2024-09-27, 21:16
Medlem
I vilka doser behöver man komma upp i för att må ”bra”? Är uppe i behandlingsdos 300 mg. Äter även höga doser bensodizepiner enligt ordination.

Är det helt uteslutet att dricka alkohol på den här blandningen?
Citera
2024-09-28, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Nervikem 300 MG Pregabalin, någon som prövat den? Ser ut som dom flesta indiska pregabalin kartor.

Mvh

Jag köpte en sådan karta idag, vettefan om den var värd 400 spänn..
Tagit 4st, (1200mg) helt utan tolerans och känner mig relativt nykter.
En sådan dos av signature / pfizer kapslar hade zonkat mig totalt..
Hmm
Citera
2024-10-03, 22:15
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalldeen
Jag köpte en sådan karta idag, vettefan om den var värd 400 spänn..
Tagit 4st, (1200mg) helt utan tolerans och känner mig relativt nykter.
En sådan dos av signature / pfizer kapslar hade zonkat mig totalt..
Hmm

Köpte två kartor av dom för 500kr förra veckan och även idag. Inte de bästa men fungerar för att hålla abstinensen borta. Hade ej tagit på 3 dagar innan ikväll och fyfan vad dåligt jag mådde hela dagen idag. Kunde ej gå ur sängen annat än för att skita vatten, kunde knappt peta i mig en macka ens men fick tvinga ner det, totalt omotiverad, växla mellan svettas och frysa samt allmänt deppig. Jag vill sluta med lyrica men det verkar ju i stort sett omöjligt att gå CT utan att växla över till Tramadol.

Slängde i mig 1200mg för en timme sen, börjar verka nu men dessa Nervikem är inte lika bra som Nervgesic, Signature eller Pfizers.
Citera
2024-10-04, 16:38
Medlem
ViktorLHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Köpte två kartor av dom för 500kr förra veckan och även idag. Inte de bästa men fungerar för att hålla abstinensen borta. Hade ej tagit på 3 dagar innan ikväll och fyfan vad dåligt jag mådde hela dagen idag. Kunde ej gå ur sängen annat än för att skita vatten, kunde knappt peta i mig en macka ens men fick tvinga ner det, totalt omotiverad, växla mellan svettas och frysa samt allmänt deppig. Jag vill sluta med lyrica men det verkar ju i stort sett omöjligt att gå CT utan att växla över till Tramadol.

Slängde i mig 1200mg för en timme sen, börjar verka nu men dessa Nervikem är inte lika bra som Nervgesic, Signature eller Pfizers.

Jag har också kommit över dessa och tycker inte ens det känns som lyrica om jag ska vara ärlig... Bara blivit sänkt av den, altså trött som färdig typ vilket lyrica aldrig gett mig innan ... Har haft recept på svenska och köpt utländska i 10 år minst.

Har ni ätit lyrica länge och tycker verkligen denna elikem pregabalin ens känns som lyrica???
Citera
2024-10-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorLH
Jag har också kommit över dessa och tycker inte ens det känns som lyrica om jag ska vara ärlig... Bara blivit sänkt av den, altså trött som färdig typ vilket lyrica aldrig gett mig innan ... Har haft recept på svenska och köpt utländska i 10 år minst.

Har ni ätit lyrica länge och tycker verkligen denna elikem pregabalin ens känns som lyrica???

Ja tveklöst pregabalin, det är doseringen jag e osäker på. Skulle jämföra 5st av dessa med hur 900 mg vanlig lyrica känns. Så hade de varit betydligt billigare hade jag köpt dem igen, dock inte för samma pris som en legit karta.
Citera
2024-10-05, 02:04
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:

Har ätit lyrica i minst två år av och på, käka alla märken som finns i stort sett och är det inte lyrica i dessa Nervikem så löser dom i alla fall min absintens symptom perfekt. Det är pregabalin in dom garanterat, säkert bara lite underdoserade. Är det inte pregabalin i dom så har dom i alla fall hittat något som är extremt likt.
Citera
2024-10-05, 10:54
Medlem
ViktorLHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Har ätit lyrica i minst två år av och på, käka alla märken som finns i stort sett och är det inte lyrica i dessa Nervikem så löser dom i alla fall min absintens symptom perfekt. Det är pregabalin in dom garanterat, säkert bara lite underdoserade. Är det inte pregabalin i dom så har dom i alla fall hittat något som är extremt likt.

