Citat:
Ursprungligen postat av
TheAceOfSpades
Det ligger verkligen något i detta. Undrar hur hon egentligen ligger till, begåvningsmässigt? Hon kanske inte har IF, men skulle inte bli förvånad om hon har en svag teoretisk begåvning.
Jag tror faktiskt att det finns något sådant hos henne. Hon verkar inte riktigt förstå att hennes idéer inte blir särskilt bra, och jag tror att hon ser sig själv som superkänd och lika duktig som Camilla Hamid, Brinken Bakar och de andra, som om hon redan är en del av det gänget. Men tittar man på de influencers som följer henne så känns det mer som att de gör det av ren snällhet. Jag menar… vad har Anna Winer, som bara gör sockerfritt, veganskt och glutenfritt, egentligen på Alice sida att göra?Alice verkar inte kunna drömma realistiskt. Hon börjar alltid på högsta nivån direkt, utan att ta ett enda steg på vägen. Och det är exakt så barn gör. Som barn förstår man inte att vissa saker inte är genomförbara, man märker inte att sättet man beter sig på uppfattas som lite konstigt, och man tror att man kan slå igenom med en idé direkt, utan att förstå att verkligheten inte fungerar så.
Läser hon denna tråd härinne tror jag att hon ser det som att vara kändis.