Citat:
Ursprungligen postat av
HobbyMeteorologen
Hon övertalade en klinik i Malmö att göra en skrapning trots råd om att ta cytotec.
Jag blir fan TOKIG! Innan semestern var hon ändå inne i pratet om syskon till Lars. Nu, från ingrnstans -> hysterektomi.
Hon lever efter sin menscykel: morgonshopping och Rusta då eller? Konstig cykel tycker jag.
Varför satt inte Keboff med nu? De är ju ändå 2 om detta tänker jag, eller passar Hanna på att ljuga ihop en story medan Keboff jobbar?
AAaaAaAahhh
För det första vet jag verkligen inte vad jag ska kommentera. Jag tror att hon har en skruv lös någonstans, eller många skruvar lösa. Hennes story var så flummig och osammanhängande att det tog tid att ens förstå vad hon ville komma fram till.
För det första tjatar hon i evigheter om att hon ska göra den här operationen som skulle hjälpa henne att leva ett normalt liv. Sen plötsligt ändrar hon sig dagen innan för att det kanske hjälper, fifty-fifty. Jaha, men om det är ett så jävla stort problem, varför inte bara göra det? Så får man hoppas att du är en av de här fifty som faktiskt blir hjälpt av det.
Men nej, då hoppar hon av nu. Plötsligt ska hon ta bort sin livmoder för att det kommer att hjälpa. Varför inte bara ta den enkla operationen, om man ens kan kalla det så? Vi pratar bara om en liten bränning, istället för att gå över till den stora operationen som vi ändå vet inte kommer bli av.
Och sen, varför ens göra en utredning för att se om man kan få barn naturligt med tanke på att ni har gjort en jävla IVF-resa i över sju år? Jag tror att ni redan är utredda tillräckligt och borde veta om ni kan bli naturligt gravida eller inte. Och dessutom har du blivit gravid naturligt, så varför ens göra en utredning för att se om man kan bli gravid?
För övrigt hade ni ett embryo som du valde att donera eller förstöra för bara några månader sedan och som du dessutom skulle sätta in, men valde att inte göra det, utan det slängde ni. Så bryr du dig ens om barn? Det tror jag verkligen inte.
För övrigt gjorde du ett utlåtande, det finns också i hennes stories, om den tidigare IVF-resan, att du bara vill ha ett barn och att ni inte kommer försöka med syskonförsök.
Alltså, den här människan måste vara den dummaste människan på hela jorden. Hon är fan pinsam. Alltså på riktigt, hon är skrämmande