2026-08-24, 23:42
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
En sak som skulle göra Benjoos karriär helt galen vore om han var med i farmen eller Robinson, kan inte tänka mig att det skulle bli annat än succé med hans ledarskap och sociala kompetens.
RIKTIGT bra idé!!! Jag röstar på Robinson!
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Då skulle då inte jag missa ett enda avsnitt.

Benjoo är ju som gjord för en dokusåpa.
Haha samma!

Man kan nästan föreställa sig hur han skulle bete sig Benjoo tror att han är "alfa" och börjar styra och ställa utan att någon lyssnar på honom. Och så tror han att han är en tjejmagnet och att tjejerna ska komma till honom per automatik, men så drar dom till alla andra killar istället och så sitter Benjoo där själv i sin hydda och tar steroider och tjurar över hur "beta" alla andra män är
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Personlig sak: Steroider.
Citera
2026-08-25, 05:52
Medlem
Kan ingen anmäla Benjoo till dessa program? måste ju finnas någon ansökan någonstans

Hade dom hört av sig till Benjoo sen så hade han ju känt sig oerhört hedrad och utvald och säkert ställt upp
Citera
2026-08-25, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Kan ingen anmäla Benjoo till dessa program? måste ju finnas någon ansökan någonstans

Hade dom hört av sig till Benjoo sen så hade han ju känt sig oerhört hedrad och utvald och säkert ställt upp

Tänk dig Måns + Benjoo i samma tv såpa, vilken rivalitet det hade blivit! Det hade varit bra tv :P

ny bob på gång btw: https://youtu.be/FbV976ac7vs
Citera
2026-08-25, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Man kan ju anmäla till Sveriges mästerkock iaf så ”kidnappar” de honom en dag eller hur fan det gick till. Var ett par årsen jag såg det senast, kan ju Benjoo kocka sin kyckling o ris.
Citera
2026-08-25, 16:25
Medlem
Bennys ”nya” video. Har han inte gjort en exakt likadant för bara nån månad sedan? Ahh just det. Den var på engelska i da nang. En av dom där spännande whiteboard videona. Haha asså jag såg första 2 min av nya videon o visste direkt hur hela videon skulle se ut. Hans favorit peptid är reta som bränner fett och dövar sötsuget. Han e ambassadör för denna peptiden genom biohacknordic. Samtidigt som han inte kan kontrollera sina cravings, mular lösgodis som en frånskild, tjock trebarnsmamma. Och har ölkagge. Grym reklam där!

”Wolverine-stack” rullar på axeln ”har man problem med nån led”

Herregud! Reprisernas man den där Benny lönndwarf
Citera
2026-08-25, 16:45
Medlem
PingPongZongs avatar
Nu sitter killen och snackar skit igen. Han har höjt dosen testosteron under lång tid. Han snackar om att ett gram är sweetspot och ger EXTREMA resultat. Jo alla ser ju det. Benjoo är ett LEVANDE bevis på det. Jävla kille. 150-200mg skulle vara maxdos för honom. Det och han tränade på riktigt och åt mat skulle kunna bygga 20kg muskler på honom. Det är möjligt. Men han sköter ju inte ens träningen. Tänk den där spela pingis och tro han ska bli bra. Men spelar knappt pingis. Lite motionsträning. Ljusår från fauilre. Sparar repetitioner i reserv... För han vill pumpa lite lagom varje dag.

Jag blir så förbannad. Killen behöver börja träna och äta. Steroider behöver han 150mg testosteron i veckan. Det är allt. Killen är helt körd

Kanske lite överdrivet med +20kg muskler på Benjoo. Han har för liten kropp för det. Menar att han är för kort för lägga på sig den massan. Han kommer aldrig väga tresiffrigt eller ha +50 armar. Men Benjoo tror väl det eftersom han kan ta Lee Priest som exempel.

Bäst i världen... https://youtu.be/FbV976ac7vs?t=58
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-25 kl. 17:34.
Citera
2026-08-25, 17:20
Medlem
Denna videon (nya),
har man inte sett eller hört 100 gånger förr! Och det märks på Benjo att han tvingar sig själv att göra den, pratar snabbt, noll inlevelse, läser innantill. Det är illa om det är det här Contenet han tänker forts satsa på. Han säger ju att han utbildar sig på TikTok och Instagram. Vf kommer det inget annorlunda Content då??!
Citera
2026-08-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Bennys ”nya” video. Har han inte gjort en exakt likadant för bara nån månad sedan? Ahh just det. Den var på engelska i da nang. En av dom där spännande whiteboard videona. Haha asså jag såg första 2 min av nya videon o visste direkt hur hela videon skulle se ut. Hans favorit peptid är reta som bränner fett och dövar sötsuget. Han e ambassadör för denna peptiden genom biohacknordic. Samtidigt som han inte kan kontrollera sina cravings, mular lösgodis som en frånskild, tjock trebarnsmamma. Och har ölkagge. Grym reklam där!

