Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Det gör jag också men jag skiljer ju på kontakten med kvinnor/män. Om min partner inte tycker att det är nice så ser jag inte varför jag ska fortsätta? Sedan spelar det ju en oerhört stor roll vilken bransch du arbetar i och som du säger har ansvar för, det där är ju något helt annat och självklart mer än okej. Är det något viktigare arbete så är kontakten mer accepterad och har man jobbat i 20 år tillsammans så bör din partner inte tvivla på den kvinnliga kollegan eftersom att om något skulle ha hänt så hade ni 20 år på er. Jag kan garantera dig att dem flesta som svarat i tråden inte har ett ansvarsområde eller är chefer.
Men någonting har du allt gjort för att hon ska snoka i din telefon?
Reser en del i jobbet och har någon till ett par övernattningar i månaden på hotell. Kan det skapa lite osäkerhet i sig? Det har aldrig inträffat något i samband med det.
Men jag försöker bara förstå och sätta mig in i hur hon kan känna, jag tycker det är svårt att få bra svar när jag frågar och vill prata igenom.
Jag hör alltid av mig så fort jag kommer fram och så fort jag vaknar på morgonen.
Det bara känns olustigt på det sättet, hon vet ju till och med i månader i förväg vad hon kommer få av mig i födelsedagspresent eller julklapp till följd av detta.