2026-09-03, 17:58
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galten1
Du lär knappas doktorera, har du inte läst tråden? Två svennar tafsar på dottern och Pappa säger ifrån

Nu finns det ju inget enligt åklagaren och polisen som tyder på sexuellt ofredande.
Citera
2026-09-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Hon kan ljuga eller överdriva för att tona ner sin egen och/eller sin pappas delaktighet i slagsmålets eskalering.
Men varför ? Vad hjälper de henne snälla tjejen har förlorat sin pappa han är redan död de spelar ju ingen roll?
Citera
2026-09-03, 18:05
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Men varför ? Vad hjälper de henne snälla tjejen har förlorat sin pappa han är redan död de spelar ju ingen roll?

Jo det spelar nog enormt stor roll för henne känslomässigt att de som dödat hennes pappa får ett hårt straff. Helt naturligt.
Citera
2026-09-03, 18:13
Medlem
Soppa detta, 20 åringen kopierade exakt misshandeln på Kungsgatan Trollhättan, pappan mer eller mindre kopierade dotterns konfrontation/misshandeln hon åkte på.
Citera
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Varför skulle hon ljuga om det? Det är inte direkt en nyhet att vissa män är vidriga vad får hon utav det? Hennes pappa är redan död?

Varför skulle polisen ljuga om att det inte finns uppgifter om det? Hon har även en historik av att slå killar som har tafsat på tjejer. Varför slog hon inte denna gången också?

Som skrivet: Polisen säger att det inte finns misstankar om sexuella närmanden i samband med slagsmålet. Alltså, bråket handlade inte om att någon skulle ha tafsat.

Det är bara tomma ord annars hade det varit kopplat till bråket vilket det nu INTE är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Nä jag vet förståss inte men jag har känt länge nu att det är något som inte stämmer i den historia som nu tycks gälla. En del av det som nu ses som sanningar kan komma att falla platt under utredningens gång. Vi får se.
Jag delar mitt inlägg från igår så kan man kanske bilda sig en sanningsenlig bild av vad som kanske hände.
Jag kände BO sen låång tid tillbaka och kan säga att han var bland det snällaste man kan tänka sig MEN när han drack eller tog droger så brann det fullständigt i huvudet han kunde bli aggressiv och våldsam blixtsnabbt för ingenting. Det här som hände kunde lika gärna hänt för 25-30 år sen han var. en person som absolut inte ska dricka eller ta droger för det tålde han inte iofs så vet jag ju inte om så var fallet nu hur som helst skulle jag inte tveka att göra upp räkningen direkt med MGM för det var BO värd,Han var en jättefin kille och vän.
Citera
2026-09-03, 18:21
Medlem
varför snackar alla om invandring i den här tråden? Dom är ju 100% svenskar, Kolla bara häktningsframställan och bilderna på dom.
Citera
2026-09-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scalopp
Jag delar mitt inlägg från igår så kan man kanske bilda sig en sanningsenlig bild av vad som kanske hände.
Jag kände BO sen låång tid tillbaka och kan säga att han var bland det snällaste man kan tänka sig MEN när han drack eller tog droger så brann det fullständigt i huvudet han kunde bli aggressiv och våldsam blixtsnabbt för ingenting. Det här som hände kunde lika gärna hänt för 25-30 år sen han var. en person som absolut inte ska dricka eller ta droger för det tålde han inte iofs så vet jag ju inte om så var fallet nu hur som helst skulle jag inte tveka att göra upp räkningen direkt med MGM för det var BO värd,Han var en jättefin kille och vän.

Men lite udda ta sånt ihop med svärmor och dotter väl?
Citera
2026-09-03, 18:24
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Men lite udda ta sånt ihop med svärmor och dotter väl?

Ha ha ha.... Om du bara visste.
Citera
2026-09-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Nu finns det ju inget enligt åklagaren och polisen som tyder på sexuellt ofredande.

Och det vet du säkert..?
Citera
2026-09-03, 18:35
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Ha ha ha.... Om du bara visste.
Berätta mer.
Citera
2026-09-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galten1
Du lär knappas doktorera, har du inte läst tråden? Två svennar tafsar på dottern och Pappa säger ifrån

Finns NWT skriver att det inte finns någon tafsning och polisen bekräftar att det i dagsläget inte finns misstanke om det. Läs tråden som du s så ser du dessa uppgifter.
Senast redigerad av Greyhound1 2026-09-03 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in