2026-09-01, 12:12
Medlem
rubbergirls avatar
Nu söker polisen vittnen & artikeln har hamnat överst på Expressens förstasida:
Citat:
”En del” personer ska dock ha befunnit sig på brottsplatsen, och nu är polisen intresserade av att komma i kontakt med alla som kan ha sett eller hört något.

– Om man tror att man har nödvändig information får man gärna kontakta polisen, säger Cecilia Aronsson.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/polisen-soker-vittnen-efter-dodsmisshandeln-i-karlstad/
Citera
2026-09-01, 12:15
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajat
Jag har varit god vän med en av gärningsmännen och kan garantera att båda var helsvenskar, varav åtminstone den ena hade ett vanligt svenssonjobb.

Anledningen till att ingen riktigt hittar personerna är att de inte är från Karlstad, utan från Trollhättan. Här vet de flesta vilka det rör sig om. Jag tror att båda är födda 2006, men jag är inte helt säker på den ena.

Jag tänker inte vara den som outar några namn, eftersom jag inte tänker vara den som startar ett drev mot deras föräldrar. Informationen kommer säkerligen att komma ut inom kort ändå.

Men båda är svenskar, och den ena hade, om jag inte minns fel, problematik med doping.

Intressant.
Citera
2026-09-01, 12:16
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Jag har varit god vän med en av gärningsmännen och kan garantera att båda var helsvenskar, varav åtminstone den ena hade ett vanligt svenssonjobb.

Anledningen till att ingen riktigt hittar personerna är att de inte är från Karlstad, utan från Trollhättan. Här vet de flesta vilka det rör sig om. Jag tror att båda är födda 2006, men jag är inte helt säker på den ena.

Jag tänker inte vara den som outar några namn, eftersom jag inte tänker vara den som startar ett drev mot deras föräldrar. Informationen kommer säkerligen att komma ut inom kort ändå.

Men båda är svenskar, och den ena hade, om jag inte minns fel, problematik med doping.

Så förbannat jävla dåligt att skydda gärningsmännen som slagit ihjäl en pappa inför sin dotter.
Citera
2026-09-01, 12:17
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Vad var det för typ av personer och vilka umgicks dom med?
Gymkillar? Plugghästar? Nazister? Hobbyturkar? Pundare? Raggare?
Citera
2026-09-01, 12:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Så förbannat jävla dåligt att skydda gärningsmännen som slagit ihjäl en pappa inför sin dotter.
Han skyddar ingen, för han vet inte vilka det är. Det är troll.

Flera oberoende vittnen säger och antyder mellan raderna att det är blattar.
Citera
2026-09-01, 12:19
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:

Men det är väl extremt rätt av personen? Hen skriver att det är av hänsyn till föräldrar. Det är så många här som hotar personer så fort namn kommer ut så jag skulle aldrig namnge någon. I synnerhet inte då just anhöriga och barn vanligen drabbas hårt. Och de anhöriga är ju inte skyldiga till det här, eller hur?
Citera
2026-09-01, 12:20
Medlem
Citat:

Mest troligt att personen som du kommenterar är ett vänstertroll som valarbetar. Sitt lugn i båten, vi kommer alla få facit snart…
Citera
2026-09-01, 12:20
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tage-from-Skagen
Du verkar ha en övertro i oss svenskar. Vi är ökända i hela Sydostasien på grund av svenska snuskgubbar som åker till Thailand, Vietnam, Laos och Filippinerna för att äcklad sig med sig med unga kvinnor och barn.

Kolla Dumpen.

Sluta kåta upp dig på etnicitet innan vi har fått reda på vad gärningsmannen har haft just för etnicitet.

Vi är 100% inte ökända för detta.. sluta bara. Du gör bort dig.
Citera
2026-09-01, 12:24
Medlem
Tuors avatar
Citat:

Jag fick mer info om GM via PM precis innan du skrev.

Enligt den användaren är det anabola-torskar.
Citera
2026-09-01, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Men det är väl extremt rätt av personen? Hen skriver att det är av hänsyn till föräldrar. Det är så många här som hotar personer så fort namn kommer ut så jag skulle aldrig namnge någon. I synnerhet inte då just anhöriga och barn vanligen drabbas hårt. Och de anhöriga är ju inte skyldiga till det här, eller hur?

Deras namn är offentliga uppgifter inom 24 timmar och han(vad är hen?) vill skydda föräldrarna??

Han har inga namn för att han ljuger. Men ni och du är i vanlig ordning för naiva och korkade för att fatta hur saker ligger till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Han skyddar ingen, för han vet inte vilka det är. Det är troll.

Flera oberoende vittnen säger och antyder mellan raderna att det är blattar.

Eftersom SD använder sig av denna misshandel i sin valkampanj får man anta att gärningsmännen inte är etniskt svenskar.
Citera
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe

Det är ju offentlig information så fort häktningsförhandlingen är klar. Så funkar vårt rättsväsende. Så gärningsmännen och deras föräldrar kommer att få löpa gatlopp oavsett. Så går det när man slår ihjäl oskyldiga fäder inför deras barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in