2026-09-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Huvudförhandling misshandel idag kl 13-15 Värmlands tingsrätt.

Oklart om det är häktningsförhandlingen i detta mål, men det finns inget annat som passar in på beskrivningen inbokat denna vecka.
Nej, huvudförhandling är inte aktuell än på lång tid. Först ska målet utredas, sen ska åtal väckas.

Häktningsförhandling är det som är aktuellt och dessa brukar inte sättas ut på domstolarnas förhandlingsschema på webben.
Citera
2026-09-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Nja, visst lär det finnas svenskar som är kapabla till att tafsa på tjejer och hoppa sönder skallen på någon men det är mycket sällsynt och man kan inte ens jämföra med blattar och negrer.

På X och tiktok dyker det upp nya videos varje dag på blattar och negrer som misshandlar européer.

Jag har varit god vän med en av gärningsmännen och kan garantera att båda var helsvenskar, varav åtminstone den ena hade ett vanligt svenssonjobb.

Anledningen till att ingen riktigt hittar personerna är att de inte är från Karlstad, utan från Trollhättan. Här vet de flesta vilka det rör sig om. Jag tror att båda är födda 2006, men jag är inte helt säker på den ena.

Jag tänker inte vara den som outar några namn, eftersom jag inte tänker vara den som startar ett drev mot deras föräldrar. Informationen kommer säkerligen att komma ut inom kort ändå.

Men båda är svenskar, och den ena hade, om jag inte minns fel, problematik med doping.
Citera
2026-09-01, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Huvudförhandling misshandel idag kl 13-15 Värmlands tingsrätt.

Oklart om det är häktningsförhandlingen i detta mål, men det finns inget annat som passar in på beskrivningen inbokat denna vecka.
Helt fel. de har inte blivit häktade en så de kan därmed inte ske en huvudförhandling.
Citera
2026-09-01, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Vad har du sett att det sker idag? De har fortfarande inte tagit fram en häktningsframställan. Häktningsförhandlingarna måste senast vara färdiga under Torsdag fm.
Senast på onsdag ska åklagaren ta beslut om männen ska begäras häktade eller inte.
Citera
Medlem
Nestor Xs avatar
Förnamnet på BO är nämnt i tråden och på andra forum. Någon som vet efternamnet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Inte ens grov misshandel alltså snacka om babbe rabatt, utvisning kommer inte på fråga heller såklart
Är du dum eller? dags att hänga med i leken, rubriceringen är dråp.
Citera
2026-09-01, 12:05
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Förnamnet på BO är nämnt i tråden och på andra forum. Någon som vet efternamnet?
Om svenska ordet för mountain var ett engelskt adjektiv och man skrev det i komparativ form, då skulle man få hans tidigare efternamn. Hans nuvarande verkar vara detsamma som EK65:s.

Fritt från minnet och denna tråd. Har du verkligen kollat de första sidorna?
Citera
2026-09-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av To.Ivrig
Nej, huvudförhandling är inte aktuell än på lång tid. Först ska målet utredas, sen ska åtal väckas.

Häktningsförhandling är det som är aktuellt och dessa brukar inte sättas ut på domstolarnas förhandlingsschema på webben.
Stämmer bra, de står endast i själva tingsrätten på displayerna, bra om någon kan åka dit o ta målnumret eller namnen på asen
Citera
2026-09-01, 12:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rajat
Jag har varit god vän med en av gärningsmännen och kan garantera att båda var helsvenskar, varav åtminstone den ena hade ett vanligt svenssonjobb.

Anledningen till att ingen riktigt hittar personerna är att de inte är från Karlstad, utan från Trollhättan. Här vet de flesta vilka det rör sig om. Jag tror att båda är födda 2006, men jag är inte helt säker på den ena.

Jag tänker inte vara den som outar några namn, eftersom jag inte tänker vara den som startar ett drev mot deras föräldrar. Informationen kommer säkerligen att komma ut inom kort ändå.

Men båda är svenskar, och den ena hade, om jag inte minns fel, problematik med doping.

B.S.

GM är invandrare. Det har redan kommit ut.
Citera
2026-09-01, 12:11
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Idiot. Du tror väl inte någon tror på en sån uppenbar lögn. Jobbar du på Vs trollfabrik?

2 inlägg. kan vara valarbete, kan vara sanning
Citera
2026-09-01, 12:12
Medlem
Om det visar sig vara invandrare, vilket vi alla vet. Då lär man mörka detta till max i MSM med tanke på att valet står runt hörnet.
Citera
2026-09-01, 12:12
Medlem
Den enda som kan veta om dottern blev tafsad på är dottern själv, pappan är ju död. Hur lyckades hon så snabbt förmedla det till alla "vittnen" här i tråden som är bergsäkra på vad som hänt? Det verkar vara väldigt få här i tråden som varit på plats utan alla har hört av en vän som känner någon som hörde av säker källa och så hänvisas till något konto på X.

Nu finns det visst övervakningskameror som har dokumenterat det hela så man kanske får veta vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in