2026-07-24, 20:00
Medlem
Jag tycker det var duktigt gjort ändå. Bara mattan håller ogräset borta så är det underhållsfritt.
Citera
2026-07-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag tycker det var duktigt gjort ändå. Bara mattan håller ogräset borta så är det underhållsfritt.

Det är allt annat än underhållsfritt. Mycket ogräs är fröogräs som kommer med vinden. Det är hemskt att rensa ogräs bland småsten... jag rensar mycket hellre bland perenner 😅
Citera
2026-07-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det hade ju varit så mycket snyggare med nån sorts perenner i rabatten. Och stenarna ligger upp mot träden såklart.. v a r f ö r kan hon aldrig göra nånting på rätt sätt haha. Borde verkligen inte få ha en trädgård.
Är väll superbra att hon försöker!
Citera
2026-07-24, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargas

Ja jag vet att alla inte är som jag men i min värld så är det inte orimligt att kolla upp saker i förväg hur man ska göra.
Citera
2026-07-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargas
Håller med dig, hon gör sitt bästa och man kan inte klanka ner på allt
Citera
Igår, 01:37
Medlem
Nu är man ju sugen på den utlovad pack-reelen samt tips om restauranger från semestern.. hon måste väl ändå ha wifi som funkar hemma eller?!
Citera
Igår, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nu är man ju sugen på den utlovad pack-reelen samt tips om restauranger från semestern.. hon måste väl ändå ha wifi som funkar hemma eller?!
Det kommer väl inget mer nu o vore lustigt om d kom tips på restauranget i turkland så här långt efter hemkommelse. Sen är ingen intresserad av hennes tips ändå😅 tror hon syftade på det enda stället hon tipsade om medan hon var där
Citera
Igår, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Det kommer väl inget mer nu o vore lustigt om d kom tips på restauranget i turkland så här långt efter hemkommelse. Sen är ingen intresserad av hennes tips ändå😅 tror hon syftade på det enda stället hon tipsade om medan hon var där
Tipsen kommer iaf ett till😂.
Citera
Igår, 07:38
Medlem
Väntar med spänning på om HT har svar på frågan om hur man bäst rengör de vita stenarna! 😝
Citera
Igår, 08:46
Medlem
Gotyourbacks avatar
Hon måste vara så sjukt upptagen om dagarna som bara hunnit ge oss ETT (1) tips på restaurang på två timmar
Citera
Igår, 08:55
Medlem
Driver hon med oss?
Hon sa väl ändå att hon skulle göra en video om massa olika ställen, tips, vad de kostar m.m? Den var enligt henne redan gjord i Turkiet, men hennes internet fungerade ”dåligt”?
Varför ska hon nu då lägga ut bilder styckvis idag?
Lögn.
Senast redigerad av enlitenkattunge Igår kl. 09:08.
Citera
Igår, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Driver hon med oss?
Hon sa väl ändå att hon skulle göra en video om massa olika ställen, tips, vad de kostar m.m? Den var enligt henne redan gjord i Turkiet, men hennes internet fungerade ”dåligt”?
Varför ska hon nu då lägga ut bilder styckvis idag?
Lögn.

För att hon ”glömde publicera”…. Och varför sparar hon en bild om att hon glömt göra sitt jobb i highlights?
Senast redigerad av Somntutiss Igår kl. 09:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in