2026-06-06, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Jag har inte trollat sedan julen 87, då jag fick en trollerilåda!
Slut i huvdet? Nej inte slut ännu, har mycket kvar!

Heja isak, du är alla tiders bästa premier league värvning!

Isak skulle ju inte ens lyckas i Holland. Går att läsa mycket strunt från din sida.
Citera
2026-06-15, 06:44
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Så det är priset som gör honom till en dålig värvning?

Inte det faktum att han alltid blir skadad.

Kanske det är prisets fel att han blir skadad.😂

😂😂😂😂😂😂😂😂

ISAK
Citera
2026-06-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
😂😂😂😂😂😂😂😂

ISAK

Oj! Han var duktig i En match mot tunisien.
Krävs mer för att LYCKAS i premier league. Tex att han levererar ett par säsonger.

Heja isak!
Citera
2026-07-01, 00:50
Medlem
Inget konstigt med att Sverige förlorar mot Frankrike men satan vad dålig Isak varit i de här två senaste matcherna. Man måste ha mod att byta ut honom redan efter en halvlek när han inte gör något rätt överhuvudtaget.
Citera
2026-08-23, 22:24
Medlem
Ograsts avatar
Jag tror han begick sitt livs misstag när han lämnade Newcastle. Så var det sagt.
Citera
2026-08-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag tror han begick sitt livs misstag när han lämnade Newcastle. Så var det sagt.

Håller med 100%. Skulle stannat i Magpies, öst in 20+ nål varje säsong, blivit en ikon, kanske fått en staty.....

Idiot. Jämför med andra som stannat. Henke bl.a. Kungar 30 år efter.
Citera
2026-08-24, 00:09
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Isak spelar i Saudi om max 2 år. Han är slut på toppen. Liverpool kommer försöka sälja redan nästa sommar.
Citera
2026-08-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Det tror jag också. Jag tror att hans största problem är att han inte tycker det är kul att lira fotboll längre, ser så ut på honom iallafall, och då är det svårt att vara bra.

Blir inte förvånad ifall han säljs till något annat lag(Som inte är Saudi) och sedan får en nytändning.
Citera
2026-08-24, 18:04
Medlem
Ja nu har premier league dragit igång, och isak kommer som vanligt att leverera.😂

Han har verkligen lyckats i premier league! Han är en striker att lita på.
Tror Liverpool är nöjda med sitt dyra köp.
Citera
2026-08-24, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Det tror jag också. Jag tror att hans största problem är att han inte tycker det är kul att lira fotboll längre, ser så ut på honom iallafall, och då är det svårt att vara bra.

Blir inte förvånad ifall han säljs till något annat lag(Som inte är Saudi) och sedan får en nytändning.
Fullt förståeligt att inte tycka det är kul att spela med lagkamraterna han har runt sig. Herregud vilket deppigt lag Liverpool har byggt.

Kanske inte blir någon dundersuccé i år heller men man får nog vänta några matcher innan man dömer ut honom - eller vänta till första skadan i alla fall. Han slipper Slot åtminstone, om bara några nederländare försvinner från spelartruppen också kan det nog bli okej.
Citera
2026-08-24, 18:38
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Fullt förståeligt att inte tycka det är kul att spela med lagkamraterna han har runt sig. Herregud vilket deppigt lag Liverpool har byggt.

Kanske inte blir någon dundersuccé i år heller men man får nog vänta några matcher innan man dömer ut honom - eller vänta till första skadan i alla fall. Han slipper Slot åtminstone, om bara några nederländare försvinner från spelartruppen också kan det nog bli okej.

Iraola bör givetvis vaska van Dijk och Gakpo för att göra Isak nöjd.

(Jag vet att du eventuellt var sarkastisk, men ändå.)
Citera
2026-08-24, 18:55
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2

Undra vad det är för skada som hållit han borta och ser ut hämma han än. Mentalt verkar han inte alls påkopplad heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in