Citat:
Ursprungligen postat av
Undermedvetenh3t
Jodå, självfallet gör du det. Samtidigt så blir det mer utmanande för mig att hålla lugnet när du skriver som du gör. Du hjälper mig att förstå dig lättare genom att få bort affekten och istället fokusera på kärnan.
Försök till tillbaka-kaka:
Du beskriver att du inte skriver på samma lågaffektiva sätt som jag, jag tolkar det som att du skriver i affekt. Det var kanske så som Valley kände när hon skrev ”må hon brännas”?

Lite självinsikt kan du jobba på då detta inlägg är passivt aggressivt.
Det är ditt eget ansvar om du har svårt att förstå andra människor.
För din jämförelse ovan visar att det är ett generellt problem.
Det Valley skrev var ett långt och hatiskt inlägg där hon bland annat skrev "Må hon brännas!", men även att hon saknade ord för hur vidrig VARELSE utan ryggrad osv hon ansåg att hon var. Samt mycket annat. Det var hotfullt och fullt av hat och avhumaniserande språk.
Jag har öht inte hotat dig. Jag är saklig och rak och skrev bara att jag inte skriver lågaffektivt. Det brukar man inte göra i debatter.
Men det innebär inte att man direkt hamnar vid hatiska personangrepp, dödshot och de mest långa skrivningar om vilken vidrig, omänsklig "varelse" personen man diskuterar med är, att hen borde torteras till döds.