna Er så hemma i. Då står Ni alltså och skyller på ”babberiet” samtidigt som den konkreta uppgift som lagts på bordet snarare placerar Er misstänkte i samma politiska landskap som Er själv.

Biskopen har sett bortförklaringar förr, men sällan en som kräver att man först ignorerar det man just fått veta och därefter uppfinner en helt annan verklighet.

Det är inte direkt Sherlock Holmes vi bevittnar här. Det är mer som om Dr Watson läst ledtråden högt och Sherlock svarat: ”Utmärkt, då vet vi att det var en zebra.”

Och sedan avslutas det hela med ”farsot”. Kära nån. Ni har på egen hand lyckats förvandla tre Instagramföljningar till en epidemiologisk samhällsanalys.
Citera
2026-09-03, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
på teo's insta bl.a
Han står ju också och kramar en neger på sin FB.
Jag följer också Nick Alinia och SD, vafan har det med något att göra??
Citera
2026-09-03, 20:04
Medlem
NWT Skriver följande bla.
Dessutom sprids det rykten om att killarna ska ha stampat och hoppat flera gånger på mannens överkropp.

Men även dessa rykten är helt obekräftade av både polis och åklagare.

Tvärtom har NWT uppgifter som pekar på att händelseförloppet inte har varit så brutalt som det beskrivs på sociala medier.
Senast redigerad av Djurensvanner 2026-09-03 kl. 20:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in