Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Denna videon (nya),
har man inte sett eller hört 100 gånger förr! Och det märks på Benjo att han tvingar sig själv att göra den, pratar snabbt, noll inlevelse, läser innantill. Det är illa om det är det här Contenet han tänker forts satsa på. Han säger ju att han utbildar sig på TikTok och Instagram. Vf kommer det inget annorlunda Content då??!
Han säger väldigt mycket som aldrig blir av. Det är verkligen mycket snack och lite verkstad, och det personifierar Benjoo. Jag tror inte att han ljuger när han säger att han lyckats eller att han håller en bra diet och så vidare. Han har bara så extremt dålig självinsikt.
Ser man honom som ett barn blir allting solklart. Många här har skämtat om att han skulle vara bög eller liknande utifrån hur han tittar på Mr Big. Men det är inte på det sättet. Han tittar på honom som en liten kille ser upp till en äldre grabb. Vi minns väl alla hur det var när man var liten och verkligen kunde se upp till äldre killar.
Samma sak med hur han tar till sig rätt tomma motivationscitat och verkligen tar dem till hjärtat. Det är sånt som man genomskåda redan som yngre tonåring, det är Hollywood-BS som låter bra på film. Benjoo säger Rocky-citat med nästan tårar i ögonen, så mycket det betyder för honom, och låter det typ styra hans liv. Citatet om "it doesn't matter how hard you fall, it's about getting up again" .. blabla är verkligen återkommande flera gånger.
Jag var lite dum och klippte bort det på två videos för jag tänkte att det hade blivit överflödigt med samma citat tre gånger (från tre olika videor). Men det hade ju varit kul att poängtera hur ofta han säger det. Jag försökte inte ens leta efter det, och det fanns som sagt tre gånger bara i de videorna jag klippte den här gången.