Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Ja jag minns också nån sån samling.
Hon från Big Brother var där med Unika Partiet.
Det är minnet av dessa "debatter" som gör jag inte orkat kolla på youtube klippet. Kan ingen skriva om det är värt titta på och vad man får ut av det?
Sluta med all OT annars anmäler jag era inlägg.
Hela debatten är väl meh överlag. Men höjdpunkter finns. Typ när den fulle dansken (
Nordisk Union) försöker slita åt sig bibeln som den äldre damen (
Kvinnokraft) har med sig och citerar ur. Annars minns jag mest Marc Abrahamsson (
Nationaldemokraterna) som ilsknar till vid något tillfälle och säger åt Aschberg: "Avbryt mig inte nu Aschberg!" (Aschberg har ju jobbat för Expo ett par år) Det citatet samt "Hejsan alla svartskallar och gräddbollar, hejsan alla ni gula och blå" (dansken återigen) brukade jag och polarna citera i tid och tid runt 2006-07
Ja och
Rikshushållarnas kandidat, som ansåg att alla problem i samhället löser sig om man tar bort alla skatter. Thats it
Citat:
Ursprungligen postat av
Segelmannen2
Ulf Bejerstrand kunde inte komma med ett relevant svar på en enda fråga. Bara massa svammel.
Bejerstrand hoppade väl av plugget i 9:an? Har han gått Komvux för att plugga upp betygen? Annars är det inte så förvånande
Citat:
Ursprungligen postat av
Segelmannen2
De ställer ju inte ens upp i riksdagsvalet.
Knapptryckarna? Jo de finns med på Valmyndighetens hemsida (dock bara en "samtyckande" kandidat som gett sitt intyg till att vara med på valsedeln)