2026-08-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobodybeatsthebeat
En gång för alla fungerar pregacare ?
Eller är det bara glittriga ”baksidor” nervgesic som fungerar ? Just nu finns bara pregacare på gatan i Götet iaf

Jag tycker pregacare är fruktansvärt dåliga. Jag fick inget rus överhuvudtaget sist jag köpte dom. Spelade ingen roll om jag tog 300mg eller 1500mg, kände ingenting. Det är väldigt sällan jag köper lyrica så det handlar inte om tolerans heller.

Öppnade upp en karta och det var inte alls många kristaller. Slutade med att jag sålde skiten. Kommer definitivt inte köpa pregacare igen.
Citera
2026-08-15, 23:07
Medlem
EastCoastWays avatar
Många är ju lyriska (pun intended) över Lyrica.

Tyvärr har jag stått på Lyrica sen 2012 och är fullt medveten om att toleransen ökar lavinartat.
Ikväll drog jag några öl och glömde helt bort hur många jag slängde i mig i jakten på att känna något.
Sen när jag räknande i burken så insåg jag att jag slängt i mig över 2.5 gram, och det enda jag känner är en liten trist cerebral buzz. Ungefär som en piss-trist Sativa.

Man ska nog definitivt göra ett uppehåll om det ska vara lite roligt på Lyrics enbart.

Men, jäklar vad Lyrica boostar det mesta. Fick tag i en batch av kanon-Marrokanskt brunt som svängde till det rejält för några veckor sen.
Dagen efter tjonga jag i mig 900mg Lyrica och rökte samma mängd.
Jesus Christ in a handbasket vilken boostning. Euforin var total. Ville nästan krama mig själv i soffan

Och det gäller med dom flesta substanser att Lyrica boostar.

Fast dock inte med neuroleptika eller bensodiazepiner, självklart. I alla fall euforin. Man sluddrar nog ÄNNU mer om man kör den mixen
Citera
2026-08-16, 14:25
Medlem
-charliesheens avatar
Jag har pregacare och lyrica från recept hemma. Kan inte säga att jag känner någon skillnad.
Citera
2026-08-16, 17:17
Medlem
Zigarettens avatar
Tog 1200mg lyrica för 3 timmar sen. Ruset har precis börjat, jag är sugen på att slänga i mig en till men jag läste att det är slöseri att göra så.

Någon som kan intyga så jag inte slösar på mina piller?
Citera
2026-08-16, 23:58
Medlem
Zigarettens avatar
Jag sket i det sen. Bättre jag sparar mina piller, drack några lättöl istället.
Citera
2026-08-17, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay
Många är ju lyriska (pun intended) över Lyrica.

Tyvärr har jag stått på Lyrica sen 2012 och är fullt medveten om att toleransen ökar lavinartat.
Ikväll drog jag några öl och glömde helt bort hur många jag slängde i mig i jakten på att känna något.
Sen när jag räknande i burken så insåg jag att jag slängt i mig över 2.5 gram, och det enda jag känner är en liten trist cerebral buzz. Ungefär som en piss-trist Sativa.

Man ska nog definitivt göra ett uppehåll om det ska vara lite roligt på Lyrics enbart.

Men, jäklar vad Lyrica boostar det mesta. Fick tag i en batch av kanon-Marrokanskt brunt som svängde till det rejält för några veckor sen.
Dagen efter tjonga jag i mig 900mg Lyrica och rökte samma mängd.
Jesus Christ in a handbasket vilken boostning. Euforin var total. Ville nästan krama mig själv i soffan

Och det gäller med dom flesta substanser att Lyrica boostar.

Fast dock inte med neuroleptika eller bensodiazepiner, självklart. I alla fall euforin. Man sluddrar nog ÄNNU mer om man kör den mixen
Ja Lyrica boostar som fan, soft med SMÅ doser stimulantia, eller opis. Kan knappt ta min baclofen när jag tar Lyrica dock då den boostas så in i helvete
Citera
2026-08-17, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Jag har pregacare och lyrica från recept hemma. Kan inte säga att jag känner någon skillnad.
Skillnaden är extrem
Citera
2026-08-17, 09:56
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Skillnaden är extrem

OK har även en vän som får Lyrica utskrivet och upplever samma. Köper dessa pregacare i sthlm och recept är Pfizer.
Citera
2026-08-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
OK har även en vän som får Lyrica utskrivet och upplever samma. Köper dessa pregacare i sthlm och recept är Pfizer.
Härligt för er men då varierar kvaliten på pregacare isåfall.. jag har bara tagit en karta, halva kartan var bra men lite underdoserad, lite slirigare rus än riktig pregabalin, i stort sett resten av kartan gav mig bara svettningar och ångest även i låga doser.
Citera
2026-08-17, 18:00
Medlem
Masmos avatar
Tänkt trappa av benso med lyrica. En vän har "Levotra-300"

Eftersom jag inte är ute efter att bli bäng på dem utan vill ha en medicinsk dos så att jag kan sova, undrar jag om det går att öppna dessa och dela upp pulvret till mindre doser?

Hur kan man isåfall få i sig pulvret på bästa sätt?

Tacksam för svar!
Citera
2026-08-18, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Tänkt trappa av benso med lyrica. En vän har "Levotra-300"

Eftersom jag inte är ute efter att bli bäng på dem utan vill ha en medicinsk dos så att jag kan sova, undrar jag om det går att öppna dessa och dela upp pulvret till mindre doser?

Hur kan man isåfall få i sig pulvret på bästa sätt?

Tacksam för svar!

Självklart går det finemang att göra så. Öppna kapseln, häll den mängd pulver du önskar på handen, eller något hushållspapper. In i mun med lite vatten. Klart…..
Citera
2026-08-18, 11:14
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Självklart går det finemang att göra så. Öppna kapseln, häll den mängd pulver du önskar på handen, eller något hushållspapper. In i mun med lite vatten. Klart…..

Tack för svar!

Hur länge kan man käka Lyrica utan att börja få obehag när man kliver av den? Tänkte så jag inte byter beroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in