2026-08-23, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Va???

Vet du varför män dödar?
Ja, ilska. Vadå då?
Citera
2026-08-23, 13:54
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Ja, ilska. Vadå då?

Läs på
Citera
2026-08-23, 13:54
Medlem
Citat:
Läs på
Utveckla vad du menar.
Citera
2026-08-23, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Så är det mellan mig och min fru också.
Fattar inte varför folk ska vara så hemlighetsfulla.
Citera
2026-08-23, 13:57
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Utveckla vad du menar.

Obefogad svartsjuka leder till massa skit och ibland död.

En frisk människa håller inte på med kontroll som en sjukdom utan bot som växer.
Citera
2026-08-23, 13:59
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Har varit gift i 23 år och min fru kan alla mina lösen, vilket är bra eftersom jag är så jävla glömsk. Vill hon kolla så varsegod, jag har inga hemligheter. Kan du inte lämna din mobil olåst inför din fru så döljer du något.

Men käre värld.Man måste ju få ha ett privatliv även i ett förhållande. Och det privatlivet behöver inte heller innehålla något skamligt, utan det är bara... privat. Och som någon annan skrev: det kan ju även handla om goda vänners hemligheter.
Citera
2026-08-23, 14:07
Medlem
Citat:
Obefogad svartsjuka leder till massa skit och ibland död.

En frisk människa håller inte på med kontroll som en sjukdom utan bot som växer.
Är detta vad du menar med ”läs på”?
Citera
2026-08-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men käre värld.Man måste ju få ha ett privatliv även i ett förhållande. Och det privatlivet behöver inte heller innehålla något skamligt, utan det är bara... privat. Och som någon annan skrev: det kan ju även handla om goda vänners hemligheter.
Hur många vänners hemligheter har du sparade på din telefon?
Citera
2026-08-23, 14:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Är detta vad du menar med ”läs på”?

Du bad mig utveckla, du kan ff läsa på 😘
Citera
2026-08-23, 14:18
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Hur många vänners hemligheter har du sparade på din telefon?

I alla fall en. En väninna som bad mig om hjälp över SMS en natt. Hon skulle inte uppskatta om folk gick in och läste detta, och det kom ut nu. Jag vill inte radera det heller, ifall det skulle behövas som bevis i en rättegång längre fram.
Citera
2026-08-23, 14:24
Medlem
Svartsjuka kan möjligen vara ok om den är på en låg och jämn nivå och verkligen bara är ett uttryck för kärlek och om respekten finns. Om det eskalerar till nivån som i TS:s fall krävs det nog terapi både på individ- och parnivå. Men skulle vara intressant att veta hur bra det egentligen funkar, på sikt framför allt.

Sambon borde kanske fråga sig om hon skulle tycka det var ok om han delade med sig av deras eget privatliv till andra..
Citera
2026-08-23, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Fast om du läser tråden så är det där ett pågående problem i deras relation.

Det är sällan en person som är boven i ett sånt här drama. TS har nog inte berättat hela sanningen men det finns ju män som har stora bekräftelsebehov också? Han kanske njuter av att hans partner blir orolig? Det är också en form av psykisk misshandel som få pratar om. Det finns jättemånga män med små penisar och minsta lilla uppmärksamhet blir då viktig i deras lilla liv… jag hade ju absolut inte velat ha en sån där pinsam partner som är så törstig på alla. Jag hade ju skämts och tjejen som smsade honom hade nog också skämts för vår skull

Det ÄR ju pinsamt.

Så nu har ts liten kuk också....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in