2026-09-02, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Japp!

Vad säger ni som alltid drar blattekortet? Antagligen någon lam förklaring och ursäkt.
Vi säger att statistiken talar sitt tydliga språk men jag antar att du inte har så många studieskulder?
Citera
2026-09-02, 19:02
Medlem
Hipsterkoftas avatar
Grabbar ni missar att just detta mordet skedde i KARLSTAD. Nästa alla allvarligare våldsdåd eller mord sker av svenskar i denna stad, även under 2026. Vi har invandrare här med men glöm inte att detta är Värmland. Vi har ett överflöd av missbrukande hillbillies här som ställer till det tillräckligt. Tror inte man kan förstå hur utbrett fenomenet är om man inte är härifrån.
Citera
2026-09-02, 19:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Bra och modigt att hamna i graven innan man fyllt 50. barnbarnen kommer inte ha en morfar. du hade inte haft en chans mot dessa din idiot WT. Ni förtjänar att bli ihjälslagna!

Jag hade plockat båda samtidigt. Jag har ett enormt våldskapital.

Att han inte får träffa sina barnbarn och är död beror på att hans dotter antastades av två idioter. Han gjorde det naturliga och ingrep. Tyvärr respekterade de inte det utan utsatte honom för ett stort övervåld. Principiellt gjorde han helt rätt. Till skillnad från er ängsliga svennebananråttor så stod han upp för sin familj.
Citera
2026-09-02, 19:11
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hipsterkofta
Grabbar ni missar att just detta mordet skedde i KARLSTAD. Nästa alla allvarligare våldsdåd eller mord sker av svenskar i denna stad, även under 2026. Vi har invandrare här med men glöm inte att detta är Värmland. Vi har ett överflöd av missbrukande hillbillies här som ställer till det tillräckligt. Tror inte man kan förstå hur utbrett fenomenet är om man inte är härifrån.

Har bott och arbetat i Karlstad under några år och det är verkligen Sveriges vilda västern.

Bonnläppar, hembränt och slagsmål.
Citera
2026-09-02, 19:14
Medlem
Hipsterkoftas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Har bott och arbetat i Karlstad under några år och det är verkligen Sveriges vilda västern.

Bonnläppar, hembränt och slagsmål.

Och just östra torggatan en helgnatt är vattenhålet. Enda stället jag mitt i natten blivit oprovocerat omkullknuffad av en svensk tjej.
Citera
2026-09-02, 19:17
Medlem
Fettsugnings avatar
Svinen är straffmyndiga iaf. Givetvis ska det dock bedömas som mord, likgiltighetsuppsåt. Livstid är enda tänkbara straffet. Jag hoppas att de blir torrt rövknullade varje natt i minst 25 år.
Citera
2026-09-02, 19:18
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hipsterkofta
Och just östra torggatan en helgnatt är vattenhålet. Enda stället jag mitt i natten blivit oprovocerat omkullknuffad av en svensk tjej.

Hon hade säkert tagit bussen från Deje för en helkväll i Karlstad.
Citera
2026-09-02, 19:21
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Jag hade plockat båda samtidigt. Jag har ett enormt våldskapital.

Att han inte får träffa sina barnbarn och är död beror på att hans dotter antastades av två idioter. Han gjorde det naturliga och ingrep. Tyvärr respekterade de inte det utan utsatte honom för ett stort övervåld. Principiellt gjorde han helt rätt. Till skillnad från er ängsliga svennebananråttor så stod han upp för sin familj.
Du har för det första ingen aning om vad som hände. Korkad nog att tror på allt du läser. En stolt dåre som löser saker med mord. Din dotter har så mycket glädje av dig när du sitter på kumla. För övrigt hade du inte haft en chans ditt våldsamma slödder. Skaffa inga barn dina gener bör inte spridas. Att han är död beror på att han är lika korkad som dig! Om det nu är sant att dom "tafsade" hade det varit bättre att gå där ifrån. då hade han varit i livet och hans dotter och familj mått mycket bättre. Att ger sig in i ett slagsmål med två steroid tonåringar på fyllan är som begå självmord. Idioter!
Citera
2026-09-02, 19:23
Medlem
Livstids fängelse är inte möjligt om de slutligen döms för just dråp. Straffskalan för dråp är 6–10 års fängelse.
Citera
2026-09-02, 19:24
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Ah jo det är definitivt inte trevligt att kliva in i bråk och avstyra.
Vissa tycks inte vara alltför utbildade i deskalerings psykologi grejen

Jo du är fortfarande trevlig

Nej alla tror jag inte fixar det riktigt 😉 Men det är fruktansvärt när/om mobilkameran åker upp innan exempelvis folk ropar på hjälp eller ringer 112. Det förekommer ju tyvärr allt för ofta i nödsituationer: Filma först. Larma sen 😕

Du är också hyvens🙌
Citera
2026-09-02, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Svinen är straffmyndiga iaf. Givetvis ska det dock bedömas som mord, likgiltighetsuppsåt. Livstid är enda tänkbara straffet. Jag hoppas att de blir torrt rövknullade varje natt i minst 25 år.

Allting sammantaget kommer straffet att bli omkring 4-8 år där mitten är mest sannolikt.
Citera
2026-09-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zdubair
Livstids fängelse är inte möjligt om de slutligen döms för just dråp. Straffskalan för dråp är 6–10 års fängelse.
de kan även bli förvaring för ena killen (?) eftersom han misshandlat förut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in