2026-08-27, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Svara på trådens fråga.
Bryr sig det vidriga sossepacket och det vidriga vänsterpacket om t ex en moders lidande, när dennes son blivit förnedringsrånad, våldtagen eller t om mördad ?
Hur visar sossevänstern att den bryr sig ?

Den visar det genom att låsa in pack som dig så offrens anhöriga slipper ha er på gatorna
Citera
2026-08-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Den visar det genom att låsa in pack som dig så offrens anhöriga slipper ha er på gatorna

Vart har du bevis på att JAG skulle varit våldsam ?
Visa bevis annars gör du dig skyldig till off-topic och förtal.
Citera
2026-08-27, 15:16
Medlem
Citat:
Vart har du bevis på att JAG skulle varit våldsam ?
Visa bevis annars gör du dig skyldig till off-topic och förtal.

Du har varit hotfull och det kan jag lätt bevisa vad borde straffrt bli för att upprepade gånger hota folk för de inte håller med en? Om nu en vanlig misshandel ska ge 5 år? Nej juste det ska inte gälla dig och dina offer men våra anhöriga lider lika mycket jävla vänsterfjolla
Citera
2026-08-27, 15:22
Medlem
Citat:
Du har varit hotfull och det kan jag lätt bevisa vad borde straffrt bli för att upprepade gånger hota folk för de inte håller med en? Om nu en vanlig misshandel ska ge 5 år? Nej juste det ska inte gälla dig och dina offer men våra anhöriga lider lika mycket jävla vänsterfjolla

Hot och grov misshandel är samma sak?
Hahahaha det märks att du är en sann vänsterpartist, din illaluktande fittläpp.
Citera
2026-08-27, 17:16
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Citat:
Så att misshandlaren känner att han verkligen fuckat upp och inte borde ha misshandlat.
Har misshandlaren inga pengar ska han jobba och slita, helst åt offret, men annars åt samhället.
Och offret ska kunna bevittna när angriparen slavar ihjäl sig.

Du är inte seriös, tråkigt att du själv förstör tråden!
Citera
2026-08-27, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Du är inte seriös, tråkigt att du själv förstör tråden!

Va menar du ?
Citera
2026-08-28, 05:17
Medlem
Citat:
Hot och grov misshandel är samma sak?
Hahahaha det märks att du är en sann vänsterpartist, din illaluktande fittläpp.
Jag sann vänsterpartist när det är du som lever på bidrag och är småkriminella? Det märks tydligt att du projicerar jag däremot har jobbat och skött mig många år och är inte kriminell alls
Citera
2026-08-28, 05:29
Medlem
Citat:
Jag sann vänsterpartist när det är du som lever på bidrag och är småkriminella? Det märks tydligt att du projicerar jag däremot har jobbat och skött mig många år och är inte kriminell alls

Håll dig till ämnet eller stick, din jävla skräpmänniska.
Kan du förklara vad vänsterpacket tycker om rånoffers anhöriga?
Har eller inte vänsterpacket empati för en förnedringsrånad grabbs mor ?
Eller ser vänsterpacket ner på offrets mor, precis som vänsterpacket ser ner på offret ?
Citera
2026-08-28, 06:24
Medlem
Eftersom du själv är kriminellt vänsterpack så borde du ju veta om du bryr dig om offrens anhöriga eller ej
Citera
2026-08-28, 08:42
Medlem
Citat:
Eftersom du själv är kriminellt vänsterpack så borde du ju veta om du bryr dig om offrens anhöriga eller ej

Jag röstar på SD eftersom dom håller med mig om att offren är viktigare än gärningsmännen.
Du däremot har ju skrivit i flera månader att får man stryk så får man skylla sig själv.
Det samma gäller väl dig då ?
Om du får stryk så är misshandlarna guld värda och du inte värd ett bajs, enligt din egen logik.

Och om du har föräldrar så får väl dom finna sig i att den som misshandlar dig får villkorligt, hånskrattar och går fri. Detta enligt ditt tankesätt.

Jag däremot är emot våld. Jag respekterar hälsa och liv. Jag är en god människa.
Citera
2026-08-28, 09:42
Medlem
Citat:
Jag röstar på SD eftersom dom håller med mig om att offren är viktigare än gärningsmännen.
Du däremot har ju skrivit i flera månader att får man stryk så får man skylla sig själv.
Om du får stryk så är misshandlarna guld värda och du inte värd ett bajs, enligt din egen logik.

Och om du har föräldrar så får väl dom finna sig i att den som misshandlar dig får villkorligt, hånskrattar och går fri. Detta enligt ditt tankesätt.

Jag däremot är emot våld. Jag respekterar hälsa och liv. Jag är en god människa.

Du fick stryk för att du själv är ett kriminellt vänsterpack du får skylla dig själv det innebär inte att laglydiga medborgare får skylla sig själva när de råkar illa ut och all cred till deras anhöriga, är man däremot ett kriminellt vänsterpack som du får man skylla sig själv om man blir misshandlad det är helt rätt sluta begå brott och du kommer heller inte bli utsatt för något så enkelt är det
Citera
2026-08-28, 09:44
Medlem
Citat:

Du röstar inte på SD nice try men alla vet att det bara är bidragsparasiter som är vänster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in