2026-08-30, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Exakt, detta har jag sagt hela tiden, det är en tuff sanning men 30 och uppåt så är det dödsstöten för en man inom dejting i Sverige. Klart man kan alltid få vissa tjejer, men dom bästa, 18-23 åringar vill inte vara med en 30+are, oftast inte ens om han är stenrik och skitsnygg ens, för det finns ett stort stigma hos unga tjejer att dejta någon 30+

(finns såklart undantag om du är rik och snygg, men för en ”vanlig kille” finns inget hopp)

Vill man ”lock down” en top tjej, så som Benjoo vill göra nu och hitta sin ”Kleopatra” så är enl mig 27-28 den sista tiden du har utrymme att göra det, KANSKE 29, men då får du ha något att erbjuda också (nu snackar jag alltså om unga baddies, med inget eller minimalt baggage)

Eh, håller inte med dig. Jag är själv 30+ och har inga problem med dejting i Sverige med yngre kvinnor. Tvärtom så går det som bäst nu.

Sen är ju Benjoo extremt redpilled, där har du väl rätt iaf.
Citera
2026-08-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Razordrake1355 lämnar uppenbarligen inte huset och har ingen livserfarenhet förutom YouTube videos. Kolla hans historik.

Sant, skulle ha gjort det först.

Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Jag håller med! Det är ju snarare tvärtom, att kvinnor gillar män som är några år äldre, och således borde det till och med vara enklare för 30+ år män att hitta tjejer. Både sådana som är yngre, men även sådana som är i samma ålder och som vill skaffa familj.

Exakt. Känner några kvinnor som har gift sig med en yngre man, några år bara, inget konstigt. Så det beror helt på personen och deras preferenser.
Citera
2026-08-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomato.panda
Vad baserar du detta på? Är genuint nyfiken. Låter som något Andrew Tate har dragit ur röven om jag ska vara helt ärlig.

Jag håller med, Benjoo är inte direkt det kvinnor vill ha, men du snackar om män och kvinnor och deras åldrar helt onyanserat.

Nja följer varken Andrew Tate eller redpill teorier, det är baserat på egen erfarenhet

Hur många 30+ åriga killar ser du själv bli tillsammans med tjejer under 26-27? Händer i princip aldrig om dom inte redan varit tillsammans många år då, eller i vissa fall så kanske dom träffar en 25 åring

Krävs inte en raketforskare för att förstå att en 18-21 åring inte vill vara med en 30+are eftersom det finns ett socialt stigma hos dom flesta sunda tjejer, spelar ofta inte någon roll ens om killen är rik eller skitsnygg för åldern blir ett sånt stort handikapp (finns undantag)

Det är klart man kan få tjejer som 30+ kille, men du blir tilldelad ett nytt segment inom dejtingen till kvinnor nära din egen ålder, inget konstigt med det

Många svenska killar bryr sig inte öht om detta dock, utan blir ofta överlyckliga när vilken tjej som helst ger dom lite intresse, oavsett om hon är 25 eller 30+
Citera
2026-08-30, 16:11
Medlem
Citat:
Razordrake1355 lämnar uppenbarligen inte huset och har ingen livserfarenhet förutom YouTube videos. Kolla hans historik.

Haha du kommer bara in här och rantar när du blivit slagen av frugan 😂
Citera
2026-08-30, 16:19
Medlem
Verkar vara många som blev upprörda över det jag skrev om att ”30+ är dödsstöten inom dejting”

För att klargöra menar jag då alltså om målet är en relation med en yngre tjej utan stor tidigare historik

Det betyder såklart inte att man inte kan träffa en fin tjej som är lite äldre närmare ens egna ålder

Varför jag ens skrev det är för att Benjoo själv sa nyligen att han ville ha en 20 åring, vilket jag personligen tror är orealistiskt om det ska vara med en svensk tjej iallafall
Citera
2026-08-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Torrevieja associerar man med pensionärer, iaf jag.

