2026-08-25, 08:14
Medlem
Som vi alla vet så bryr sig vänstern så gott som NADA om de som blir misshandlade, våldtagna och förnedringsrånade. Det har vi fått se i åtskilliga trådar.

Men hur är det med de stackars ANHÖRIGA då, som får lida när deras nära och kära blir skadade, hamnar på sjukhus, blir gipsade, kanske till och med handikappade för livet och som får stå ut med hånet att våldsverkarna får korta straff om några straff alls ?

Ser vänsterpacket ner på de anhöriga också precis som vänsterpacket ser ner på offren ?
Eller skulle vänsterpacket kunna vakna upp och ha empati för åtminstone offrens anhöriga, om inte offret självt ?

Maggan visade inte alltför mycket empati för den ihjälskjutne polackens
( i Skärholmen. Han som sa åt stökiga muhammedbabbar att lugna ner sig )
anhöriga, i för sig. Men ni vänstermänniskor här på Flash, ni kanske kunde få er en tankeställare och inse att låga straff är usel brottsbekämpning och att ett våldsbrott inte skadar "bara" den utsatte utan även dennes familj och vänner.

Jag vet att ni vänsterblivna (S, V, MP och C ) är fega, sjuka, ynkliga och patetiska
men försök yttra er om vålds-, våldtäkts- och mordoffers anhöriga, tack.
Nog är det väl dags för rejält höjda straff för hemska brott, va ?

Ni normala får gärna yttra er också.
Citera
2026-08-25, 08:23
Medlem
triptykens avatar
(FB) Hur menar vänsterdräggen att terapi ska hjälpa våldsoffer?
(FB) Predikar vänstern nånsin MOT kriminalitet?
(FB) Gör de rödgröna någonting för att bekämpa brott?
(FB) Hur ser rödgröna på offers hämnd?
(FB) Vad skulle de rödgröna förlora på lag och ordning?
(FB) Varför säger rödgröna att det sker få brott i Sverige?
(FB) Vänstern hatar brottsoffer men hyllar Palestina
(FB) Hur botar man rödgröna från föraktet mot brottsoffer?

Ett litet axplock av dina tidigare identiska trådar... nu vet jag inte varför mod inte slår ihop dom till en tråd men det finns en MASSA svar på dina frågor i dom trådarna. Vill du att jag ska copy pasta dom hit?
Citera
2026-08-25, 08:36
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Offren och anhöriga till offren för händelsen i Fagersta har min största respekt och deltagande.
Hoppas gärningsmannen får sitt straff.

Nöjd nu?
Citera
2026-08-25, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

Ett litet axplock av dina tidigare identiska trådar... nu vet jag inte varför mod inte slår ihop dom till en tråd men det finns en MASSA svar på dina frågor i dom trådarna. Vill du att jag ska copy pasta dom hit?

Vänsterns daltande med kriminella har många samtalsämnen, förstår du.
Du kanske kan berätta vad du anser om de anhöriga till någon som blivit t ex förnedringsrånad.
Ska de finna sig i att de rånande ungdomarna får ett par ynka år eller till och med mindre?
Om ja, varför?
Citera
2026-08-25, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFredrik
Offren och anhöriga till offren för händelsen i Fagersta har min största respekt och deltagande.
Hoppas gärningsmannen får sitt straff.

Nöjd nu?

Hurdant straff tycker du han ska få?
Citera
2026-08-25, 10:17
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Hurdant straff tycker du han ska få?
Svårt att säga i detta skede, men det lutar nog åt Säter med särskild utskrivning så han kommer nog aldrig ut i samhället igen. Annars livstid.
Citera
2026-08-25, 10:23
Medlem
Vi ser det redan på den ekonomiska sidan. Finns många inom den rödgröna soppan som gladeligen skjuter sig själva i foten om kulan sedan flyger vidare och träffar en politisk motståndare i benet.

Sådan är mentaliteten. De accepterar att de själva blir offer för flera brott, så länge de kan se att samma brott också drabbar andra.
Citera
2026-08-25, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFredrik
Svårt att säga i detta skede, men det lutar nog åt Säter med särskild utskrivning så han kommer nog aldrig ut i samhället igen. Annars livstid.

Inte illa.
Är du verkligen del av sossevänstern?
Citera
2026-08-25, 12:35
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

Är det inte emot flashbacks regler att starta trådar som är så lika varandra?
Citera
2026-08-25, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brukstrask
Vi ser det redan på den ekonomiska sidan. Finns många inom den rödgröna soppan som gladeligen skjuter sig själva i foten om kulan sedan flyger vidare och träffar en politisk motståndare i benet.

Sådan är mentaliteten. De accepterar att de själva blir offer för flera brott, så länge de kan se att samma brott också drabbar andra.

Ja , dom har nån skum sadomasokism på gång och kräver att offer och anhöriga och eventuella offer och anhöriga också är sadomasokister. Allt för deras skumma agendas skull.
Citera
2026-08-25, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Är det inte emot flashbacks regler att starta trådar som är så lika varandra?

Det rödgröna daltet är komplext och har många ämnen att gå in på.
Sen om du tycker trådarna är lika, vem bryr sig ?

Du kanske kan svara på trådens fråga, eller ens försöka ?

Som sagt : de rödgröna har ju länge visat att de kallblodigt totalskiter i en människa som blivit misshandlad, nästan dödad eller dödad.
Skiter de även i de nära och käras sorg ?
Har du nåt svar?
Citera
2026-08-26, 08:22
Medlem
Du är känslostyrd och verkar redan ha bestämt vad som är rätt och fel i frågan. Finns ingen poäng i att försöka förklara för dig, varken här eller i någon av dina tidigare trådar, för du kommer antingen inte lyssna, eller - mer troligt - förstå vad som skrivs. Men om du känner att du lugnar ned dig efter dessa utbrott kanske det är positivt och ska fortgå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in