Citat:
Ursprungligen postat av
Under10
Hon hoppas att alla ska uppmärksamma hennes stora dag. Nu la hon upp och visade en mapp med alla underbara grattis kort hon fått från följarna på sin födelsedag förra året. "Ni vet ju hur jobbigt jag tycker det är med min födelsedag "
Hon gör detta för att få folket att skicka och uppmärksamma även i år.
Hon lät väldigt glad när hon påpekade för Heidi att det snart var hennes födelsedag så jag tror inte hon hatar den dagen. Tvärtom.
Men visst måste det vara så? Man nämner det inte så ofta om man hatar det. Om man ogillar att fylla år så ha det som en vanlig dag bara, nämn det inte och säg till familjen att du inte vill bli påmind eller grattad bara. Hon är ju inte 8 år och ska ha ett barnkalas, hon är vuxen och kan låta bli att fira.
"Kommer ihåg förra födelsedagen ni var så fina och de, *suckar eller vad hon gör* ni som följt länge vet hur jag känner inför att fylla år och jag har verkligen sån ångest inför detta och mår så dåligt inför min födelsedagen. Men jag läste alla era fina kort här som ni skickade till mig förra året på min födelsedag med alla fina blommor och allt och jag bara åh jag började typ gråta ni är så fina".
Kommer säkert bli massa storys med bilder på presenter, kort hon fått, blommor, ska baka födelsedagstårta och säkert provbaka några dagar innan. Absolut inte sista gången hon nämnde det.
Det är över en vecka tills hon fyller år och hon har redan nämnt det flera gånger olika dagar.
Synd att jag missade när hon nämnde för H om hennes födelsedag. Önskar jag kunde höra hur det lät😂