Marbella är nog annorlunda?
Jag bodde i Torrevieja i 2 år. EXTREMT mkt kriminalitet och rysk maffia. Och ja, mkt svenska pensionärer. Mkt Engelsmän.
Marbella är en helt annan liga.
Citera
2026-08-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Verkar vara många som blev upprörda över det jag skrev om att ”30+ är dödsstöten inom dejting”

För att klargöra menar jag då alltså om målet är en relation med en yngre tjej utan stor tidigare historik

Det betyder såklart inte att man inte kan träffa en fin tjej som är lite äldre närmare ens egna ålder

Varför jag ens skrev det är för att Benjoo själv sa nyligen att han ville ha en 20 åring, vilket jag personligen tror är orealistiskt om det ska vara med en svensk tjej iallafall
Han vill ha en ung tjej, utan erfarenhet eller egen vilja. Hon får absolut inte vara självständig! Han ska kunna forma henne, och hon ska leva för honom! Detta kommer ur hans egna mun!
Ung, gammal, skitsamma! Benjo har inte den sociala kompetensen att kamma hem en höjdare tjej! Tror tom han får problem att skaffa ngn alls. Han är sjukt weird, jag som kvinna hade tyckt det hade varit obehagligt att vara runt honom. Hans stirrande ögon, och armarna hängandes framför tjockis magen likt en babian, babblandes om ngt citat från någon av hans idoler, med gråten i halsen. Nä, jag hade sprungit!
Senast redigerad av Vemvadet 2026-08-30 kl. 18:16.
Citera
2026-08-30, 18:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jag bodde i Torrevieja i 2 år. EXTREMT mkt kriminalitet och rysk maffia. Och ja, mkt svenska pensionärer. Mkt Engelsmän.
Marbella är en helt annan liga.

Ok, jag har ingen koll uppenbarligen. Var där en gång för rätt länge sen nu och that's it.
Citera
2026-08-30, 19:12
Medlem
Jävlar bäst of benjoo ambition går snart om dokumentären i visningar, klippte den på en eftermiddag. Medans dokumentären tog flera dagar + samarbete med Måns och "flashback killen".

Klagar inte tycker bara det är intressant tror jag vet vilken stil jag ska fortsätta med
Citera
2026-08-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Jävlar bäst of benjoo ambition går snart om dokumentären i visningar, klippte den på en eftermiddag. Medans dokumentären tog flera dagar + samarbete med Måns och "flashback killen".

Klagar inte tycker bara det är intressant tror jag vet vilken stil jag ska fortsätta med

Jag skulle älska att se en compilation av alla videos där han han snackar om att allt gått åt helvete. Det är ju typ var 5-10:e video så finns så sjukt mycket att hämta där. Behöver inte vara långa klipp. Dessa är ju trots allt det bästa med Benjoo. Det är då han säger alla sjuka saker.

"Ah nu hände de igen"

"Jag mår piss"

"Vart ska jag börja"

"Jag har fuskat"

"Jag har rökt på"

"Jag har extrem ångest"

Vore så jäkla kul
Citera
2026-08-30, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Tror du verkligen han är clean? Inte en chans.
han går nog inte längre på tren. det brukar locka fram det värsta enligt mina erfarenheter.
Citera
2026-08-30, 20:21
Medlem
Citat:
Jag skulle älska att se en compilation av alla videos där han han snackar om att allt gått åt helvete. Det är ju typ var 5-10:e video så finns så sjukt mycket att hämta där. Behöver inte vara långa klipp. Dessa är ju trots allt det bästa med Benjoo. Det är då han säger alla sjuka saker.

"Ah nu hände de igen"

"Jag mår piss"

"Vart ska jag börja"

"Jag har fuskat"

"Jag har rökt på"

"Jag har extrem ångest"

Vore så jäkla kul

Har haft iden innan att göra en compilation av alla videos där han e "på botten igen" eller "nära botten nu" men blir ofta att ja tar 4-5 videos som har något gemensamt och klipper ihop de. En sådan video skulle behöva ladda ner fan 30+ vidoes han har så många av de 🤣

Men skrattade bara av att läsa "vad ska jag börja" för fan vad man hört den många gånger när det knasat till sig för benjoo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in