2026-08-23, 17:25
Medlem
Man kan inte ha ett mobilabonnemang som är bundet i 5 år hos Tre, jag kollade precis upp det. Det får inte finnas enligt svensk lag tydligen. Så det är väl någon slags delbetalning på sin mobil som han betalar.

Det skulle inte förvåna mig om han har missförstått det helt och att det är därför det inte funkar för honom utomlands.
Citera
2026-08-23, 18:51
Medlem
Malcolm är 100 gånger mer intressant att lyssna på än Ali! Jävla goda burgare, ätit dom många gånger. Svårt för folk som inte bor i Malmö att förstå att dessa 2 är "karaktärer" här på gatorna. (Ali och Malcolm alltså, Benjo är en nobody)
Men Malcolm har energi, humor, driven, smart.
Medans Ali endast pratar om sin jävla olja, Anja och hur häftigt han är som är Mr Big i Malmö! Hela han känns deprimerande och avdankad!
Gissar att denna video for 3 gånger så mkt visningar än Ali videon.

Fortf, vart tror ni Benjo drar? Fick en vibb av Malaysia nu..
Citera
2026-08-23, 20:16
Medlem
Homofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Medans Ali endast pratar om sin jävla olja, Anja och hur häftigt han är som är Mr Big i Malmö! Hela han känns deprimerande och avdankad!

Haha precis så! Det är underhållande iaf.
Citera
2026-08-24, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomato.panda
Man kan inte ha ett mobilabonnemang som är bundet i 5 år hos Tre, jag kollade precis upp det. Det får inte finnas enligt svensk lag tydligen. Så det är väl någon slags delbetalning på sin mobil som han betalar.

Det skulle inte förvåna mig om han har missförstått det helt och att det är därför det inte funkar för honom utomlands.
Han har en Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra som förmodligen är det han betalar 500 i månaden i fem år till Tre för.
Citera
2026-08-24, 15:07
Medlem
En sak som skulle göra Benjoos karriär helt galen vore om han var med i farmen eller Robinson, kan inte tänka mig att det skulle bli annat än succé med hans ledarskap och sociala kompetens.
Citera
2026-08-24, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
En sak som skulle göra Benjoos karriär helt galen vore om han var med i farmen eller Robinson, kan inte tänka mig att det skulle bli annat än succé med hans ledarskap och sociala kompetens.
🤣😂
Ledarskap och sociala kompetens ja haha den du! Bara kolla de 2 senaste videona, han sitter som ett litet barn, och tittar förälskat på Ali och Malcolm, nästan så han håller på att trilla av stolen, det glittrar i hans ögon! Så beter sig inte en Alpha, så beter sig en svag människa. Han är ett barn, han är inte fullt utvecklad i huvudet. Han har NOLL social kompetens! Men ja, gud vad roligt det hade varit att se honom i dom programmen, lovar att han hade suttit o lipat dag ut och dag in, och allt är samhällets fel, han är SVAG!
Citera
2026-08-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus

Då skulle då inte jag missa ett enda avsnitt.

Benjoo är ju som gjord för en dokusåpa.
Citera
2026-08-24, 20:56
Medlem
Jag hade gärna sett Benjoo i gladiatorerna, men då måste han odla ut tuppkammen igen och skälla som en hund

Sveriges mästerkock hade nog funkat också, han är ju ganska begåvad inom matlagning med sin ris och kyckling
Citera
2026-08-24, 21:20
Medlem
Nästa avsnitt blir whiteboarden igen ser det ut som. Läraren Benjo (praktikanten) ska tala till nationen och lära ut allt det han studerat på Youtube och TikTok i 10 år. Sånt som vi inte själva är kapabla till att ta reda på. Saker som bara han kan! Nolla!
Köper hellre coaching och Reta av/via Alex Ceesay än lille lille Benjamin. Alex bär lite mer respekt med sig. Han är Alpha for real.
Benjo liknar en vanlig svenne banan, byggarbetare typ, tränar 2 dagar i veckan, äter vad som ställs på bordet, dricker öl på helgen. Ser inte fitness i honom överhuvudtaget! Han har ställt maten på vågen och ätit kyckling i hela sitt liv till ingen nytta. Den lille knubbiga dvärgen.
Senast redigerad av Vemvadet 2026-08-24 kl. 21:23.
Citera
2026-08-24, 21:24
Medlem
Farmen hade Benjamin briljerat i, klipper hela sockerförrådet och predikar redpill-teorier för de andra deltagarna..

Eller kanske Robinson? Han går ju nästan som en krabba redan så..
Citera
2026-08-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Jag hade gärna sett Benjoo i gladiatorerna, men då måste han odla ut tuppkammen igen och skälla som en hund

Sveriges mästerkock hade nog funkat också, han är ju ganska begåvad inom matlagning med sin ris och kyckling

Alltså om Benjoo var med i t.ex.. Farmen skulle han lätt bli legend. Typ som farmen Qristina.
Citera
2026-08-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Farmen hade Benjamin briljerat i, klipper hela sockerförrådet och predikar redpill-teorier för de andra deltagarna..

Eller kanske Robinson? Han går ju nästan som en krabba redan så..

Personlig sak: Steroider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in