Igår, 18:46
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Hur STOR tror du att "mordkonspirationen" är?
Det kan inte ha varit en billig operation. Det hade varit billigare med en bilbomb eller nån form av drive-by shooting, och enklare, smidigare, mindre risk för upptäckt.
Citera
Igår, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det kan inte ha varit en billig operation. Det hade varit billigare med en bilbomb eller nån form av drive-by shooting, och enklare, smidigare, mindre risk för upptäckt.
Instämmer.
Totalt frångått KISS principle https://en.wikipedia.org/wiki/KISS_principle
KISS-principen https://sv.wikipedia.org/wiki/KISS-principen
Citat:
KISS-principen (akronym för engelska Keep It Simple, Stupid! ungefär håll det enkelt, dummer!)
Citat:
Principen används på flera olika håll, som till exempel
Citat:
strategisk planering.
Citera
Igår, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Igen, inte om mördarna ville att CK skulle mördas inför öppen ridå för hela världen att se.
Citera
Igår, 19:15
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Igen, inte om mördarna ville att CK skulle mördas inför öppen ridå för hela världen att se.
Enklaste och billigaste sättet vore att nån helt enkelt sköt honom framför öppen ridå.
Citera
Igår, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
Skadorna på kroppen är svåra att tvätta bort.
Precis, därav min övertygelse om att en eller flera individer i sjukhuset antingen var införstådda i mordkonspirationen, alternativt att de hotats/mutats till tystnad.

Citat:
Som jag förstått det blev Kirk balsamerad
Det verkar stämma, ja (Erikas sörjande vid en vad det ser som, balsamerad CK).

Citat:
och jordfäst.
Så är det sagt av Erika & co, ja, men är det verifierat?

Citat:
Så det finns möjlighet för Tylers försvarare att begära ny obduktion.
Se ovan.
Citera
Igår, 19:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra.

Och då letar vi förtvivlat efter det beviset i tråden, men utan att lyckas med att hitta det.

Till er andra, med själen i behåll.
Har du helt tappat det? - du erkände ju själv att det du skrev var fel och behövde ”omformuleras”…

Citat:
Jag omformulerar/förtydligar med att 'det finns inte utrymme för försvaret att formellt hävda den åtalades oskuld eller att formellt bestrida att denne gjorde si eller så och inte så eller si. Bara att:
Citera
Igår, 19:25
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Precis, därav min övertygelse om att en eller flera individer i sjukhuset antingen var införstådda i mordkonspirationen, alternativt att de hotats/mutats till tystnad.

Det verkar stämma, ja (Erikas sörjande vid en vad det ser som, balsamerad CK).

Så är det sagt av Erika & co, ja, men är det verifierat?

Se ovan.
De kan fortfarande begära en ny obduktion, om man inte hittar kroppen då. Ja då blir det spännande för alla inblandade parter.

Även begravningsentreprenören var inblandad. *fyller i den långa, långa listan av misstänkta*
Citera
Igår, 19:26
Medlem
Citat:
Enklaste och billigaste sättet vore att nån helt enkelt sköt honom framför öppen ridå.
Igen. Ja det kan man tycka, men nu valde de bevisligen att mörda honom med en exploderande mikrofon av okända skäl:
- De ville inte riskera att döda någon av CKs medarbetare som stod runt honom när han satt på podiet. Att en eller fler av dessa var/är delaktiga i mordkonspirationen och inte ville ta den risken.

- De var/är arroganta och ville visa för sig själva och andra hur 'sofistikerade' de är.
Fler förslag?

Igen:
“When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth.”
― Arthur Conan Doyle, The Case-Book of Sherlock Holmes
Dvs, låt bevisen diktera teorin, inte tvärtom.
Citera
Igår, 19:30
Medlem
Citat:
De kan fortfarande begära en ny obduktion, om man inte hittar kroppen då. Ja då blir det spännande för alla inblandade parter.

Även begravningsentreprenören var inblandad. *fyller i den långa, långa listan av misstänkta*

Igen:
“When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth.”
Att mördarna var/är uppbackade av aktörer med extremt stora resurser till sitt förfogande är ingen vild gissning, nej.
Citera
Igår, 19:31
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Instämmer.
Totalt frångått KISS principle https://en.wikipedia.org/wiki/KISS_principle
KISS-principen https://sv.wikipedia.org/wiki/KISS-principen
Plus det faktum att eftersom han dog på sin post, så att säga, så är han nu en martyr. Nu är jag ju inte 'främmande makt' men jag tänker att om man har en meningsmotståndare som man vill röja ur vägen så vill man nog inte att den dör en martyrdöd.
Citera
Igår, 19:36
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Igen. Ja det kan man tycka, men nu valde de bevisligen att mörda honom med en exploderande mikrofon av okända skäl:
- De ville inte riskera att döda någon av CKs medarbetare som stod runt honom när han satt på podiet. Att en eller fler av dessa var/är delaktiga i mordkonspirationen och inte ville ta den risken.

- De var/är arroganta och ville visa för sig själva och andra hur 'sofistikerade' de är.
Fler förslag?

Igen:
Dvs, låt bevisen diktera teorin, inte tvärtom.
Ok….
•det är inte på något sätt bevisat.
•skulle sionisterna verkligen bry sig om ifall oskyldiga skadas? Det har de inte gjort förr (ex de exploderande personsökarna)
•det är inte särskilt sofistikerat att testköra otestade metoder framför öppen ridå.
•det är konspirationsteorin med exploderande mikrofoner, blodlösa skottskador, ballistisk gel osv som är uppdiktat.
Citera
Igår, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har du helt tappat det? - du erkände ju själv att det du skrev var fel och behövde ”omformuleras”…

Till er andra, med själen i behåll.

Jag skrev att jag för sent insåg att min formulering kunde låna sig till en illasinnad tolkning (från forumets gymnasiesemantiker) och att jag därför omformulerade/förtydligade det jag skrev på sätt som inte kan låna sig till slik 'tolkning'.

Min poäng är precis densamma. Att försvaret i en preliminär hearing inte gers utrymme att formellt bestrida den anklagades oskuld, lägga fram egen bevisning eller kalla egna vittnen, utan endast gers möjlighet att ifrågasätta åklagarens bevisning och korsförhöra dennes vittnen i syfte att försöka blottlägga brister i detta.

Och igen, om nu det faktum att TR inte formellt har förnekat att det är han som syns i sagda videor är bevis för att det verkligen är han som syns i dessa, så uppmanar jag var och en som insisterar på det att citera försvaret när dess företrädare formellt nekar till något annat som åklagaren vill göra gällande att TR har gjort och som pekar mot dennes skuld.

Givet att TR har förklarat sig oskyldig till mordet.

Gör det, eller lägg ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in