2026-08-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Hon verkar ju använda olika vårdgivare så hon kanske ljuger och säger att hon testat det ena och det andra? De kan nog inte se journalanteckningar om hon inte ger medgivande till det och de kanske använder olika system om det är privat?

Alltså vad ska man säga hon har ju fullständigt tappat det??? Ingen kan väl ha orkat kolla igenom alla de där filmerna heller. Hon har även sparat dem i en ny kategori på storys också haha. Den här operationen är väl den nya hobbyn nu när lekstugan är färdig.

Jag hoppas inte det finns läkare som godkänner operationer baserat på enbart patientens berättelse utan att få läsa journalen. Men det kanske är anledningen att hon blir utredd för samma saker gång på gång på gång isf.
Citera
2026-08-27, 09:47
Medlem
https://imgur.com/a/cTrx2dQ

HAHAH
Citera
2026-08-27, 09:58
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hennes ”Var fan är storken?” Följare borde väl rimligtvis försvinna om hon fullständigt eliminerar chansen till ännu ett barn genom en hysterektomi, särskilt som hon är en sämst mamma till det barn hon ändå fått och inte har ett liv utöver shopping och vårdbesök. Men jag hoppas hon genomför det så vi slipper höra om skiten mer, men det kommer hon aldrig göra.
Citera
2026-08-27, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hennes ”Var fan är storken?” Följare borde väl rimligtvis försvinna om hon fullständigt eliminerar chansen till ännu ett barn genom en hysterektomi, särskilt som hon är en sämst mamma till det barn hon ändå fått och inte har ett liv utöver shopping och vårdbesök. Men jag hoppas hon genomför det så vi slipper höra om skiten mer, men det kommer hon aldrig göra.
Hon kommer så klart att få alla komplikationer efter den operationen men håller med om att det ska bli skönt att slippa höra ett ord till om hennes mens.
Citera
2026-08-27, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
https://imgur.com/a/cTrx2dQ

HAHAH
Hahaha. Seriöst...
Citera
2026-08-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon kommer så klart att få alla komplikationer efter den operationen men håller med om att det ska bli skönt att slippa höra ett ord till om hennes mens.

Kommer aldrig bli op. Hon kommer komma med nån ny svamlande historia om att joo, ett syskon vore fakriskt bra. För sedan harva runt i set osv...
Citera
2026-08-27, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Hon verkar ju använda olika vårdgivare så hon kanske ljuger och säger att hon testat det ena och det andra? De kan nog inte se journalanteckningar om hon inte ger medgivande till det och de kanske använder olika system om det är privat?

Alltså vad ska man säga hon har ju fullständigt tappat det??? Ingen kan väl ha orkat kolla igenom alla de där filmerna heller. Hon har även sparat dem i en ny kategori på storys också haha. Den här operationen är väl den nya hobbyn nu när lekstugan är färdig.

Nu orkade jag inte lyssna igenom alla filmer helt och hållet, men säger hon att en läkare ringde speciellt upp henne dagen innan den förra operationen för att pratat om den. Vilken läkare kommer random på att dom ska ringa och prata med en tidigare patient? Fattar ingenting
Citera
2026-08-27, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Nu orkade jag inte lyssna igenom alla filmer helt och hållet, men säger hon att en läkare ringde speciellt upp henne dagen innan den förra operationen för att pratat om den. Vilken läkare kommer random på att dom ska ringa och prata med en tidigare patient? Fattar ingenting
Hon var bestämd i det hela men ville ha ett andra utlåtande dagen innan😅 som om inte vården informerade om chanserna innan beslutet togs att göra operationen🙄. Men hon fick väl kalla fötter och ville komma ur det hela.

Dessutom står d att Cirka 85–95 % får en tydlig minskning av blödningarna. Vad var problemet då?
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-08-27 kl. 12:56.
Citera
2026-08-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Nej det hör nog inte till vanligheterna, inte utan att man fått en telefontid i förväg, dom ringer ju inte bara random för att berätta att det bara är 50/50 att det lyckas, det har jag mycket svårt att tro.
Citera
2026-08-27, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vilken bra anledning till att inte klara att studera. Hon kommer inte att kunna sitta vid datorn med all smärta och komplikationer som hon naturligtvis kommer att få. Förmodligen helt grova och ovanliga dessutom.
Så där blir nog inga studier på högskolan 😎🙄
Citera
2026-08-27, 13:04
Medlem
Alltså, den här kvinnan behöver inga mer operationer eller mediciner - hon behöver psykiatrisk vård. Det är inte friskt att vara så här. Hon blir ju bara värre och värre! Orosanmälning är verkligen ett ord jag inte tar i mun ofta men borde inte nån läkare reagera snart och göra en? Hon är ju inte frisk!
Citera
2026-08-27, 13:16
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hon säger att istället för att behöva göra 2 operationer när den första ändå bara kommer misslyckas så är det lika bra att köra på hysterektomin direkt. Men det är ju inte en stor operation, det är ett litet ingrepp som mycket väl kan lyckas o kan hjälpa så hon slipper plocka bort hela livmodern. Så himla orimliga förklaringar till allt, hon är verkligen störd!
Hon kommer inte få lyfta Lars på flera veckor efter det, är det värt? Hade man inte väntat till barnet är större och inte behöver lyftas så mycket tex när den behöver tröst eller liknande. Men det är ju ”Mår Hanna bra, mår Lars bra” och inte tvärtom 😂.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in