Citat:
Ursprungligen postat av
YeahBuddy3000
Tycker du att Signature är keffa? Gått igenom säkert 20-30st kartor Signature dom senaste 2-3åren och har inget att anmärka på dom alls. Kan inte avgöra hur dom står sig mot apoteks 300mg lyrica. Sån grundlig koll har jag inte gjort. Därför jag är nyfiken om pregacare är bra/bättre av dom indiska pregablin?
Har redan öppnat en box och kollat den noga. Är en väldigt nära vän till mig som har pregacare boxar och allt såg helt legitimt ut enligt mig och polaren. Framsidan på kartan och tabletterna är identiska som Signature fast ett annat namn på märket bara på baksidan av kartan.
Kan få boxar otroligt billigt så är sugen på en eller två boxar den närmsta framtiden.
Tacksam för din input vännen. Uppskattar din ärlighet och raka svar!
Signatur har alltid varit godkända, testat lite utspritt under 6 år. Tidigare detta år under våren kom jag och en vän över en box signatur som vi upptäckte var värdelösa. När vi märkte att dom inte fungerade började vi öppna o kolla kapslarna. Lustiga var att i varje karta var det 1-3 kapslar med normalt innehåll, resten var smaklöst pulver. Vi gick igenom alla kartorna i boxen. Var ju några fler som skrev här i tråden att dom upplevt samma sak, samt kollat innehåll oxå.. var en del kranar som började skriva typ "har riktiga lyrica, inte signatur med mjöl".
Så det verkade vara en del med samma problem. Förmodligen en batch där någon arbetare i Indien fuckat upp
Det var bara under denna period jag stött på dåliga signatur, alltid fungerat bra för mig annars o har stött på fungerande signatur efter detta men jag skulle nog inte våga chansa på ett tag om jag skulle köpa.
Pregacare har jag bara stött på fungerande och jag tycker dom är godkända. En del i tråden klagar på dom men jag misstänker att folk som klankar ner på olika tillverkare egentligen har förätit sig på några kartor,, byggt upp tolerans och slutar känna.
Tycker dom olika indiska är identiska. Har börjat kolla allt innehåll sen det där och dom indiska är som sett identiska, samma kristaller, alltid lite drygt vikt typ ca 350 mg kristaller.
Kör pregacare om du får bra pris, så länge dom innehåller kristaller, ingen skillnad mellan dom olika 😉