2026-09-01, 11:37
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Jo det kan man. Man kan utesluta det.

Vissa brott begås endast av asylanter från icke skidåkande länder. Detta är ett sånt. Jag visste vilka GM var direkt när jag såg rubriken.

Liknande händelser har även skett tidigare, så det är knappast första gången.

Nja, visst lär det finnas svenskar som är kapabla till att tafsa på tjejer och hoppa sönder skallen på någon men det är mycket sällsynt och man kan inte ens jämföra med blattar och negrer.

På X och tiktok dyker det upp nya videos varje dag på blattar och negrer som misshandlar européer.
Citera
2026-09-01, 11:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Jo det kan man. Man kan utesluta det.

Vissa brott begås endast av asylanter från icke skidåkande länder. Detta är ett sånt. Jag visste vilka GM var direkt när jag såg rubriken.

Liknande händelser har även skett tidigare, så det är knappast första gången.
Det här snabbar alternativ media upp snart dock, men då går sektist vänstern ut och säger all alternativ media stämmer inte utan ens läsa eller granska bevisen
Citera
2026-09-01, 11:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Nja, visst lär det finnas svenskar som är kapabla till att tafsa på tjejer och hoppa sönder skallen på någon men det är mycket sällsynt och man kan inte ens jämföra med blattar och negrer.

På X och tiktok dyker det upp nya videos varje dag på blattar och negrer som misshandlar européer.

Varför har vi inga fall då??

Varför har vi massvis med liknande fall och trådar om invandrare/muslimer från Mellanöstern?

Svenskar tafsar inte på tjejer i grupp för att sedan slå ihjäl deras föräldrar. Det är bara inavlade flyktingar med taskig kvinnosyn som gör det.

Så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara. Därför visste man vilka det var utan att ens klicka på tråden. När namnen släpps offentligt får du se själv. Antingen är det mena eller negrer, eller både och. Det är bara de som gör sånt. Asylanter.
Senast redigerad av Gunn-den-4de 2026-09-01 kl. 11:50.
Citera
2026-09-01, 11:43
Medlem
krass2014s avatar
Ställer mig bara frågan, då jag helt missat detta.
Är det som förr föranledde löpsedlar, stora rubriker och politiker-besök på plats, nu nerskalat till att rapporteras med en liten notis i msm och sedan är det tyst.
Är det dit vi har kommit nu?? Eller har jag missat något??????????????
Citera
2026-09-01, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
Hur var kvinnan klädd när detta inträffade?

En dotter har sett sin pappa bli mördad framför sina ögon och du...

Inte konstigt vi har rättspsyk för såna som dig. Polisanmälan på G mot dej.
Citera
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Ställer mig bara frågan, då jag helt missat detta.
Är det som förr föranledde löpsedlar, stora rubriker och politiker-besök på plats, nu nerskalat till att rapporteras med en liten notis i msm och sedan är det tyst.
Är det dit vi har kommit nu?? Eller har jag missat något??????????????

Valtider.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Vad har du sett att det sker idag? De har fortfarande inte tagit fram en häktningsframställan. Häktningsförhandlingarna måste senast vara färdiga under Torsdag fm.
Häktning sker senast 3 dagar efter grip och det är idag/onsdag, vart du fått torsdag ifrån vet jag inte.
Citera
2026-09-01, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mslim
En dotter har sett sin pappa bli mördad framför sina ögon och du...

Inte konstigt vi har rättspsyk för såna som dig. Polisanmälan på G mot dej.
Va ä du för en jävla idiot då?? Polisanmälan för vadå????
Citera
2026-09-01, 11:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tage-from-Skagen
Du verkar ha en övertro i oss svenskar. Vi är ökända i hela Sydostasien på grund av svenska snuskgubbar som åker till Thailand, Vietnam, Laos och Filippinerna för att äcklad sig med sig med unga kvinnor och barn.

Kolla Dumpen.

Är det samma sak som att utföra sexuella trakasserier i grupp och sedan utföra ett brutalt övervåld vid tillsägelse??
Citera
2026-09-01, 11:54
Medlem
Dumdrygs avatar
Huvudförhandling misshandel idag kl 13-15 Värmlands tingsrätt.

Oklart om det är häktningsförhandlingen i detta mål, men det finns inget annat som passar in på beskrivningen inbokat denna vecka.
Citera
2026-09-01, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Huvudförhandling misshandel idag kl 13-15 Värmlands tingsrätt.

Oklart om det är häktningsförhandlingen i detta mål, men det finns inget annat som passar in på beskrivningen inbokat denna vecka.
Inte ens grov misshandel alltså snacka om babbe rabatt, utvisning kommer inte på fråga heller såklart
Citera
2026-09-01, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tage-from-Skagen
Att förgripa sig på barn är det mest groteska som finns. Svenska män har visat sig vara väldigt kapabla till det utomlands men även på nätet. Kolla Dumpen.

Sluta babbla massa nonsens innan du vet vad för etniciteter gärningsmännen har.

Men det här dumpen tjafset är rätt tröttsamt. Jag följer varenda uthängning. För det första är det både svenskar och invandrare som åker fast. Ja det de sysslar med är avskyvärt.

Men det har inget med det jag skrev att höra. Jag skrev att jag visste vilka GM var innan jag ens hade öppnat tråden genom att läsa rubriken. För dessa fega och vidriga brott i grupp begås endast av vissa etniciteter. Man måste ha rn kombination av taskig kvinnosyn/sexbrottsling och stor aggressivitet.
Kvinnosynen kommer som ett brev på posten när du kommer från en kvinnoförnedrande kultur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in