Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Jag säger ju bara att i stort sett alla andra typer av brottsmål behövs det även teknisk bevisning.
Återigen så raljerar du bara. Du kommer inte med något matnyttigt över huvud taget.
1. Förklara för mig varifrån "vittnena" som målsägaren pratat med fått sina uppgifter?
2. Vad säger läkarutlåtandena som finns i dessa "nya" fall vi pratar om? Vad bevisar de?
De advokater som jobbar med brottmål är sakkunniga men vad de säger skiter ju du fullständigt i.
1, vad tror du? Vad brukar vittnesmål innehålls? Saker de sett, hört upplevt och så vidare. Exempelvis i Visbyfallet fanns flertalet oberoende (kände varken BO eller GM) som upplevt BO som traumatiserad i nära anslutning till våldtäkten.
2. När vi ändå är inne på Visbyfallet så visar de att GM ljugit om minst 2 saker. Han påstår sig inte fått utlösning i polisförhör, ändå påträffas hans sperma på GM, bland annat i hennes öga. Han blånekar även inledningsvis till att han är kolatorsk. Trots förekomst i hans blod.
Du bevisar min poäng, du har en extrem dubbelmoral. Det en poddande advokat påstår är en sanning skriven i blod.
Vad andra sakkunniga vittnar om är totalt irrellevant påstår du.