2026-05-03, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du är en sån jävla tomte.

Har jag fel?

God jul på dig!
Citera
2026-05-03, 21:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Har jag fel?

God jul på dig!

Du borde snarare vända frågan till ”hur kan jag ha rätt” ?
Citera
2026-05-03, 22:10
Medlem
goseigens avatar
Tror att det är ungefär samma typ av skada han har nu som han har haft problem med förut. Kollar man på Transfermarkt är han bort två-tre matcher några gånger genom åren med groin injury, och nu i höstas tror jag det var adductor pain.

Något verkar vara allmänt fel där, men dessa storlag måste ha läkare som kan klura ut vad som egentligen är problemet, så det är väl ingen mening i att spekulera.

Men, han kan säkert vara borta i Liverpools nästa match också.
Citera
2026-05-27, 14:59
Medlem
Isak har verkligen visat vilken stjärna han är i årets premier league!

Liverpool gjorde ett bra köp och isak har verkligen lyckats i premier league!🤣
Citera
2026-05-28, 01:29
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Isak har verkligen visat vilken stjärna han är i årets premier league!

Liverpool gjorde ett bra köp och isak har verkligen lyckats i premier league!🤣
Det var för att priset var så högt. Kolla en lista på de dyraste köpen genom historien och lycka till att hitta någon spelare som varit värd pengarna i topp-10. Sådana rekord summor brukar ALLTID sluta med att folk ropar att man kunde fått samma kvalitet för hälften av pengarna.

Möjligtvis var Mbappe till PSG en bra affär, men samtidigt var det först efter att Mbappe lämnade Frankrike som PSG började gå bra i Champions League.
Citera
2026-05-28, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Det var för att priset var så högt. Kolla en lista på de dyraste köpen genom historien och lycka till att hitta någon spelare som varit värd pengarna i topp-10. Sådana rekord summor brukar ALLTID sluta med att folk ropar att man kunde fått samma kvalitet för hälften av pengarna.

Möjligtvis var Mbappe till PSG en bra affär, men samtidigt var det först efter att Mbappe lämnade Frankrike som PSG började gå bra i Champions League.

Så det är priset som gör honom till en dålig värvning?

Inte det faktum att han alltid blir skadad.

Kanske det är prisets fel att han blir skadad.😂
Citera
2026-05-28, 17:21
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Du borde snarare vända frågan till ”hur kan jag ha rätt” ?
Envis som en jävla åsna och vägrar erkänna när han har fel, vissa människor är bara hopplösa.
Citera
2026-05-28, 19:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Envis som en jävla åsna och vägrar erkänna när han har fel, vissa människor är bara hopplösa.

Japp antingen trollar han eller så är han bara riktigt slut i huvudet men det vet han bäst själv.
Citera
2026-06-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Nu kanske han redan har tänkt i de banorna, men Potter bör seriöst ta och avskriva Isak som startspelare. Med i truppen, absolut, men då som sub. Han har inte matchformen i sig, och så tillkommer den psykologiska aspekten vad gäller de övriga spelarna. Ja, han är en stjärna, men ingen stjärna är så pass viktig att han får starta om han är skadad/matchotränad. Den skiten lämnade vi med Zlatan.

Haha vi såg ju vad som hände när VNL och Isak byttes in idag. Bara en psyksjuk man tänker ens i dom banorna.
Citera
2026-06-02, 14:22
Medlem
goseigens avatar
Artikel i bbc - något den framhåller är att han är en mycket bra avslutare, och det tycker jag också. Han har bra takt och kyla. Lite underligt blir det nästan så att han blir sämre när han får tänka för mycket.

https://www.bbc.com/sport/football/articles/c5yxzey1wp7o
Citera
2026-06-03, 10:19
Medlem
Vad är detta? Har inte ETC och hittar ingen annan nyhetsartikel.

https://www.etc.se/story/se-alexander-isaks-video-till-gaengledaren-min-broder

Tydligen verkar det som att någon i Ali Khan klanen har hotat Alexander Isak, och slutat med sprängdåd på hans anhöriga.
Citera
2026-06-05, 20:39
Medlem
Citat:
Japp antingen trollar han eller så är han bara riktigt slut i huvudet men det vet han bäst själv.

Jag har inte trollat sedan julen 87, då jag fick en trollerilåda!
Slut i huvdet? Nej inte slut ännu, har mycket kvar!

Heja isak, du är alla tiders bästa premier league värvning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in