Ja gabapentin? Rc benzo? Har du lyrica abstinens och äter en Stesolid så hjälper det också .... Betyder ej att det är samma ämne.
Jag känner mig som på benzo efter jag tog dessa, ingen Euphori, ingen energi bara otroligt sänkt och trög... Dom är också ganska olika signture om man öppnar en kapsel.
Sen kanske det innehåller lite preg men det är fan ej mkt isåfall tyvärr...

Var försiktig!
Citera
2024-10-06, 19:29
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ja gabapentin? Rc benzo? Har du lyrica abstinens och äter en Stesolid så hjälper det också .... Betyder ej att det är samma ämne.
Jag känner mig som på benzo efter jag tog dessa, ingen Euphori, ingen energi bara otroligt sänkt och trög... Dom är också ganska olika signture om man öppnar en kapsel.
Sen kanske det innehåller lite preg men det är fan ej mkt isåfall tyvärr...

Var försiktig!

Har käkat dom en del och det är definitivt pregabalin i dom. Kanske inte rätt doserade men defensivt inte Benzo.
Citera
2024-10-09, 17:38
Medlem
Hur funkar lyrica mot benso-AT ? Någon som har erfarenhet kring detta ämne?

Är 1 månad fri från benso och är inte återställd än, det värsta skulle jag säga är den grova ångesten och den konstanta oron. Hade tänkt och ta lyrica endast vid enstaka tillfällen då ångesten blir allt för jobbig inför någon social situation t.ex. Ser även att lyrica inte påverkar samma receptorer i hjärnan som benso gör. Har läst på om lyrica-AT i flera timmar nu så ett beroende är att utesluta , har en enorm respekt för substansen.
Citera
2024-10-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriusbastardo
Hur funkar lyrica mot benso-AT ? Någon som har erfarenhet kring detta ämne?

Är 1 månad fri från benso och är inte återställd än, det värsta skulle jag säga är den grova ångesten och den konstanta oron. Hade tänkt och ta lyrica endast vid enstaka tillfällen då ångesten blir allt för jobbig inför någon social situation t.ex. Ser även att lyrica inte påverkar samma receptorer i hjärnan som benso gör. Har läst på om lyrica-AT i flera timmar nu så ett beroende är att utesluta , har en enorm respekt för substansen.

Skulle säga att det hjälper väldigt bra mot de psykiska symptomen vid grova abstinens / utsättningsbesvär. Ångest och oro som bortblåst för mig, kräver en dosering på över 600 dock. Däremot rubbade det ej de fysiska symptomen jag hade i början efter att ha klippt mitt stess missbruk. Handsvett skakningar högt blodtryck och muskelryckningarna var kvar trots lyrica. Så beror nog lite på hur fet at man har.
Citera
2024-10-10, 18:39
Medlem
Jag tog 450mg förra helgen och upplevde inget rus. Hade tagit 75 -150-300 -450mg i 4 efterföljande dagar men hade aldrig testat Lyrica förut.. använder apotekets ”pregabalin teva” som jag har på recept.

Tar en del antidepressiva (Anafrenil 150mg/dag) kan det vara det som blockerar effekten?

Hur mycket vågar jag ta för att testa om ruset kommer?
Citera
2024-10-12, 17:22
Medlem
Jag lider av grov panik ångest / social ångest , allmän ångest, you name it.

Provat lyrica idag stoppa i mig en 300mg runt 1 tiden, fyfan vilken piss drog. Den förvärra alla symtom jag har, gånger 10.

Konstig jävla fylle känsla med en kraftig panikångest, skakar och vinglar. Aldrig i mitt liv upplevt sånt här rus, går knappt o förklara. Suger i vilket fall. Benso slår denna substans med hästlängder, enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in