Citat:
Ursprungligen postat av
Skampi
Tänkte samma sak. Vid 7 imorse var det gråt och stön och sååå ont och "smärtan har vandrat upp i benet". Några timmar senare travar de båda på som travhästar med hunden i släptåg. Wtf
Precis vad jag också tänkte. Det vänder snabbt.
Tänk också att hon är ute och går, handlar, lagar mat, bakar osv samtidigt som hon ALDRIG SOVER.
När ska forskare låsa in henne i ett rum och använda henne som forskningsobjekt? Jag är inte ens läkare, forskare eller något sånt men blir ändå fascinerad över hur hon fungerar trots ingen sömn!
För ljuger, det gör väl Alice aldrig...? 🤔