”Wolverine-stack” rullar på axeln ”har man problem med nån led”

Herregud! Reprisernas man den där Benny lönndwarf
Ja han kan glömma sin "watch time" på dessa videos!
Folk stänger ner direkt. Och vadå, de FLESTA kan väl både svenska och engelska? Hoppas inte att han menar att han ska göra om hans whiteboard content till svenska nu, som han redan gjort på engelska en gång (100) !
Ungar på 5 år kan fan engelska nuförtiden!
Citera
2026-08-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Denna videon (nya),
har man inte sett eller hört 100 gånger förr! Och det märks på Benjo att han tvingar sig själv att göra den, pratar snabbt, noll inlevelse, läser innantill. Det är illa om det är det här Contenet han tänker forts satsa på. Han säger ju att han utbildar sig på TikTok och Instagram. Vf kommer det inget annorlunda Content då??!

Han säger väldigt mycket som aldrig blir av. Det är verkligen mycket snack och lite verkstad, och det personifierar Benjoo. Jag tror inte att han ljuger när han säger att han lyckats eller att han håller en bra diet och så vidare. Han har bara så extremt dålig självinsikt.

Ser man honom som ett barn blir allting solklart. Många här har skämtat om att han skulle vara bög eller liknande utifrån hur han tittar på Mr Big. Men det är inte på det sättet. Han tittar på honom som en liten kille ser upp till en äldre grabb. Vi minns väl alla hur det var när man var liten och verkligen kunde se upp till äldre killar.

Samma sak med hur han tar till sig rätt tomma motivationscitat och verkligen tar dem till hjärtat. Det är sånt som man genomskåda redan som yngre tonåring, det är Hollywood-BS som låter bra på film. Benjoo säger Rocky-citat med nästan tårar i ögonen, så mycket det betyder för honom, och låter det typ styra hans liv. Citatet om "it doesn't matter how hard you fall, it's about getting up again" .. blabla är verkligen återkommande flera gånger.

Jag var lite dum och klippte bort det på två videos för jag tänkte att det hade blivit överflödigt med samma citat tre gånger (från tre olika videor). Men det hade ju varit kul att poängtera hur ofta han säger det. Jag försökte inte ens leta efter det, och det fanns som sagt tre gånger bara i de videorna jag klippte den här gången.
Citera
2026-08-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Han säger väldigt mycket som aldrig blir av. Det är verkligen mycket snack och lite verkstad, och det personifierar Benjoo. Jag tror inte att han ljuger när han säger att han lyckats eller att han håller en bra diet och så vidare. Han har bara så extremt dålig självinsikt.

Ser man honom som ett barn blir allting solklart. Många här har skämtat om att han skulle vara bög eller liknande utifrån hur han tittar på Mr Big. Men det är inte på det sättet. Han tittar på honom som en liten kille ser upp till en äldre grabb. Vi minns väl alla hur det var när man var liten och verkligen kunde se upp till äldre killar.

Samma sak med hur han tar till sig rätt tomma motivationscitat och verkligen tar dem till hjärtat. Det är sånt som man genomskåda redan som yngre tonåring, det är Hollywood-BS som låter bra på film. Benjoo säger Rocky-citat med nästan tårar i ögonen, så mycket det betyder för honom, och låter det typ styra hans liv. Citatet om "it doesn't matter how hard you fall, it's about getting up again" .. blabla är verkligen återkommande flera gånger.

Jag var lite dum och klippte bort det på två videos för jag tänkte att det hade blivit överflödigt med samma citat tre gånger (från tre olika videor). Men det hade ju varit kul att poängtera hur ofta han säger det. Jag försökte inte ens leta efter det, och det fanns som sagt tre gånger bara i de videorna jag klippte den här gången.
Grym video!

Du sammanfattar det bra med lille Benjo. Har alltid trott att han har en funktionsnedsättning, och är mer som ett barn i huvudet. Han är allt annat än Alpha, han är en väldigt liten högkänslig pojke på insidan.
Citera
2026-08-25, 21:33
Medlem
Grym BOB idag, riktigt kul att se han sitta och säga på liv och död att han endast äter ris och kyckling året om, och sedan nästan sekund säga att han binge äter chips och godis haha

Tyckte slutet var lite sorgligt dock, tycker alltid det blir det när Diana är med i en BOB. Tror fan Benjoo hade skitit i bodybuildingen, steroiderna och Youtuben om han kunde gå tillbaka i tiden och prioriterat relationen med Diana istället.

Han kommer ju hitta någon annan tjej så småningom, fast det kommer bli mycket mer transaktionellt nu när han är 30+
Citera
2026-08-25, 22:23
Medlem
Rolig särskrivning på senaste videon.

Top Listan

Vad är poängen med disclaimern i början? Och varför är den på engelska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in