Igår, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Oj. Varför förstör de peruken på det sättet... Saxen är alldeles för klen för att klippa hår bra.

Hahaha jaa alltså det där var kaos, vet inte vad hon försökte göra. Man kan väl få den klippt där man går och prövar perukar, min moster fick två peruker när hon drabbades av cancer och regionen hade ett avtal med en frisörsalong som tillhandahöll peruker dit hon fick gå och prova. Ville hon ha fler än tre fick hon betala det själv. Man ska ju inte se att det är en peruk men det gör man här
Citera
Igår, 14:40
Medlem
Citat:
Så sorgligt uppenbart att mamman tagit ledigt för att köra A till och från vårdbesök, men så låtsas de att hon ska passa på att vara i solen och träffa barnbarn... Om mamman plötsligt försvann ur Alice liv hade hon antingen behövt sluta spela sjuk eller fort som fan träffa en karl som kan vara medberoende och dalta med henne.
Spola fram till idag - A knatar på med mamma och hunden.
Citera
Igår, 15:21
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Spola fram till idag - A knatar på med mamma och hunden.
Tänkte samma sak. Vid 7 imorse var det gråt och stön och sååå ont och "smärtan har vandrat upp i benet". Några timmar senare travar de båda på som travhästar med hunden i släptåg. Wtf
Citera
Igår, 15:31
Medlem
Citat:
Tänkte samma sak. Vid 7 imorse var det gråt och stön och sååå ont och "smärtan har vandrat upp i benet". Några timmar senare travar de båda på som travhästar med hunden i släptåg. Wtf

Precis vad jag också tänkte. Det vänder snabbt.
Tänk också att hon är ute och går, handlar, lagar mat, bakar osv samtidigt som hon ALDRIG SOVER.

När ska forskare låsa in henne i ett rum och använda henne som forskningsobjekt? Jag är inte ens läkare, forskare eller något sånt men blir ändå fascinerad över hur hon fungerar trots ingen sömn!

För ljuger, det gör väl Alice aldrig...? 🤔
Citera
Igår, 19:56
Medlem
Mamman verkar ha ett barnbarn?
Tänkte också på att de travar på i bra fart när de pratar och Alice filmar.

Mamman har yrkeslivvoch socialt liv. Hon borde ju se hur det är ställt med Alice?
Citera
Idag, 01:47
Medlem
Kramkrams avatar
Fler än mig som uppmärksammat dagen uppenbarligen, men det verkar ju vara någon form av skov som hon kommer in i? Hon känns ju knäppare och längre ifrån verkligheten med relativ regelbundenhet typ, nån gång varannan vecka som hon heeeelt ballar ur.
Citera
Idag, 08:13
Medlem
Idag blir det akuten.
Kan inte ens stöta emot en bomullstuss med foten för det gör så ont tydligen. Igår var hon ute på minst två promenader, och dom går ju inte direkt i lugn takt och ingen rullator inte.

Hon vill vara sjuk och att det ska vara synd om henne, antar jag? Men hon vill inte ha följderna av det. Hon vill ändå ut och gå, handla, laga mat och allt. Samtidigt som hon säger att hon inte kan stödja på foten.

Hon sover aldrig men är alltid pigg och glad på morgonen.
Citera
Idag, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kramkram
Fler än mig som uppmärksammat dagen uppenbarligen, men det verkar ju vara någon form av skov som hon kommer in i? Hon känns ju knäppare och längre ifrån verkligheten med relativ regelbundenhet typ, nån gång varannan vecka som hon heeeelt ballar ur.

Ja men visst? Hon verkar kunna hålla det i shack i nån vecka och vara fejkat positivt (och återhållsam med info), sen plötsligt ballar det ur och så är det fel på alla kroppsdelar och hon skriver remisser hit och dit. Det är verkligen exakt så hon beter sig.

Från att säga att man aldrig ska besöka vc igen till att springa dit titt som tätt på senaste. Det löftet kunde hon ändå hålla ett tag.
Citera
Idag, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Idag blir det akuten.
Kan inte ens stöta emot en bomullstuss med foten för det gör så ont tydligen. Igår var hon ute på minst två promenader, och dom går ju inte direkt i lugn takt och ingen rullator inte.

Hon vill vara sjuk och att det ska vara synd om henne, antar jag? Men hon vill inte ha följderna av det. Hon vill ändå ut och gå, handla, laga mat och allt. Samtidigt som hon säger att hon inte kan stödja på foten.

Hon sover aldrig men är alltid pigg och glad på morgonen.

Var säger hon detta? Prenumererar du på hennes kanal? 😂
Citera
Idag, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Var säger hon detta? Prenumererar du på hennes kanal? 😂

Hon la upp på story så antar att hon tagit bort om du inte kan se?
Absolut inte😂 40kr är inte mycket men skulle aldrig vilja stötta henne med pengar. Men är väldigt nyfiken på vad man får se där inne så kliar i fingrarna ibland 😂

Edit: tog såklart screenshot, alla hennes texter om sjukdom, hur hon mår, när hon skriver utlägg om något osv är alltid bäst att spara tänker jag.
Senast redigerad av Plantis789 Idag kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in