Citat:
Ursprungligen postat av
kermassa
Du ser ju själv hur mycket blod som ”batteriet” hann producera innan han föll i golvet. Det är mer än plausibelt att en kula i bröstet hade åsamkat minst lika mycket blodspillan.
En blodlös kollaps hade varit suspekt.
Inte om ingångshålet/blodet döljs av T-shirten den korta tid som går mellan 'träff' och CKs fall bakom bordet. Dvs, det är
plausibelt och det räcker med det.
Det går inte att bevisa att det måste ha varit omöjligt.
Citat:
Fiaskot i Butler var väl inte direkt utfört av nåt proffs?
Det vet du inte.
Citat:
Om det i detta fall är Mossad eller dylikt som avrättar honom pga hans vändning i Israel-frågan så har de ju riktiga prickskyttar, som kan ha haft backup med flyktbil osv. Med inside-info från TPUSA har de full koll på hans schema och skulle ha kunnat knäppa honom på en plats med färre personer i närheten.
Jag tror inte att Mossad var direkt inblandat. Jag tror att det var folk från US military intelligence som möjligen var inspirerade av Mossads 'pager-attacker' i Libanon, som utförde mordet och det i samarbete med TPUSA insiders.
Däremot så var mordet 'beställt' och rikligt 'belönat' av zionister och Israel.
Citat:
Nu lägger de tid och energi, trots den begränsade tiden, på en oprövad metod med minisprängning i en RØDE i kombination med gevärsskott i ballistiskt gel. Så mycket som kan gå fel, både rent tekniskt och med vittnen osv.
Enligt Bray så är metoden ingalunda oprövad. Riktade fjärrutlösta micro-sprängladdningar används flitigt i bl.a. i Ukraina. Teknologin finns och blev förmodligen ordentlig testad innan den användes mot CK.
Citat:
Och varför låter de en ”patsy” leva?
Igen. Planen kan ha varit att tysta patsyn vid själva gripandet, men att TR förekom dem genom att lämna över sig frivilligt till polisen tillsammans med sina föräldrar.
Däremot så utesluter jag inte att han blir 'självmördad' i häktet.
Citat:
Tänk om TR hade haft ett bra alibi när de dessutom lagt energi på att placera ut hans saker på brottsplatsen..
Förmodligen har de manipulerat TR att antingen befinna sig solo någonstans eller tillsammans med personer som inte kommer att bekräfta hans alibi, utan att han där och då fattade några misstankar = inget verifierbart alibi.