2026-08-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Iraola bör givetvis vaska van Dijk och Gakpo för att göra Isak nöjd.

(Jag vet att du eventuellt var sarkastisk, men ändå.)
Van Dijk kan väl bli kvar, även om han gått ner sig, men Gakpo måste ju all världens väg. För att inte tala om Frimpong.

Och ja till viss del bör man väl bygga anfallet runt Isak, vad är annars poängen med att ha honom? I Newcastle glänste han av just den anledningen - med mycket kvalitet i osjälviska spelare på kanterna fick han optimala förutsättningar att göra mål.
Citera
2026-08-30, 16:48
Medlem
Nattbussen4s avatar
Han spelar som om han är livrädd för att åka på en allvarligare skada igen. Han håller tillbaka och tar inte de där sista 5-10 procenten.

Jag reagerade på detta när han kom tillbaka från benbrottet och han plötsligt stannade upp och spelade en enkel pass när han hade fortsatta stora ytor att springa och dribbla på.

Han blir därför isolerad och lätt att få bort ur matchbilden, eftersom han inte vågar gå in i dueller.

Jag har särskilt kollat på de andra lagens anfallare, alla går in ett hundra procent och känns "på" på ett annat vis än Isak. Han ser mest rädd ut.
Citera
2026-08-31, 19:49
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Han är slut och kommer aldrig spela på den nivå Liverpool förväntar sig och som han gjorde i Newcastle.
Citera
2026-09-04, 21:13
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Han är slut och kommer aldrig spela på den nivå Liverpool förväntar sig och som han gjorde i Newcastle.
Din mamma är slut. 2 mål på 9 minuter ikväll lär bli hattrick. Minst.
Citera
2026-09-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Din mamma är slut. 2 mål på 9 minuter ikväll lär bli hattrick. Minst.

Gör 12-15 mål och inte bli skadad. Sedan samma nästa säsong! Då har avbetalningen börjat.
Citera
2026-09-05, 00:20
Medlem
Citat:
Haha din jävla sopa

Kanske dags att börja kolla curling eller nått annat istället? Fotboll förstår du dig uppenbarligen inte på…
Citera
2026-09-05, 21:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Som jag har påpekat hela vägen, så kommer Isak att bli en success story i Liverpool. Men självklart, så har ju den genomsnittliga Svensson tålamod likt noll.

Dock så tycker jag inte att svenska fans ska hoppa i taket över att han gjorde två mål för Liverpool mot Ipswich i går, försvarsspelet til Ipswich såg ju ut som ett gäng med bakulla 16-åringar som aldrig hade varit i närheten av en fotboll förr.
Citera
2026-09-06, 02:37
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Haha din jävla sopa

Kanske dags att börja kolla curling eller nått annat istället? Fotboll förstår du dig uppenbarligen inte på…

Vi får väl se. Men grundkravet måste ju vara 20 mål per säsong varje säsong nu framöver då han kostade 1,5 miljarder.

Inte 12 mål och sen skadad 3 månader som hans karriär sett ut.
Citera
2026-09-06, 13:43
Medlem
Citat:
Vi får väl se. Men grundkravet måste ju vara 20 mål per säsong varje säsong nu framöver då han kostade 1,5 miljarder.

Inte 12 mål och sen skadad 3 månader som hans karriär sett ut.
Jo minst 20 mål per säsong bör han absolut göra för att klassas som godkänt, det håller jag med om. Det har han lyckats med två gånger tidigare i Newcastle så det är absolut ett rimligt krav.
Citera
2026-09-06, 14:13
Medlem
Han borde muskla på sig lite, lyfta skrot och äta rejäla biffar. Då tål han mer smällar utan att skadas.
Citera
2026-09-06, 14:53
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Han borde muskla på sig lite, lyfta skrot och äta rejäla biffar. Då tål han mer smällar utan att skadas.

Härstammar tyvärr från fel del av Afrika för att det ska vara genetisk möjligt.
Citera
2026-09-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Som jag har påpekat hela vägen, så kommer Isak att bli en success story i Liverpool. Men självklart, så har ju den genomsnittliga Svensson tålamod likt noll.

Dock så tycker jag inte att svenska fans ska hoppa i taket över att han gjorde två mål för Liverpool mot Ipswich i går, försvarsspelet til Ipswich såg ju ut som ett gäng med bakulla 16-åringar som aldrig hade varit i närheten av en fotboll förr.
När tippar du han blir en succe då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in