2026-08-23, 12:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du har aldrig varit med om detta. Svartsjuka släcker en låga väldigt fort.

Beteendet är jobbigt att leva med.

Nix. Aldrig varit ihop med en sådan kvinna. Kanske var det i tonåren. Idag skulle ju mer tycka det var en kul sak. Ok kolla min mobil för att se alla dessa andra som är på mig hela tiden
Citera
2026-08-23, 12:05
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nix. Aldrig varit ihop med en sådan kvinna. Kanske var det i tonåren. Idag skulle ju mer tycka det var en kul sak. Ok kolla min mobil för att se alla dessa andra som är på mig hela tiden

Att bli oskyldigt anklagad är inte en komplimang
Citera
2026-08-23, 12:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Men för vissa kvinns kommer det ju vara en grej. Osäkra litet själva. Att jag var inte helt urbota dum att välja denna man. Ingen annan kvinna ville liksom ha honom! Så då blir det check. Att det måste finnas andra...

Har liksom varit med om bägge. Men japp helt oskyldig och vara satt på pottan så där. Inget kul. Speciellt inte om du nu är tillsammans med ett psykfall som inte kommer lyssna på vad du än säger.
Senast redigerad av Zaedrews 2026-08-23 kl. 12:36.
Citera
2026-08-23, 13:01
Medlem
needAlifes avatar
Nej du är inte för känslig. Det där är för mig något jag håller hårt vid, det handlar om tillit. Kan hon inte acceptera det så kan hon fara och flyga i min värld. Hon har 0 anledning att veta vilka du skickar sms till. Man kan inte bygga ett bra förhållande på misstänksamhet,
Citera
2026-08-23, 13:10
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men för vissa kvinns kommer det ju vara en grej. Osäkra litet själva. Att jag var inte helt urbota dum att välja denna man. Ingen annan kvinna ville liksom ha honom! Så då blir det check. Att det måste finnas andra...

Har liksom varit med om bägge. Men japp helt oskyldig och vara satt på pottan så där. Inget kul. Speciellt inte om du nu är tillsammans med ett psykfall som inte kommer lyssna på vad du än säger.

Singel såklart. Orka med skit efter sånt. Det förstör och kan bli farligt.

Valde du den som
Snokade eller snokar du själv?
Citera
2026-08-23, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaukasus123
Hej Flashback!
Kille på 38 år med kvinnlig sambo på 33, nu till bekymret.
Hon tar och kollar igenom min telefon regelbundet trots att jag inte ger henne någon anledning att vara misstänksam, utan att be om lov. Men varenda sms från en kvinnlig kollega är tydligen "något skumt som pågår"

Jag känner att det här är olustigt och att min telefon är privat, men när jag säger det så är det tydligen mer misstänksamt.
Kollar aldrig själv igenom hennes telefon då hon faktiskt har rätt att få ha den för sig själv i mitt tycke.
Nu blev hon sur för att jag bytt pinkod.
Är det jag som är överkänslig eller är detta ett konstigt beteende?
Vad säger ni kvinnor på forumet ?

Du måste vara en hopplös toffelhjälte , " Är det ett konstigt beteende" Vafan tror du ?
Citera
2026-08-23, 13:22
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Har varit gift i 23 år och min fru kan alla mina lösen, vilket är bra eftersom jag är så jävla glömsk. Vill hon kolla så varsegod, jag har inga hemligheter. Kan du inte lämna din mobil olåst inför din fru så döljer du något.

Så är det mellan mig och min fru också.
Citera
2026-08-23, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Förstår att hon kollar igenom mobilen då du skriver kille 38 år.

Förlåt!
Menade såklart gubbe.
Citera
2026-08-23, 13:30
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaukasus123
Hej Flashback!
Kille på 38 år med kvinnlig sambo på 33, nu till bekymret.
Hon tar och kollar igenom min telefon regelbundet trots att jag inte ger henne någon anledning att vara misstänksam, utan att be om lov. Men varenda sms från en kvinnlig kollega är tydligen "något skumt som pågår"

Jag känner att det här är olustigt och att min telefon är privat, men när jag säger det så är det tydligen mer misstänksamt.
Kollar aldrig själv igenom hennes telefon då hon faktiskt har rätt att få ha den för sig själv i mitt tycke.
Nu blev hon sur för att jag bytt pinkod.
Är det jag som är överkänslig eller är detta ett konstigt beteende?
Vad säger ni kvinnor på forumet ?

Spring !!!

Vill du bli lycklig så bör du lämna. Hör du inte varningsklockorna så är det nåt fel
Citera
2026-08-23, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ehm

Kollegor av annat kön ska inte höra av sig privat till en när man har en sambo om det nu inte är akut. Kompisar kan man vara på jobbet men när arbetsdagen är över så lämnar man varandra ifred.

Hade varit fett weird om jag skickade sms till mina manliga kollegor som har flickvänner stackars tjej.. nej det hade jag inte gjort.

Korta svaret: Du förstör ditt förhållande.

Trams! Normala människor kan umgås med kolleger även av andra könet.

Har du aldrig varit på en tjänsteresa?
Citera
2026-08-23, 13:50
Medlem
Citat:
Du låter som en gnällspik. Var lite glad om din partner är svartsjuk av sig
Citera
2026-08-23, 13:52
Avstängd
vichy6s avatar