2026-09-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av To.Ivrig
Var ser du det?
på teo's insta bl.a
Citera
2026-09-02, 12:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Nej! Helt fel! S vill att straffrabatten för sexualbrott och grova våldsbrott ska tas bort omgående. Tidö menar att de blir bra att ta bort dem nån gång efter 2030, eller snarare runt 2040!

Att skärpa straffet för en sådan med 2-3 år extra gör ingen nytta alls.

Vi behöver fundamentalt förändrat kriminalpolitik. Det är bara AFS som står för en sådan.
Citera
2026-09-02, 12:59
Medlem
Ja, 3–4 inlägg på fem år. Och? Jag är inte här för att samla Flashbackinlägg eller bedriva någon opinionskampanj. Jag skriver när något engagerar mig. Om du tycker att det jag skrev är fel, bemöt sakfrågan. Att jag inte har tillräckligt många Flashbackinlägg för att få ha en åsikt är ett ganska märkligt argument.

3 inlägg på 5 år? Svenskar är rasister, fejkad pudling och uppmana att "rösta rött"? Pinsamt försök på opinionspåverkan inför valet om 10 dagar. Inget av de 8 partierna i riksdagen är oskyldiga längre, ej heller SD.
[/quote]
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
på t xx's insta bl.a
Ah, tack. Nu ser jag.

Nästan en liten tvist
Har inte hunnit gå igenom, TA kanske följer alla partier

Senast redigerad av To.Ivrig 2026-09-02 kl. 13:12. Anledning: mask + tillägg i spoiler
Citera
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Skillnaden är att vi vill se de bakom murarna resten av deras liv medans vänstern tycker att 5-10 år är lagom tid.

Men snälla - varför inte bara sluta använda/exploatera brottsoffer i rasistiska/politiska syften?
Citera
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Nej! Helt fel! S vill att straffrabatten för sexualbrott och grova våldsbrott ska tas bort omgående. Tidö menar att de blir bra att ta bort dem nån gång efter 2030, eller snarare runt 2040!

"Partiet (S) röstade nej till regeringens proposition i riksdagen i augusti 2026 eftersom Kriminalvården bedömer att fullt genomslag för en bred modell kräver utbyggnad som dröjer till 2040."

Din läsförståelse är inte belönad med medalj va?
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonAfOsman
Enligt Riks var det ju babbar. Men de är väl också "anonyma troll som är invandrare" antar jag?

Härlig konspirationsteori från dig. I klass med vänstern som sa att bilbränderna i Västra Frölunda 2018 gjordes av nazister för att "öka SDs valresultat".

Jag pratar om vänsterblivna trollkonton på flashback (förekommer även på X).

Vad har Riks med det att göra? De får väl sprida vilken information de vill. Om de inte är försiktiga så nappar de på betet som vänsterblivna trollkonton lägger ut.
Citera
2026-09-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Namnen är offentliga med Teo och Sebeastian som häktas så polisen gjorde sitt jobb och tjejen som gick ut på social media som var svensk talade sanning. Tjejen som hade utländsk konto och förtalade 3 afghaner ljög och har nu försvunnit ifrån social media. Så fel det kan bli
Det kanske ligger lite mera politik bakom dessa lögner i dessa valtider!? Tjejen som skriver på engelska, och som startade alla dessa rykten, och som hade det mesta fel, är ju en SD-anhängare.
Citera
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Jag tänkte väl att det måste vara svenskar. Ingen utländsk är så pass korkad att förlora sitt medborgarskap och svenska pass för att tafsa på en brud. Visst har vi haft brott men så går det när staten gör skillnad på kriminella och kriminella. Hur lång tid kommer dessa män sitta för att ha rövat bort pappan på flickan? Förmodligen är hon redan så pass hatisk mot sin egen folkgrupp som sprider lögner dessutom på hennes familjs bekostnad för politiska poäng. Högern är korkade
. Börja bråka med två steroid stinna tonåringar är som att be om att bli ihjälslagen oavsett ras! Gubben får skylla sig själv. Tafsandet tror jag är en efterhandskonstruktion för att skydda gubben-
Vad det beträffar blattar som tafsar riskerar inte att sitt medborgarskap för lite tafsande tyvärr.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Men snälla - varför inte bara sluta använda/exploatera brottsoffer i rasistiska/politiska syften?

Det är ju sant. Med er politik så är dessa två GM ute på gatan innan 2030. Med bostad och bidrag som betalas av skattebetalarna. Innan 2035 har de antagligen begått flertalet nya våldsdåd... vem vet vad nästa grej är??? Slå ihjäl sin flickvän?
Citera
2026-09-02, 13:03
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Den här tråden är PROPPFULL med folk som säger sig veta att det är svenska GMS.

Trots det så är det inte en enda som vill dela med sig av ett namn eller källa.

Vad fan är det som händer?

Ja, du. Vad sägs om att faktiskt läsa tråden och ta del av länkarna som redan publicerats i inläggen?
Senast redigerad av Styrkelyftare 2026-09-02 kl. 13:29.
Citera
2026-09-02, 13:04
Medlem
-Nederbird-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutavasadum
Gm visar sig följa afs, nick alinia och jimmie. Säger lite om människorna bakom gärningen, ändå är det på något sätt invandrarnas fel!
Var ser man detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in