2026-08-26, 15:05
Medlem
Epimaness avatar
Threadkiller, så vi skall lämna över Overton-processen till invandrare och judar samt sionister?

VAD KAN GÅ FEL?
Citera
2026-08-28, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Markus har blivit intervjuad av micropoddar på sistone, så jag tror att det enbart är taktiskt från hans sida. Han vet att han kommer att förlora debatten.

"Micropoddar" Definiera "Micropoddar" tack.
Nick Alinia har 70000+ prenumeranter och nästan 138000 tittare på klippet när han intervjuar Allard. I min värld är inte det någon micropodd. Du får som sagt gärna definiera micropodd. Hur många ska prenumeranter eller tittare på ett klipp måste det vara för att inte vara en micropodd enligt dig?
Citera
2026-08-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
"Micropoddar" Definiera "Micropoddar" tack.
Nick Alinia har 70000+ prenumeranter och nästan 138000 tittare på klippet när han intervjuar Allard. I min värld är inte det någon micropodd. Du får som sagt gärna definiera micropodd. Hur många ska prenumeranter eller tittare på ett klipp måste det vara för att inte vara en micropodd enligt dig?

Han säger själv i intervjun med Nick att han har varit med i någon podd med runt 900 prenumeranter, även om han inte nämner vilken. Han var också med i Guldtandspodcast nyligen, som väl inte heller är särskilt stor. Det hade gett betydligt mer spridning att debattera Gustav, men han vet att han inte kan vinna den debatten. Det märks dessutom tydligt i intervjun med Nick hur obekväm han blir så fort AFS kommer på tal.
Citera
2026-08-28, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Han säger själv i intervjun med Nick att han har varit med i någon podd med runt 900 prenumeranter, även om han inte nämner vilken. Han var också med i Guldtandspodcast nyligen, som väl inte heller är särskilt stor. Det hade gett betydligt mer spridning att debattera Gustav, men han vet att han inte kan vinna den debatten. Det märks dessutom tydligt i intervjun med Nick hur obekväm han blir så fort AFS kommer på tal.

Ja men nu var han ju med i ett större sammanhang hos Nick som når ut till många fler.
Obekväm? Jag tycker han är målmedveten att han inte vill debattera med en fjant som inte är på samma höga intelligensnivå som honom själv. Som sagt, Allard tjänar ingenting på att debattera med Kasslern. Allard är nära riksdagen. Det är inte Kasslern som är i behov av all uppmärksamhet han kan få. Kasslern är ju mest mån om att få sitt partis namn nämnt så många gånger som möjligt för att fortsatt vara relevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in