Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Du har för det första ingen aning om vad som hände. Korkad nog att tror på allt du läser. En stolt dåre som löser saker med mord. Din dotter har så mycket glädje av dig när du sitter på kumla. För övrigt hade du inte haft en chans ditt våldsamma slödder. Skaffa inga barn dina gener bör inte spridas. Att han är död beror på att han är lika korkad som dig! Om det nu är sant att dom "tafsade" hade det varit bättre att gå där ifrån. då hade han varit i livet och hans dotter och familj mått mycket bättre. Att ger sig in i ett slagsmål med två steroid tonåringar på fyllan är som begå självmord. Idioter!
Nä... Jag är bara 15 år äldre. Jag hade plockat de om jag fick flipp på de. Jag är 203 och väger 155 kg, tränat hela mitt vuxna liv, även kampsport. Jag har sänkt folk på krogen tidigare vilket jag avhandlar i andra inlägg.
De hade fått så mycket stryk att jag vet inte vad.
Sedan förstår jag att majoriteten inte har det. Men det var rätt. Pappan gjorde det rätta. Jag hade gjort samma sak om jag vägt 70 kg och varit 170 cm, som han gjorde. Det spelar ingen roll vilket våldskspital du har. Är dina barn i fara så offrar du dig. Annars är du en råtta. Pappan var en riktig man.
I ett vettigt samhälle får dessa horungar statuera exempel... Inte i Sverige. Här får man fixa saker själv om man vill ha rättvisa.
Än så länge
I Sydamerika hade de bränts upp på gatan av en mobb, även Afrika. De fångar in de och eldar upp de på gatan. Lite extremt.. Det räcker med riktiga rättsliga straff. Livstid livet ut. Men bättre att elda upp de än att låta de springa lösa.