Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Att kunna dela med sig av sina spel eller sälja vidare till någon med Internetuppkoppling har dock gått utmärkt och då har jag fått tillbaka MINA pengar när jag sålt spelet vidare.
Är trist att man väntat så länge på GTA VI men för mig kommer det bli ihågkommet som spelet som totalt dödade gaming. Sen ser jag inte fram emot spelet så jättemycket heller när Dan, Lazlow och gänget inte är involverade.
Men det kräver också att du säljer det innan intresset svalnar och folk är ointresserade av det, kommer säkerligen inte ske med GTA VI då vi fortfarande ser ett stort intresse av GTA V online som är jävligt gammalt.
Vi får väl se hur studion lyckats med spelet utan dem men som sagt, jag älskade Trevor i GTA V med hans härliga råa stil och nu känns det inte riktigt vara så nya spelet kommer bli då båda karaktärerna känns rätt städade och lite tråkiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
DeFiredragon
Det känns som ett riktigt magplask att låta hela storyn kretsa kring en personlighetslös American Pie-hunk och ett par Beyonce-höfter med string från millennieskiftet.
Ingen annan som tycker det känns märkligt, torrt, vågat/"vågat"?
Kan ens magi ske från Barbie & Ken?
Är det bara jag som redan är trött på huvudpersonerna?
Håller helt med dig, de två karaktärerna känns redan lite tråkiga men vi får väl se när spelet släpps.