2026-08-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Har de varit där och kollat eller har de bara sett video. Jag är initialt väldigt skeptisk, det behövs inte många grader för att sikta en bit nedåt när målet är 130 meter bort.
Du får maila och fråga dom, jag återger bara vad dom säger. Dom idiotförklarar hela den officiella versionen.
Citera
2026-08-22, 20:23
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Du får maila och fråga dom, jag återger bara vad dom säger. Dom idiotförklarar hela den officiella versionen.
Vilka är det som påstår det här? Jag kan ju inte direkt maila någragamlaelitsoldater@hotmail.com och hoppas på svar.
Citera
2026-08-22, 20:25
Medlem
Citat:
Vilka är det som påstår det här? Jag kan ju inte direkt maila någragamlaelitsoldater@hotmail.com och hoppas på svar.
Nate t ex
https://www.youtube.com/@ValhallaVFT
Citera
2026-08-22, 20:29
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Nate t ex
https://www.youtube.com/@ValhallaVFT
Jag orkar inte kolla igenom hundratals videor där han suger Owens kuk, kan du inte bara länka till den där han är på taket och ser den uppstickande kanten på 20-30 cm och hur vinkeln skulle vara omöjlig på grund av det.
Citera
2026-08-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
De gamla ljudinspelningarna av farfadern som vägrar tro att sonsonen sköt Charlie Kirk med farfaderns vapen?

Ahh videon som syns i (FB) Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk?
Candace hade video från sidan https://www.youtube.com/live/puuMVxEu5NU?si=bhoaHpfDKWEzpyeP&t=874
Inget behov att skjuta genom taket.
Det är inte samma tak som Robinsson ska ha skjutit ifrån, videon du länkar visar en annan figur bortanför Sparks Automotive.
Gå in ock kika på Google Earth så får du se.
Tyler Robinsson ska ha legat ovanpå Loose Center.
Citera
2026-08-22, 20:34
Medlem
Citat:
Jag orkar inte kolla igenom hundratals videor där han suger Owens kuk, kan du inte bara länka till den där han är på taket och ser den uppstickande kanten på 20-30 cm och hur vinkeln skulle vara omöjlig på grund av det.
Nej jag vet inte ens om han kommenterat den uppstickande kanten. Han idiotförklarar alla som tror att Tyler sköt Kirk med en Mauser oavsett. Likadant med Rob O'neil
https://youtu.be/nahgtej0qco
Citera
2026-08-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
De gamla ljudinspelningarna av farfadern som vägrar tro att sonsonen sköt Charlie Kirk med farfaderns vapen?

Ahh videon som syns i (FB) Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk?
Candace hade video från sidan https://www.youtube.com/live/puuMVxEu5NU?si=bhoaHpfDKWEzpyeP&t=874
Inget behov att skjuta genom taket.
Mannen som ligger på det taket var inte FBI intresserad av alls, mannen som filmade det rapporterade det men sen har de inte brytt sig om att utreda vidare.
Citera
2026-08-22, 20:53
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Nej jag vet inte ens om han kommenterat den uppstickande kanten. Han idiotförklarar alla som tror att Tyler sköt Kirk med en Mauser oavsett. Likadant med Rob O'neil
https://youtu.be/nahgtej0qco
Men varför skriver du då om att skottet är helt omöjligt på grund av en uppstickande kant? Vad har du fått det från? Du verkade ju väldigt säker på att det måste vara en magisk kula som kan skjuta genom ett tak så jag antar att du har rejält på fötterna här.
Citera
2026-08-22, 20:59
Medlem
Citat:
Men varför skriver du då om att skottet är helt omöjligt på grund av en uppstickande kant? Vad har du fått det från? Du verkade ju väldigt säker på att det måste vara en magisk kula som kan skjuta genom ett tak så jag antar att du har rejält på fötterna här.
Det var några snipers och elitsoldater som diskuterade det i nån pod, kanske var det hos Nate eller så var det hos någon annan. Jag minns inte. Tro vad du vill om saken. Du får helt enkelt acceptera att riktiga soldater-inte tangentborskrigare som du utan elitsoldater-idiotförklarar dig.
Senast redigerad av Jumpingonthemoon 2026-08-22 kl. 21:02.
Citera
2026-08-22, 21:01
Medlem
Citat:
Titta på den första videon du citerade, där ser man att han ligger en bra bit från kanten för att kunna skjuta.
Den andra videon visar en annan figur på ett annat tak. Kanske var det han som skjöt eller nån annan
Citera
2026-08-22, 21:03
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Det var några snipers och elitsoldater som diskuterade det i nån pod, kanske var det hos Nate eller så var det hos någon annan. Jag minns inte. Tro vad du vill om saken. Du får helt enkelt acceptera att riktiga soldater-elitsoldater-idiotförklarar dig.
Du har ingen som helst aning om vad jag har för kompetens inom skytte och tills du har visat bilder från taket där skottet togs som visar att vinkeln är omöjlig så är du precis lika full av skit som dina övriga inlägg i den här tråden.

Du accepterar precis vad som helst som bekräftar Owens version helt utan något kritiskt tänkande. Du är ett får.
Citera
2026-08-22, 21:05
Medlem
Citat:
Du har ingen som helst aning om vad jag har för kompetens inom skytte och tills du har visat bilder från taket där skottet togs som visar att vinkeln är omöjlig så är du precis lika full av skit som dina övriga inlägg i den här tråden.

Du accepterar precis vad som helst som bekräftar Owens version helt utan något kritiskt tänkande. Du är ett får.
Som sagt, du får acceptera att mannen som påstås ha skjutit Bin Laden idiotförklarar en tangentbordskrigare som dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in