Citat:
Ursprungligen postat av
M1D2
Hon verkar ju använda olika vårdgivare så hon kanske ljuger och säger att hon testat det ena och det andra? De kan nog inte se journalanteckningar om hon inte ger medgivande till det och de kanske använder olika system om det är privat?
Alltså vad ska man säga hon har ju fullständigt tappat det??? Ingen kan väl ha orkat kolla igenom alla de där filmerna heller. Hon har även sparat dem i en ny kategori på storys också haha. Den här operationen är väl den nya hobbyn nu när lekstugan är färdig.
Instämmer. Det andra utlåtandet kom inte från ingenstans som det låter på henne utan HON krävde ett andra utlåtande av någon mer fast det var hon som tjatade till sig operationen och var sä säker att det var rätt beslut! Hon som var så glad att hon äntligen skulle slippa mensproblem. Men hon vill få oss att tro att hon skulle tackat nej dagen innan för chansen var 50/50 hahaahah. Då avstår hon hellre 😅😅😅 och går nu med på att ta bort livmodern ist! Hahaha va
Jag är en av de som tittade på varje film, men efter några stycken så höll jag på att somna och hade det mest i bakgrunden. Alltså, hon är så sjukt flummig när hon pratar, med hennes flamsande med händerna, hennes spindelfingrar och bankande på bordet. Alltså, hon upplevs som en väldigt manisk person och och väldigt passiv-aggressiv. Typ avfölj mig för ditt o mitt bästa. Antingen så har hon fått reaktioner på Instagram, där folk har skrivit saker, som gör att hon reagerar på det sättet, eller så är hon inne här varje dag och läser uppenbarligen, vilket är min gissning. Så det är lite hennes svar på tal.
Men det är så konstigt det hela. Jag menar, om hon har bestämt sig för någonting sånt, varför ens gå ut med det? För det första så ljuger hon så mycket, så att hon har själv inte längre koll på sanningen, för att det är så mycket lögner intrasslade i varandra. Och så konstiga förklaringar och beskrivningar, och jag vet inte vad längre.
Jag tror inte någon människa bryr sig längre om hennes resa. Och hon vet nog om det också, att hon är inte längre relevant och kopplas inte till IVF på något sätt. Men just det här. Jag tycker det är psykologiskt intressant att hon fortsätter att skriva, prata om det, hon säger att hon vill hjälpa någon som kanske känner sig mindre ensam där ute. Ren bullshit. Jag tror hon försöker dra i varje tråd för att fortsätta hålla sig kvar och relevant. Men det funkar liksom inte.
Om man nu har bestämt sig för en sån här operation, ja men håll truten om det och så kan du eventuellt berätta om det när det är gjort. Men hon är så van vid att bygga upp saker och berätta och överdriva INNAN något händer. det är så uppenbart att det är någonting med hennes psyke som gör att hon har det här behovet att outa allt om sig själv för att folk ska typ tro att hon är intressant eller något. Det ligger så mycket annat bakom.
Inte för att analysera henne psykiskt, men det är någonting som inte är som det ska. Hon ser det bara inte själv. Hon lever i en bubbla, hon har inget socialt liv utanför sociala medier, utan sitter bara hemma om dagarna. Hon har ju fått sin dotter och istället för att vara nöjd och tacksam och bara hålla truten och förhoppningsvis stänga av sina sociala medier, så är hon så desperat efter att fortsätta ha följare, köpa följare.
Att hennes sambo ens låter henne fortsätta på det här sättet visar att han är skum. Hon har ingen annan vuxen person som i hennes närhet kan faktiskt avråda henne från att hålla på med det här. Hon har noll tänk kring framtiden och hur folk allt kommer tänka om henne.
hon har inga problem med att låta folk skriva saker om Lara, hon har inga problem med att folk gör narr av henne, men hon förstår inte hur mycket skada hennes barn kommer ta av detta. Hon är inte intressant någonstans utan bara tragisk.