2026-10-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Syns det nu?
Det syns o funkar 🙋🏼‍♀️🥰
Citera
2026-10-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetascoffee
Men vad in i hela fridens diagnoser är det va jag ser 🤣🤣🤣🤣🤣 men snälla detta är så pinsamt!!! Hoppas hennes läkare får nys på detta.. hon kanske rentav sålde njuren dyrt 🤣🤣

Man dör lite av skratt 😅😅😅😅👠👠
Citera
2026-10-03, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetascoffee
Men ja fattar inte.. är H med som assistent? Och var har dom lämnat L? Skämskudde på detta.. ligger o smeker sig på låret i badet.. magiskt.....
L klarar sig antagligen bra själv och/eller med stöd av syrran.
Citera
2026-10-03, 22:39
Medlem
Citat:
https://filego.at/bucket/1c2aa097-c7dc-43cd-aea3-093d41007874

Nu kunde jag se! Så märkligt; ibland rullar inte videon och ibland gör den.

Och alltså. Va. Vilken vuxen filmar sig själv i badet?
Citera
2026-10-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ja nu jävlar ska det hoppas popcorn 🍿😂

Ja popcorn och sen bänka sig 😅😅
Hur ska exempelvis måltiderna gå med andra ? Vad kommer hon köra för vals där?
Hon kan ju inte hitta ursäkter varenda måltid !!? Men är det sunt normalt folk som hon ska hänga med så ” ser de nog igenom henne ganska snart ”
Senast redigerad av Solkisen 2026-10-03 kl. 22:56.
Citera
2026-10-04, 06:41
Medlem
Ingen tidig film idag. Hon har nog en maaaagisk säng ska ni se😇
Citera
2026-10-04, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Ingen tidig film idag. Hon har nog en maaaagisk säng ska ni se😇

Tror också det! En säng där hon kan sova hela natten. Det låter nästan… magiskt
Citera
2026-10-04, 07:26
Medlem
Får vi se nåt klipp från frukost på frasiga ”krååasanger” där hon skrapar med sina klor för att visa krispet?
Citera
2026-10-04, 08:09
Medlem
Jodå , en film där hon gör bort sig första sekunderna , så att vi får se hur länge den är kvar .
Det ska framstå som att hon har suttit vaken i korridoren hela natten . Hon har gått omkring i korridoren och hon har jobbat .

Hon startar dagen med en Red Bull. (Vet att det verkar ganska vanligt idag men otänkbart för mig. De är på Grand hotell och har väl grymmaste frukostbuffén .

De första sekunderna säger hon typ
: - Jag vaknar ju sådär ….sen ändrar hon till att hon aldrig sover . Hon skulle förmodligen säga 4-5 tiden .

Mamma ska åka hem till L kl 9
Det är över 30 grader dit hon ska och hon kallar det hemma .

Detta med soveriet är ett stort hån. Är hon på riktigt ? Snälla A. Du däckar förmodligen väldigt tidigt om kvällarna men vaknar förmodligen mkt tidigt . DET är stor skillnad .
Människan klarar sig inte utan sömn . Punkt .
Att inte få sova är ett effektivt tortyrredskap i flera länder .
Min röv är en blomma om hon har varit vaken hela natten på Grand Hotell men skönaste sängen .
Och dessutom att hon ” aldrig ” sover .
Det är helt omöjligt att ALDRIG sova ,
Och dessutom hålla det tempo som hon håller kl 5-20……varje dag …
Ett hån och en lögn .
Otroligt att hon ej tagit bort badfilmen.
Hon har förmodligen mycket i hjärnan denna morgon då hon snart ska iväg 4 dagar .
Senast redigerad av Solkisen 2026-10-04 kl. 08:13.
Citera
2026-10-04, 08:11
Medlem
Alltså jag tror det är nåt event i stockholm hon blev inbjuden till och det viktiga hon va tvungen och kolla var om systern kunde ha hunden så H kunde köra henne dit, bära runt på hennes väskor och sen köra henne hem i eftermiddag.
Jag tror det är nåt med kastrulltjofräset idag och sen är det hemfärd igen sittandes på tennisbollar för detta har triggat igång nötknäpparsyndromet och sen är vi tillbaka på rutan som va för två veckor sen. Hem o ta på ortosen med andra ord...

Fortsättning följer....
Citera
2026-10-04, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Jodå , en film där hon gör bort sig första sekunderna , så att vi får se hur länge den är kvar .
Det ska framstå som att hon har suttit vaken i korridoren hela natten . Hon har gått omkring i korridoren och hon har jobbat .

Hon startar dagen med en Red Bull. (Vet att det verkar ganska vanligt idag men otänkbart för mig. De är på Grand hotell och har väl grymmaste frukostbuffén .

: - Jag vaknar ju sådär ….sen ändrar hon till att hon aldrig sover . Hon skulle förmodligen säga 4-5 tiden .

Detta med soveriet är ett stort hån. Är hon på riktigt ? Snälla A. Du däckar förmodligen väldigt tidigt om kvällarna men vaknar förmodligen mkt tidigt . DET är stor skillnad .
Min röv är en blomma om hon har varit vaken hela natten på Grand Hotell men skönaste sängen .
Ett hån och en lögn .
Hon har förmodligen mycket i hjärnan denna morgon då hon snart ska iväg 4 dagar .

Hur länge kan en människa vara utan sömn ?
Svar av deras älskade Chat GPT :

Det finns ingen exakt gräns för hur länge en människa kan vara utan sömn, men redan efter ett dygn börjar kroppen och hjärnan påverkas tydligt.

Ungefär så här kan det utvecklas:

* 24 timmar: Kraftig trötthet, sämre koncentration, långsammare reaktioner och sämre omdöme. Att köra bil kan bli farligt.
* 36–48 timmar: Minnet och uppmärksamheten försämras ytterligare. Man kan få humörsvängningar, huvudvärk, mikrosömn och svårt att tänka klart.
* 48–72 timmar: Risken för förvirring, feltolkningar och hallucinationer ökar. Man kan få svårt att skilja mellan vad som faktiskt händer och vad hjärnan “skapar”.
* Efter flera dygn: Kraftig kognitiv påverkan, koordinationsproblem och ibland psykotiska symtom. Kroppen är samtidigt hårt stressad.

Det finns dokumenterade fall där människor varit vakna över 10 dygn, men det betyder inte att det är säkert. Det klassiska fallet är Randy Gardner, som höll sig vaken i omkring 11 dygn under övervakning på 1960-talet.
Citera
2026-10-04, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen

Ett hån och en lögn .

Ni tror alltså att hon ska utomlands själv?
Har hon redan hunnit ordna allt med intyg för tullen pga hennes mediciner och allt annat inför en resa? Sitta i ett flygplan med ett bälte hårt spänt länge om det skulle vara turbulens?
Åker hon på solsemester hoppas ja alla betalande bara klickar på avfölj... ett hån.

Men hon är väl vääääärd en maaaagisk resa....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in