Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Fast om du läser tråden så är det där ett pågående problem i deras relation.
Det är sällan en person som är boven i ett sånt här drama. TS har nog inte berättat hela sanningen men det finns ju män som har stora bekräftelsebehov också? Han kanske njuter av att hans partner blir orolig? Det är också en form av psykisk misshandel som få pratar om. Det finns jättemånga män med små penisar och minsta lilla uppmärksamhet blir då viktig i deras lilla liv… jag hade ju absolut inte velat ha en sån där pinsam partner som är så törstig på alla. Jag hade ju skämts och tjejen som smsade honom hade nog också skämts för vår skull
Det ÄR ju pinsamt.
Nej jag njuter inte alls av det, men jag ser inte varför det skulle finnas anledning till någon oro. Tvärtom så tycker jag att det känns begränsande i livet.
Har nog inte mer bekräftelsebehov än gemene man och söker inte upp lägen där jag blir "bekräftad"
Tyckte väl tidigare att det var trevligt när folk hör av sig om smått och gott, men det känns som att jag inte behöver det dramat det kan skapa i livet.
Det har heller aldrig skickats något från kvinnliga kollegor som kan uppfattas som flörtig så som jag förstår det iallafall.
Är ingen kvinnokarl på något sätt, haft två tjejer i hela livet. Vilket hon mycket väl vet också.